سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

حجت السلام سید محمد انجوی نژاد دوشنبه بیست وپنج آذر، بعد از افطار دانشجویان معتکف که در اعتکاف سیاسی در مسجد جامع دانشگاه شیراز تجمع دارند ،سخنرانی خواهند کرد.

در پی ماجرای دانشگاه شیراز مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال شنبه شب در پایان سخنرانی اخلاقی هفتگی خود به نکاتی چند در این خصوص اشاره کردند . ایشان تحرکات این چنین داخلی را دستورالعمل جدید دشمنان خارجی به دشمنان داخلی خواندند و افزودند در این برهه حساس و در زمانی که به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده ، این گونه اقدامات نشانه به سیم آخر زدن دشمنان است . 

آقای انجوی نژاد ضمن اعلام بیطرفی کامل سیاسی ، سیاستهای جهانی دولت را مثبت دانستند و اشاره کردند سیاست های خارجی دولت الگویی شده برای کشور هایی که می خواهند خودشان را از زیر بار ظلم خارج کنند.

باتوجه به این سیاستهای دولت ، اگر قرار باشد همین روند ادامه پیداکند حالا با هرکسی فرقی نمی کند - یعنی جهان – بخواهد بایک مملکتی روبروشود که زیر بار ظلم نمی رود، قدرتمند است و روی پای خودش ایستاده وهمین چیزهایی که داریم می بینیم ،مقام معظم رهبری هم فرمودند که خیلی پیشرفت کردیم ،خیلی عزتمند شدیم با این وضعیت در این چند ماهی که مانده،شاید آخرین فرصت است برای دشمنانکه بیایند و یک فکری بکنند ،لذاآخرین بحث ،بحث عملیات انتحاری است . یعنی بزنند به سیم آخر ودر مدت زمانی که تاانتخابات ریاست جمهوری مانده ،دشمن می خواهد ازتمام قوا ی خود بهره ببرد ، تا مانع به قدرت رسیدن دوباره اصولگرایی در این کشور شود . این دیگر بحث جناحهای سیاسی نیست ،رسما اعلام می کنند که ما کمونیست هستیم ومارکسیستیم، توهین می کنند وبدوبیراه می گویند . وقتی کسی بدو بیراه می گوید باید منطق داشته باشد .

حجت الاسلام انجوی نژاد اقدام اخیر دشمنان داخلی را در شیراز، یک جور تست زدن مردم شیراز دانستند و اعلام کردند اینها شیراز را انتخاب کردند برای شروع یک تست تا ببینند مردم شیراز عکس العملشان در مقابل این توهین ها واقدامات بی سابقه چگونه خواهد بود تا برنامه های بعدی خودشان رااجرا کنند .

مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال ضمن دعوت از گروههای مختلف دانشجویی ، دانش آمو زی و مذهبی برای اعلام مخالفت خودشان ، خواستار محاکمه سریع عاملا ن این جریان شد واظهار داشت این گونه رفتارها خلاف قانون بوده ومسئولین دانشگاه شیراز باید هرچه سریع تر اقدامات لازم را به عمل آورند.

هم چنین ایشان از گروه های مختلف مردمی ، دانشجویی ،هیئتهای مذهبی خواستند ضمن بیعت با دانشجویان معتکف در دانشگاه شیراز ، دوشنبه بعد از افطار معتکفین در مسجد دانشگاه حضور به هم رسانند.

و در ساعت مقرر این جلسه که با شرکت دانشجویان و اساتید بسیجی درمسجد دانشگاه با برگزاری  برنامه هایی که از سوی معتکفین تدارک داده شده بود ادامه یافت و  نیزبرادر بزرگوار سید محمد انجوی نژادبه بیانات مبسوطی در رابطه با  توهین به شهدا و مقام عظمی ولایت و محکومیت این نوع اهانات پردا ختند که در پست بعدی مشروح این بیاتات  رابه عرض شما بزرگواران خواهم رسانید .



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    صدای شهید محسن اسدی افسر همراه سردار شهید حاج احمد کاظمی

     که لحظاتی قبل از سقوط هواپیما توسط وی ضبط شده است.

      جهت دانلود اینجا را کلیک کنید.

     

    بسم رب الشهداو الصدیقین

    فرمانده سرافراز نیروی زمینی سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشکر پاسدار شهید احمد کاظمی در سال ? ????در شهرستان نجف آباد از توابع استان اصفهان در خانواده‌ای مومن و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دیده به جهان گشود.

    او که ایمان به خدا و عشق به خاندان نبوت و محبت به ائمه اطهار(ع) را از کودکی آموخته بود، با شروع حرکتهای توفندة انقلاب اسلامی درجریان این حرکت الهی قرار گرفت و همصدا با مردم متعهد و انقلابی نجف آباد در همه صحنه‌های مبارزه حضور داشت.

    در آغازین روزهای تجاوز دشمن، به سوی جبهه‌های دفاع از حریم کشور و دین شتافت و در این عهد خود تا آخرین لحظه وفادار ماند. این سردار دلاور همانند سایر فرماندهان دفاع مقدس ، اسوه و الگوی جهاد در خطوط مقدم بود و در این راه چندین بار تا مرز شهادت پیش رفت ، بدن زخمی این سردار دلاور حکایتی ازمقاومت ایثارگرانه او بود.

    مجروحیتهای فراوان از ناحیه پا و دست که منجر به قطع انگشت دست وی شده بود گویای ایثار وجانفشانی ایشان بود. این فرمانده دلاور از سال????با حضور در برابر شرارت ضد انقلاب در کردستان حرکت جهادی خود را آغاز نمود وتا دفع فتنه و شرارت دشمن در کردستان ماند.سردار شهید کاظمی از یادگاران صادق وراستین سرداران شهید باکری،خرّازی،زین‌الدین، همت، بقایی، براستی ذره‌ای از شمیم دلنشین آن سرداران شهید بود وآرزوی شهادت، جزیی از آمال و ادعیه آن یار سفر کرده بود.

    وی پس از پایان جنگ تحمیلی نیز بمدت ?7سال به عنوان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس در مناطق عملیاتی بویژه در غرب و شمال غرب کشور باقی ماند.

    امیر فاتح دفاع مقدس سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی به پاس رشادتهای خود موفق به دریافت? مدال فتح از دست مبارک مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا گردید.

    این سردار سرافرازسپاه، سیر فرماندهی خود را چنان استوار و با صلابت طی کرد که قدرت فرماندهی و تدبیر وی زبانزد بود.

    سردار شهید کاظمی از تاریخ  ??/?/? تا 10/7/60  فرمانده جبهه فیاضیه بود و به‌پاس رشادت در دفاع از اسلام و انقلاب و دفع تجاوز دشمن به فرماندهی لشکر8 نجف اشرف اصفهان منصوب شد و تا سال 1375 این مسئولیت را بعهده داشت.

    بدنبال آن فرماندهی لشکر ?14امام‌حسین(ع) و معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه از جمله مسوولیتهایی بود که این سردار دلاور به عهده گرفت و چه زیبا و مقتدرانه اداره کرد.

    از سال ????فرماندهی نیروی هوایی سپاه به این فرمانده رشید و قهرمان سپرده شد که مدت بیش از پنج سال این امر ادامه داشت تا در تاریخ ??/?/??بنا بر پیشنهاد سردار سرلشگر پاسدار دکتر صفوی فرمانده کل سپاه ، سردار احمد کاظمی به فرماندهی نیروی زمینی سپاه منصوب شد. مقام معظم رهبری در حکم انتصاب سردار شهید کاظمی به عنوان فرماندهی نیروی زمینی سپاه وی را سرداری شجاع و کارآمد و با سوابق روشن به ویژه در دوران دفاع مقدس معرفی فرمودند.

    آرزوی خدمت برای اسلام و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از آرزوهای این سردار دلاور بود و پیوستن به کاروان پر فیض شهدا دعای هر روزه‌اش بود که پذیرش دعا از سوی خدای حکیم و پیوست به خیل شهدا از صدق گفتار و اخلاص او و همرزمان شهیدش حکایت داشت.

    مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در پیام خود بمناسبت شهادت سردار سرلشکر پاسدار احمد کاظمی فرمودند: در تدبیر و قدرت فرماندهی او در طول جنگ هشت ساله کارهای بزرگی انجام داده و او بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود آرزوی جان باختن در راه خدا در دل او شعله می‌کشید و او با این شوق و تمنا در کارهای بزرگ پیشقدم می‌گشت. اکنون او به آرزوی خود رسیده و خدا را در حین انجام دادن خدمت ملاقات کرده است.

    یادش گرامی و نامش مستدام باد.

    متن وصیت نامه شهید حاج احمد کاظمی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    دعای عرفه»
    87/9/18 1:0 ص

    هنوز در عرفات چشمانت  به انتظارم

    به یاد غربت جدم همیشه نوحه خوانم

    دوسه کلام بیش زبان حال زارم نیست

    بیا که تاب دوریت در توانم نیست

    سر از افق هر صبح و شام میکشم

    به آن امید که شاید بیابم نشان یارم

     به لبیک  تو یک روز جان خواهم داد

    نگارا هر چه گویی آن خواهم داد

    چه سخت شد تحمل این انتظار فریاد

    ببین که چگونه  به انتظارمیکشم فریاد

    دلم  عرفات شده و جانم چو سایبانت

    بیا و بخوان دعای فرج میان یارانت 

     

    ==================

    درودسپاس و ثنا بر پروردگار آ مرزنده مهربان

    و سلام بر دوازدهمین برج امامت یوسف فاطمه عج چه زیبا فرا می رسد این طلوع صبح عرفه

    و چه با شکوه ظهر عرفه را در زیر بام الهی برگزار میکنند

     کلاس خودشناسی،یاد وذکرخداوند را در کلاس درس عرفه و برای اوست کهدلها ارامش می یابد

    و دیدار با معبود و پیمان بستن  بنده گان هم نوا با حسین ابن علی ع

    زیبا لحظاتی است از جنس پرسنیدن و ذوب شدن و ارام گرفتن در بستر اقیا نوس کرم الهی

    و رشد سبزه های پاکی بر پیکر مومنین خدا جو و منتظرین منتقم خون مظلومترین بندگان خدا غاز میگردد

    شستشوی جانها در گرمابه گرم الهی از هر رنگ تعلق به غیر ایزد منان پس ای جان و ای دل زنگار بسته بپا خیز خود را پا ک کن ،

    صدایش کن و بخوان او را و برای همیشه در اغوش رحمتش ارام بگیر

    وصحرای عرفات...محل تجمع حجاج بیت الله الحرام،میعادگاه عاشقان الهی است.

    روزعرفه؛ انتظاری به وسعت همه نیازو پناهگاهی برای جلوس به نزد بزرگ پروزدگار هستی بخش

    روز بازگشت به خود و روز تمنای هر چه خوبی است

     و روز عهد بستن با امام شهدا و روز حرکت کردن در مسیر قافله شهدای کربلا

    عرفه زنگ خبر بخشودگی و زلال شدن در صافی الهی

    عرفه میعادگاهی است که توباید درزیر آسمان آبی رحمت الهی اعتراف

    به گناهان خود بنمایی تا  پروردگارت تورابیامرزدوثواب و توشه عرفات رادر میان دستانت جای دهد.

    وخوشابه حال آن کسانی که دراین روزبزرگ باخالصانه ترین حال وذکر

    به دیداریارنائل می شوند.

    اکنورن که دست تضرع ونیازبه سمت معبود بی  نیازبلندنموده ای ازخدابخواه که

    همه مظلومان عالم را از رقید وبند ظلم ستمگران ظالم  نجات یابند و با فرج منجی بشریت

     وعذاب الهی شامل حال ستمگران ظالم بخصوص

    اسرائیل وسردمداران بلاد کفر و کینه بشود.

    به امید آنکه هردعای من وتو کلید حل مشکل هرمظلوم باشد

    به امید رهایی و نجات مظلومین فلسطین مردم غزه و همه مظلومین در همه گیتی...ازچنگال ظالمین

     و با ارزوی طلوع فجر ظهور یوسف فاطمه و مولای بی قرینه حضرت حجه ابن الحسن عج

    اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى لَیْسَ لِقَضآئِهِ دافِعٌ وَلا لِعَطائِهِ مانِعٌ وَلا آَصُنْعِهِ

    ستایش خاص خدایى است آه نیست براى قضا و حکمش جلوگیرى و نه براى عطا و بخششش مانعى و نه مانند

    ساخته اش

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    سفر»
    87/9/14 12:0 ع

    در اغاز سخن باید با مرور سخنان رهبری در دیدار با هئیت دولت نکاتی را عرض کنم . تا هر چه بهتر و مستدل تر  در این باره صحبت کرد.

    در جائی که رهبری در موردارزشها این گونه دیدگاهی دارند:به شما عزیزان هم بخصوص توصیه می‌کنم که از این توفیق خدمتى که در اختیار شما قرار گرفته، قدردانى کنید. این که انسان در جایگاهى قرار بگیرد که می‌تواند به مردم خدمت بکند و دست او باز است، خیلى قیمت دارد. این باز بودن دست انسان - در هر بخشى از بخشها - براى خدمت به ملت و خدمت به اهداف عالى ملت، خیلى چیز باارزشى است .ما قرنهاى متمادى در انجام دادن کارهایى که تشخیص می‌دادیم خوب است و دلمان می‌خواست انجام بدهیم، بسط ید نداشتیم. امروز شما این بسط ید را دارید؛ این را قدر بدانید، خداى متعال را شکر کنید،

    دیگر حرفی برای گفتن و مشخص کردن ارزشهایی که باید در نظر گرفته شود نمی ماند. بارجوع به سخنان رهبری باز میتوان تا کیدات ایشان را مبنی بر حمایت و ارزش گزاری کار دولتمردان بخصوص شخص رئیس جمهور محترم برای خود و امت قهرمان ولایت مدار نکاتی را  در نظر گرفت. و آنگاه که ایشان در مورد خصوصیت دلتمرادان در دولت نهم توجه میکنیم  می بینیم که چقدر ظرافت و دقت ایشان بارز است. چه باید گفت که وقتی دولت برای بوجود امدن محیط و امکانات ریز زندگی افرادانچنان با همت و تلاش شبانه روزی خود وقت سرف میکند  ؟ چطور میتوان به این گونه همت ارج ننهاد ؟ و یا برای بیان کردن این همه کار و تلاش و تکاپو به نوشتن دو سه خط اکتفا نمود.

    وقتی به این بخش سخنان رهبری توجه میکنی آنگاه در مییابی که چقدر دولت و کابینه موفق بوده اند.الحمدللَّه شما از سال اول همین‏جور حرکت کردید، الان هم با این که سه سال از عمر این دولت گذشته، انسان احساس می‌کند که تحرک و نشاط و فعالیت و اقدام در این دولت محسوس است .

    و یا به مورد بعدی که مقام معظم این نکته را بازگو فرمودند که:خصوصیت و امتیاز دوم که در این دولت هست، شعار و گفتمان کلى این دولت است که منطبق بر شعار و گفتمان امام و منطبق بر شعارها و گفتمان‌هاى انقلاب است؛  آیا وقتی استدراک رهبری جامعه که خود نیز در سطح زندگی به ساده زیستی احتمام دارند به دولت اینگونه است. آیا نمی باید به سخنان مغرضانه دشمنان پاسخ کوبنده داد؟رهبر م ما نیز بر اینکه دولت مردمی و خاکی و ساده زیست و حق طلب است اگاهیم. و در انجا هم که بعلت دسیسه های دشمنان و ضعف کاربری در حل مشکلات وجود داشته با خبریم؟در بخشی که بعلت نداشتن دستور العم لهای نافذ کار ها پیش نمی رود و یا کند پیش می رود نیز واقفیم. و همچنین به دست اورد های جوانان و دانشمندان پر تلاش و مومن خود اگاهیم و اینکه دولتی قوی و با استقلال نظر و  با همت و استغنای راهکاری رو برو هستیم. امید ان داریم که با ادامه و بالندگی هرچه بیشتر دولت و رئیس محترم دولت دستهای اشکا رو پنهان معاندان و نادانان  را شکسته و حرکت در مسیر و راه نو اوری و شکوفایی که شما فرمودین  بیش از پیش موفق تر و استوار تر باشند.

    در هرزمینه که به ابعاد روی کرده جناب دکتر  احمدی نژاد بپر دازیم چه در زمینه داخل و چه خارج دستا وردهایی که در زمان ریاست ایشان عاید دولت اسلامی ما شده است بسیار چشم نواز و تحسین بر انگیز بوده است. از جمله نکاتی که می بایست اشاره کنم موفقیت ایشان  در  سرعت بخشی  به اجرائیات مصوبات استانی است که چشم دشمنان را کور کرده است و ایشان را وادار به هزیان گویی نموده.و ظیفه خود دانسته  با هجدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی که ضمن بررسی مصوبات دور اول سفرهای استانی، مصوبات جدیدی در جلسه هیئت دولت برای پیشرفت و آبادانی این استان تصویب  می نمایند تشکر و سپاس وابراز قدر دانی از این همه کوشش و تلاش را به حضور ایشان و هیئت همراه  تقدیم کنم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    یا جواد ائمه»
    87/9/8 11:24 ص

    یاجوادالائمه ادرکنی

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی