سفارش تبلیغ
صبا ویژن







برای پیروزی مردم و جوانان بحرین این ها را  عمل کنید 

- دعاء أهل الثغور
- دعاء الجوشن الصغیر
- سورة الفیل 50 -100 مرتبه
- لا إله إلا الله 100 مرتبه
- یا جبار 100 مرتبه
- یا ید الواثقین 100 مرتبه
- یا شدید البطش 100 مرتبه
- الله 66 مرتبه
- یا منتقم 660 مرتبه

لینک ثبت نام استشهادین  اعزام به بحرین

عکسها مربوط به دیروز و امروز بحرین می باشد  که توسط دوستان بحرینی انتشار یافته / عذر بنده را بابت انتشار بپذیرید

باشد تا وجدانهای خفته بیدار شوند و دریوزه گی حکومتهای تحت سلطه  را بهتر درک نمایند

این الطالب و بدم المقتول بکربلا، خدایا در این ایام که نزدیک نوروز میباشد،

بهاری نوتر از سالهای قبل را با ظهور منجی بشریت(عج) قرار بده

و چشمان ما را به جمال این انتقام گیرنده ی همه خونهای به ناحق ریخته را روشن گردان آمین



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    گوشه ای از بیانات رهبر معزز وفرزانه انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری:

    فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهائى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد. فضاى هتک حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسى است. انتقاد، مخالفت، بیان عقاید، با جرأت، هیچ اشکالى ندارد؛ اما دور از هتک حرمتها و اهانتها و فحاشى و دشنام و این چیزها. همه هم در این زمینه مسئولند. این کار علاوه بر اینکه فضا را آشفته میکند و اعصاب آرام جامعه را به هم میریزد - که امروز احتیاج به این آرامش هست - خداى متعال را هم از ما خشمگین میکند. من میخواهم این پیامى باشد به همه‌ى آن کسانى که یا حرف میزنند، یا مینویسند؛ چه در مطبوعات، چه در وبلاگها. همه‌ى اینها بدانند، کارى که میکنند، کار درستى نیست. مخالفت کردن، استدلال کردن، یک فکر سیاسى غلط یا یک فکر دینى غلط را محکوم کردن، یک حرف است، مبتلا شدن به این امرِ خلاف اخلاق و خلاف شرع و خلاف عقل سیاسى، یک حرف دیگر است؛ ما این دومى را به طور کامل و قاطع نفى میکنیم؛ نباید این کار انجام بگیرد. متأسفانه بعضى این کار را میکنند. من بخصوص به جوانها توصیه میکنم. بعضى از این جوانها بلاشک مردمان بااخلاص و مؤمن و خوبى هم هستند، اما خیال میکنند این وظیفه است؛ نه، من عرض میکنم این خلاف وظیفه است، عکس این وظیفه است.

    البته از نفوذها، از اغواهاى شیطانى دشمنان، از دخالتهاى دشمنان هم نباید غفلت کرد. همان طور که امام بارها میفرمودند، گاهى اینجور افراد وارد اجتماعات پرشور و مؤمن و مخلص میشوند و آنها را به یک سمتى و یک حرکتى میکشانند؛ از این هم نباید غفلت کرد؛ هم غفلتهاى ناشى از احساساتى شدن، هم ناشى از ندیدن دستهاى دشمن. بنابراین من بخصوص از جوانها میخواهم که نگذارند این فضاى غیبت و تهمت و فحاشى و هتاکى و شکستن حرمتها ادامه پیدا کند. وقتى که ادامه پیدا کرد، طبعاً همان طور سرایت هم میکند - مثل بیمارى مسرى - ناگهان مى‌بینید مثلاً در نمازهاى جمعه که محل خشوع و ذکر و توجه است، یک چنین چیزهائى گاهى احیاناً دیده میشود، که غلط اندر غلط است. انسان اگر چنانچه آن خطیب نماز جمعه را قبول ندارد، خب، اصلاً پاى خطبه‌اش نمى‌نشیند، به او اقتداء هم نمیکند، مى‌آید بیرون. یا حتّى گاهى اوقات در درسها، در محیطهاى علمى و درسى از این چیزها دیده میشود؛ که اینها غلط است، مضر است و مخالف مصلحت انقلاب است؛ اینها همان ضربه زدن و شکاف ایجاد کردن و تَرک‌دار کردن هیئت عظیم و شفاف و باشکوه نظام اسلامى است که دارد با قدرت حرکت میکند و پیش میرود.

     من به بزرگان هم نصیحتى بکنم. این نصیحت به جوانها بود، پیرها هم محتاج نصیحتند؛ آنها هم باید توجه کنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثیر خبرهاى دروغ قرار نگرفتن، این هم وظیفه است. هزاران نفر در نظام اسلامى دارند محض رضاى خدا زحمت میکشند و تلاش میکنند و شب و روز خودشان را میکُشند، براى اینکه طبق حرکت اسلامى یک کارى انجام بگیرد، نظام اداره شود، وظائفِ بسیار سنگین انجام بگیرد؛ اما انسان یک خبر دروغى را بشنود، بنا کند همه‌ى اینها را زیر سؤال بردن - مسئولین دولتى را، دیگران را، دیگران را - این هم مصلحت نیست، این هم خلاف است. هم جوانها باید مراقبت کنند، هم پیرها باید مراقبت کنند. ما، هم در جوانى‌مان احتیاج به نصیحت داریم، هم حالا که پیر شدیم، احتیاج به نصیحت داریم



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    نامه جمعی از اهالی استان فارس خطاب به آقای سیدعلی‌محمد دستغیب

       اخیراً در آستانه‌ی برگزاری نهمین اجلاسیه‌ی مجلس خبرگان رهبری آقای سید علی‌محمد دستغیب نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری، اعلام نموده به دلیل عدم دریافت به موقع دعوتنامه شرکت در این اجلاسیه، از حضور در آن خودداری خواهد کرد.

       بیان این قبیل مطالب نسنجیده، از سوی کسی که موکلان وی در استان فارس به واسطه‌ی ملبس بودن به لباس روحانیت، مدیریت یک مدرسه‌ علمیه در شهر شیراز و انتساب به شهید آیت‌الله دستغیب، او را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرده‌اند، جای تأمل و تأسف دارد.

       چرا جای تأمل و تأسف دارد؟ روشن است، زیرا یکی از ویژگی‌هایی که اعضای مجلس خبرگان رهبری می‌بایست به آن متخلق باشند، ورع و تقوا و وارستگی از تمنیات نفسانی و دنیوی است. یکی دیگر از این ویژگی‌ها ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی و ارجح دانستن حقوق مردم بر حق و حقوق خود می‌باشد. به فرض که در ارسال دعوتنامه‌ی شرکت در اجلاسیه نهم مجلس خبرگان رهبری برای جناب آقای دستغیب تعلل یا قصوری به وجود آمده باشد، آیا این امر موجب می‌شود که ایشان از حضور در این اجلاسیه و دفاع از حقوق موکلان خود شانه خالی کند؟

       آیا این اقدام یک نماینده مجلس خبرگان رهبری، عملی از سر خودخواهی و ارجح دانستن حق خود بر حقوق مردم و موکلانش نیست؟ آیا از این اقدام، بویی از تقوا و ورع به مشام می‌رسد؟ آیا چنین فردی اجازه دارد که خود را در زمره‌ی‌ خبرگان قلمداد ‌نماید و در قامت یک مصلح، اقدام به نصیحت مقامات ارشد نظام و حتی مقام عظمای ولایت برای رعایت حقوق مردم کند؟

       سوالی که در اذهان مردم متدین و فهیم استان فارس در مواجهه‌ با این اقدام سیاسی آقای دستغیب نقش می‌بندد، این است که آقای دستغیب شما که از تأخیر در دریافت دعوتنامه اجلاسیه‌ی خبرگان رهبری، این‌گونه برآشفته شده و عنان صبروشکیبایی از کف می‌دهید، چگونه می‌توانید نسبت به استیفای حقوق موکلان خود اقدام کنید؟

        آقای دستغیب شما به چه حقی، از انجام وظایف نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری عقب‌نشینی کرده و اعلام نموده‌اید که از حضور در اجلاسیه نهم مجلس خبرگان رهبری خودداری خواهید کرد؟ کدامیک از موکلان‌تان این اجازه را به شما داده‌اند. انتظار این بود که در اطلاعیه منسوب به خود می‌نوشتید: "به رغم آن که دعوت‌نامه به دست من نرسیده، لکن برای انجام وظایف خطیر خود در مجلس خبرگان، در این جلسه شرکت می‌کنم." 

       آقای دستغیب، با این اقدام نه تنها وظیفه‌ی نمایندگی و وکالت مردم استان فارس را زیر سوال برده‌اید، بلکه باعث ناامیدی در موکلان و خشنودی دشمنان کشور را فراهم آورده‌اید.

                                          "جمعی از مردم استان فارس"


     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    هر که دارد هوس کربلای جبهه‌ها، بسم‌الله

    باز هم حال و هوای دوکوهه فضای شهرم را معطر کرده و باز هم بال‌ پرواز من به موجب بار سنگین گناهانم،  سنگین شده و سعادت حضور در کربلای جبهه‌ها را از دست داده‌ام.

    امسال هم لیاقت زیارت طلائیه از من صلب شده و دعوت‌نامه‌ای از حاج محمد ابراهیم همت به دستم نرسیده است.

    آن‌هایی که هم‌سفر با راهیان نور عازم کربلای جنوب ‌شده‌اند، اعتقاد راسخ دارند که بی‌دعوت کسی پا بر زمینی که همت‌ها و باکری‌ها و آوینی‌ها را مهمان خود دیده است، نخواهند نهاد.

    حال که دعوت‌نامه ای به دستم نرسیده است، می‌خواهم به دیدار یادگارانی بروم که 30 سال است روی تخت بیمارستان آرام گرفته‌اند و کوچک‌ترین مشکل‌شان زخم بستری است که سالیان متمادی مهمان‌شان است.

    آسایش‌گاه جانبازان ثارالله، میزبان جانبازان قطع نخاعی است که جان خود را بر کف نهاده بودند و برای دفاع از ناموس ملت از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند. اینان مردانی هستند که از قافله شهدا جا مانده‌اند و در حسرت شهادت، بی‌تابی می‌کنند.

    در آشوب‌های سیاسی یک ساله اخیر از مردانی غافل شدیم که امنیت این مرز و بوم مرهون رشادت‌های آن‌هاست و قصد داریم در آستانه سال جدید به دیدار یادگاران کربلای جنوب رفته و باز هم به آن‌ها یادآوری کنیم که اگر شما دیروز از نوامیس ما دفاع کردید؛ ما امروز، خود را موظف می‌دانیم از هدیه ارزشمندی که شما بزرگواران برای ما به یادگار گذاشته‌اید، به نحو احسن پاسداری کنیم.

    وبلاگ‌نویسان عزیزی که تمایل دارند در این کار نمادین و سراسر خیر و برکت ما را همراهی کنند، می‌توانند از ستون سمت چپ، بروی گزینه "ارتباط مستقیم با مدیر سایت" کلیک کرده و با ارسال مشخصات شخصی، آدرس وبلاگ و یا وب‌سایت، پست الکترونیکی شخصی و یا شماره تماس( بسیار ضروری جهت اعلام زمان دقیق بازدید) و تعداد نفرات، ثبت‌نام نمایند.

    دوستان عزیز توجه داشته باشند، آخرین مهلت ثبت‌نام، چهارشنبه18اسفندماه 1389 است.

    لازم به ذکر است به دلیل محدودیت در تعداد نفرات، اولویت با افردی است که زودتر ثبت‌نام نمایند.

    ظرفیت پیشنهادی50 نفر است.

    منتظر قدوم پر خیر و برکت شما عزیزان هستیم.

    دعا برای فرج فراموش نشود

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره

    ادرس وبلاگ++++++++++جلبک ستیز



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    سلام به همه ی دوستان.

    چند صباحیست که در رسانه و اینترنت شاهد بحث در مورد فرقه ای هستیم به نام "فراماسونری" که خیلی از دوستان به دنبال مطالبی جامع در مورد این فرقه هستند.

    خوش بختانه رسانه ها و همسنگران در اینترنت به بخوبی این بحث را پوشش داده اند. ما هم بر آن شدیم تا اطلاعاتی جامع و مفید را در قالب یک نرم افزار منتشر و در دسترس دوستانی که تشنه ی حقیقت هستند قرار بدیم.

    نرم افزار آماده شده به نام "دجال آخرالزمان" دارای مطالب بسیار مفید و جامعی می باشد که به همه توصیه می شود این نرم افزار را دانلود و از مطالب آن استفاده کنند.

    توجه: ما فقط این مطالب موجود را بصورت نرم افزار در آورده ایم و تمام مطالب موجود در نرم افزار از وبگاه های دیگر جمع آوری شده است که لیست تمام آن ها + وبگاه های مشابه درون نرم افزار موجود می باشد.

    پرسش های آغازین بحث:

     1 – وقایع جهان امروز را به چه صورت می توان توجیه کرد؟
    2 – چرا امروزه مسجدالاقصی کانون توجه ادیان الهی است؟
    3 – تلاش های اخیر برای تخریب مسجدالاقصی به چه دلیلی صورت گرفته است؟
    4 – با وجود کشورهای پیشرفته ی اقتصادی درجهان (همانند چین  و  روسیه)،  چرا ایران به عنوان دشمن اصلی کشورهای غربی مطرح می شود؟
    5 – چرا  کشورهایی  همچون   آمریکا  و  اسرائیل  که  داعیه های  مذهبی   دارند، بیشترین جنایات را در حق بشر مرتکب می گردند، اما کشور  کمونیستی  مانند چین، کمتر از کشورهای مزبور دست به سرکوب می زند؟
    6 – چرا امروزه غرب، مسلمانان را بزرگترین تهدید می شمارد؟
    7 – هدف غرب و بخصوص آمریکا، از حضور در خاورمیانه چیست؟
    8 – چرا با وجود کشورهای نفت خیزی چون عراق و عربستان، اسرائیل در فلسطین اشغالی لانه گزیده است؟
    9 – چرا عراق اشغال شده است؟
    10 – چرا بهاییان مقبره ی بهاء الله در اسرائیل را مقدس ترین مکان می دانند؟
    11 – چرا مبارزه با اسرائیل وظیفه ی تمامی مسلمین جهان است؟
    12 – آرماگدون چیست و چرا امروزه مورد توجه قرار گرفته است؟
    13 – چرا جرج بوش  مأموریت  خود  را  در  جنگ  علیه  تروریسم ؟!  مأموریتی الهی می داند؟
    14 – چرا آمریکا از اسرائیل حمایت کامل می کند؟
    15 – آیا آمریکا بازیچه ی اسرائیل است یا اسرائیل بازیچه ی آمریکا؟
    16 – علت دشمنی غرب و اسرائیل با ایران و حزب الله چیست؟
    17 – چرا اخیراً ساعت آخرالزمان 2 دقیقه به جلو کشیده شده و فقط 5 دقیقه به پایان مانده است؟
    ?? – آیا میدانید مسجدالاقصی گنبدش سبز رنگه و طلایی نیست؟

    این نرم افزار دارای سه بخش:

    دجال آخرالزمان (پیرامون فرقه ی فراماسونری و آخر الزمان می باشد)

    مطالب بیشتر (مطالبی پیرامون مبحث بالا می باشد)

    ظهور منجی (پیرامون بحث در مورد منجی آخر الزمان (حضرت مهدی (عج)) می باشد).

    تصویری از محیط نرم افزار:

    دجال آخرالزمان,فراماسونری,ظهور منجی,حضرت مهدی,شیطان پرستی,اسرائیل

    برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر اینجا را کلیک کنید.

    برای دانلود این نرم افزار به یکی از لینک های زیر مراجعه کنید.

    حجم: ?? مگابایت

     لینک دانلود: دانلود از پارسا اپیس

     دانلود از راسخون: دانلود کن

     قیمت: رایگان

     سایت سازنده

    درخواست: با انتشار این نرم افزار یا مطالب این نرم افزار ما را در اشاعه هر چه بیشتر این مطالب یاری کنید. اجرتون هم با آقا امام زمان (عج)

    در صورت خرابی فونت به آموزش های ارائه شده زیر با توجه به سیستم عامل مورد نظر مراجعه کنید.

    برای آموزش تنظیمات زبان فارسی در ویندوز xp اکس پی اینجا را کلیک کنید.

    برای آموزش تنظیمات زبان فارسی در ویندوز ? سون اینجا را کلیک کنید.

    توجه: این نرم افزار بر روی تمام سیستم عامل های ویندوز بغیر از ویستا اجرا می شود.

    لیست مطالب موجود:

    ?- دجال آخر الزمان:

     

    پرسش های آغازین بحث
    فراماسونری چیست؟
    منشأ فراماسونری
    نحوه ی اوج گیری فراماسونری
    عقاید فراماسونری
    علامات و اعداد در فراماسونری
    اهداف فراماسونری
    ابزارهای فراماسونری
    شواهد ارتباط آمریکا با فراماسونری 1
    شواهد ارتباط آمریکا با فراماسونری 2
    شواهد ارتباط اسرائیل با فراماسونری
    شواهد ارتباط سازمان ملل متحد با فراماسونری
    شواهد ارتباط واتیکان با فراماسونری
    شواهد ارتباط اکثر یهودیان با فراماسونری
    شواهد ارتباط اوانجلیکال ها با فراماسونری
    شواهد ارتباط بهائیت با فراماسونری
    فراماسونری طیف Shriner
    شباهت فراماسونری و دجال در روایات اسلامی 1
    شباهت فراماسونری و دجال در روایات اسلامی 2
    تمهیدات فراماسونری برای تشکیل حکومت جهانی شیطانی 1
    تمهیدات فراماسونری برای تشکیل حکومت جهانی شیطانی 2
    تمهیدات فراماسونری برای تشکیل حکومت جهانی شیطانی 3
    تمهیدات فراماسونری برای تشکیل حکومت جهانی شیطانی 4
    تمهیدات اسلام برای مقابله با فراماسونری
    ضمیمه:: فراماسونری: دجال آخرالزمان

    ?- مطالب بیشتر:

    فراماسونری، دین نوین جهانی 1
    فراماسونری، دین نوین جهانی 2
    فراماسونها و رژیم رضاخانی
    فراماسونری و نقش آن در تاریخ معاصر ایران
    آخرالزمان، جنگ جهانی سوم ؛ و ائتلاف صلیب و صهیون و وهابیت
    اسرار دلار
    بازی لاکسر به چه فرا میخواند؟!
    شهید آیت، میرحسین موسوی و فراماسونری
    شیطان خودش را توجیه می کند!!!
    جنبش سبز ماسونی از زاویه ای دیگر
    شباهت‌های فرقه سبز ایران و جنبش سبز انگلستان
    فراماسونری قدرت پوشالی
    حضور بهائیت در انجمنهای‌ ماسونی‌ و شبه‌ ماسونی‌
    ابهام در تاریخ نگاری فراماسونری 1 : ابهام در تاریخ ماسونی ایران
    ابهام در تاریخ نگاری فراماسونری 2 : عضویت خاندان سلطنت در لژ ماسونی ایران
    ابهام در تاریخ نگاری فراماسونری 3 : لژ های ماسونی ایران
    ابهام در تاریخ نگاری فراماسونری 4 : آخرین شاهکار اسماعیل رائین

    ?- ظهور منجی:

    تحرکات داییان سفیانی در آخرالزمان
    مردی از قم (روح الله)
    بررسی نشانه هاى ظهور(1)
    بررسى نشانه هاى ظهور(2)
    آخرین خاندان پادشاهی حجاز در آخرالزمان
    قوم نشان شده (ایرانیان در واقعه ظهور)
    زنگ تاریخ جدید و قوم نشان شده
    هشدار به مقاومت منطقه: احتمال بروز فتنه ای بزرگ
    زلزله تهران از نگاه روایات و احادیث
    سخنرانی جدید و شنیدنی حجت الاسلام پناهیان در مورد نزدیکی ظهور
    نشانه های ظهور امام زمان علیه السلام
    تشخیص و تطبیق نشانه‌های ظهور
    کاربرد روایات آخرالزمان
    ندای آسمانی (1)
    ندای آسمانی (2)
    ندای آسمانی (3)
    آیا همه نشانه‏های ظهور اتفاق می‏افتند؟
    انقلاب اسلامی ، ظهور و حکومت الله
    دابة الارض
    امام زمانمان را بیشتر بشناسیم !
    امام عصر و مدت زمان فتح دنیا
    طبقات الانصار

    ============================================================

    در صورت مشاهده هرگونه مشکل در نرم افزار ما را با خبر کنید.

    Yahoo! ID: Amir200hA

    Email: Amir200hA@yahoo.com

    برای ارسال پیامک از شماره ای که درون نرم افزار است استفاده کنید.

    با تشکر



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی