سفارش تبلیغ
صبا ویژن







همایش " امت عاشورایی " از سلسله همایش های نبرد سایبری در پاسداشت یوم الله 9 دی برگزار شد.

در پاسداشت یوم الله 9 دی همایش " امت عاشورایی" چهارمین نشست از سلسله همایش های نبرد سایبری به همت شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه 8 دی ماه در دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این همایش سهیل کریمی فعال سایبری و مستندساز ارزشی به بیان مطالبی در خصوص جنگ نرم در فضای مجازی پرداخت و در خصوص ساخت مستند جدیدش در مورد پاراچنار توضیحاتی ارائه داد . همچنین قسمتهایی از مستند " خواب آشفته " وی که برای روشنگری بیشتر درآن ایام در اینترنت ارائه شده بود، به معرض تماشای حاضرین گذاشته شد.

در ادامه این مراسم که با نمایش کلیپ های تولیدی توسط افسران جنگ نرم سایبری همراه بود با پخش کلیپی به نام "سکته " که به نقد طنز گونه دشمنان انقلاب اسلامی می پردازد ، مورد استقبال ویژه حاضرین قرار گرفت.

حاج حسین یکتا  از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و ریاست بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج ) به بیان خاطرات دفاع مقدس و توصیه هایی در خصوص رعایت تقوا توسط فعالین عرصه جهاد سایبری پرداخت. اخلاص ، گمنامی در کارهای برای خدا و با وضو بودن از جمله سفارشات ایشان به افسران نبرد سایبری بود.

همچنین در این همایش با رأی مکتوب فعالین سایبری حاضر در جلسه، وبلاگ قطعه 26 حسین قدیانی به عنوان بهترین وبلاگ فعال در عرصه جنگ نرم در ایام فتنه انتخاب گردید. با دعوت از حسین قدیانی به سن، ایشان نوشته جدیدش در خصوص 9دی را قرائت کرد.

گفتنی ست در حاشیه این همایش ، نمایشگاه عکس و طرحی از نمونه آثار افسران جنگ نرم، برپا شد که تصاویری به یاد ماندنی از یوم الله نهم دی را جهت حفظ یاد و خاطره آن روز به معرض دید شرکت کنندگان قرار داده بود .

همچنین بیانیه ای از طرف شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی در پاسداشت یوم الله 9 دی صادر شد که بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی در پاسداشت یوم الله 9 دی

در سالگرد قیام و خروش عاشورایی ملت علوی ، حسینی و مهدوی ایران اسلامی قرار داریم . خروشی که طغیان پستی و رذالت را سرکوب و چشم نفاق و فتنه را کور کرد . ملت ایران اسلامی در این یوم الله به جهانیان و خصوصا اربابان مکار و چند چهره فتنه گران عاشورای 88 ، دیگر بار این درس گران را یادآوری کرد که اگر تمام دنیا در مقابل دین آنها صف بکشد ، آنها نیز در مقابل تمام دنیای آنان قد علم خواهند کرد . ملت قیام 9 دی ، ملت دفاع 8 ساله علیه تجاوز آشکار استکبار بود و آزمون و ابتلای عاشورای 88 چه به زیبایی عیان کرد که این ملت در شناخت کلمه حق از باطل چه مهارتهای فراوانی یافته است . حرکت ذلیلانه فریب خوردگان و پست شوندگان و فتنه گران در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام ، به رغم خواست و تصور بیگانگان به مثابه حادثه اعظم عاشورا در مسیر حرکت ملت اسلامیمان ، مشعلی بر افروخت که در پرتو مشعل قیام حسینی ، انقلاب ما را باز بیمه و چشمها را بینا کرد و این خیانت بزرگ و دیگر حماقتهای خیانت بار فتنه گران، به رغم خواست استکبار ، چشمه فروزنده و مشعل آگاهی بخشی شد. همانگونه که فرزندان این ملت در 8 سال نبرد سهمگین سخت نظامی، مهارتهای اسلامی و الهی را کسب کرده و گسترش داده است و تا امروز بنیه دفاع سخت افزاری سرزمین اسلامی مرهون مجاهدتهای آن سروقامتان است . فرزندان امروز این ملت، با تأسی به همان الگو و اتکاء به همان منبع لایزال الهی ، چه در جبهه مدافعه خیابانی از انقلاب اسلامی و نبرد نیمه سخت در طول 8 ماه فتنه گری بدخواهان و چه در جبهه روشنگری و آگاه سازی در عرصه نبرد نرم ، تجربیاتی را آموخته و گسترش خواهند داد که به لطف الهی و نظر مهدوی و هدایت ولایی ، سرچشمه نا امیدی برای دشمنان و مستکبرین گردد.

امروز فتنه گران عاشورای 88 ، در زندان قهر و غضب ملت ایران محصورند و کوچک ترین آبرو و قربی نزد این ملت ندارند . هر چند که در این امتحان مهم برخی خواص نتوانستند راه حقیقت را از مذلت باز شناسند و برخی دیگر نیز از چنبره رفاقتها و تعارفات دیرین نرهیدند و امت و ولایت را در این جهاد عظیم تنها گذاردند. اما این ملت سرافراز بود که در پرتو نور هدایت ولایت مطلقه فقیه، سره را از ناسره و خادم را از خائن و دروغگو را از صادق باز شناسانید و امروز این روسیاهیست که بر ذغال مانده و بار جرم بزرگ انکار انتخابات 85 درصدی و گناه عظیم امیدوار کردن دشمنان دین الهی بر پشت آنان سنگینی می کند. به امید پیروزی جبهه حق بر باطل و رسوایی عالم گیر فتنه گران شرقی و غربی، بر بیعت خود بر پیمان سربازی در نبرد همیشگی حق علیه باطل، به فرماندهی امیر قافله صبر و بصیرت تا افق ظهور منجی ، پای فشرده و از حضرت باریتعالی ، توفیق اتصال به این خدمت را خواستاریم .

والسلام

شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    مطمئن باشید که روز نهم دىِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزى شد. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خداى متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن على (علیه السّلام) را مى‌‌‌بیند. این کارها کارهائى نیست که با اراده‌‌‌‌ى امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهى است.


    مقام معظم رهبری ( حفظه الله تعالی) 29 دیماه 88

    همایش " امت عاشورایی " چهارمین نشست از سلسله همایش های  نبرد سایبری در دانشگاه تهران  برگزار می شود .

    طبق اطلاعیه  شورای هماهنگی فعالان سایبری ، چهارمین نشست  با هدف بزرگداشت یوم الله  نهم دی ، برچیده شدن دست فتنه جویان و اعتراض مردم به وقایع  روز عاشورا در روز چهارشنبه 8 دی ماه از ساعت 14 الی 17  در سالن شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران با حضور دانشجویان و سربازان جنگ نرم در حوزه سایبری برگزار شده و به بررسی ابعاد مختلف یوم الله نهم دی می پردازد .

    سخنرانان این مراسم از جمله حاج حسین یکتا دبیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء وسهیل کریمی از فعالین وبلاگ نویس می باشند.  پخش کلیپ ، نمایش تئاتر ،شعرخوانی و اهدای جوایز به برگزیدگان و فعالان سایبری در عرصه جنگ نرم از دیگر برنامه های چهارمین نشست از سلسله نشست های  نبرد سایبری خواهد بود. در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه عکس، طرح و کاریکاتور از نمونه آثار سربازان جنگ نرم،  برپا می باشد که  تصاویری به یاد ماندنی از یوم الله نهم دی  را جهت حفظ یاد و خاطره آن روز به معرض دید شرکت کنندگان قرار می دهد .

    omate-ashourai-poster-small

    دانلود پوستر بزرگ




    نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     

    تصویر بزرگ خانه اموات اتاق احیا ندارد

    یادداشت حاج حسین یکتا دبیر سابق ستاد راهیان نور در خصوص قضایای برخورد قوه قضاییه با حسین قدیانی و فیلترینگ برخی سایتهای نام آشنای جبهه فرهنگی انقلاب که همراه با توصیه هایی به هر دوطرف ماجرا بوده است.
    به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از جوان در روزهای اخیر و پس ازقضیه برخورد قوه قضائیه با حسین قدیانی و سوءتفاهماتی که پیش آمده بود که البته رفع شد برخی رسانه های جریان ضدانقلاب با پوشش دادن این موضوع به جوسازی در این زمینه پرداختند تا آنجا که بعضا نتوانستند خوشحالی خود را از این سوءتفاهم داخلی پنهان کنند که البته پس از گذشت چند روز و سعه صدر ریاست محترم قوه قضائیه این موضوع با رفع فیلتر سایتهایی که فیلتر شده بودند حل و فصل شد و روسیاهی داستان ماند برای ضدانقلابی که دنبال کلاهی بودند از این نمد!
    در همین راستا حاج حسین یکتا دبیر اسبق ستاد راهیان نور و از فعالین نام آشنای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در یادداشتی اختصاصی به تبیین این موضوع پرداخته و توصیه هایی به هر دوطرف ماجرا داشته است.با هم این یادداشت را می خوانیم:
    در گرماگرم حرکت فعالان فرهنگی و اجتماعی برای بزرگداشت نهم دی و در اوج تلاش‌های مجاهدان جنگ نرم در آستانه اولین سالگرد این روز سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب، خبر فیلترشدن برخی سایت‌ها و وبلاگ‌ها و فراخوانی یکی از فعالان سایبری به محکمه، موجی از اعتراض‌ها را در پی داشت و ولوله‌ای در جبهه فرهنگی انقلاب ایجاد کرد.
    رفاقت با دوستان عرصه جهاد نرم و دستی بر آتش این جنگ داشتن مرا بر آن داشت تا چند جمله‌ای را با چند مخاطب بنویسم:
    1. همسنگری‌های جبهه فرهنگی:
    مجاهدت‌های بی‌بدیل فعالان فرهنگی در جریان فتنه 88 فهرست بلند بالایی است که تنها بر جریده الهی قابل ثبت می‌باشد. تلاش‌های روشنگرانه‌ای که زیر پرچم نائب امام عصر(عج) در نهم دی‌ماه به بار نشست و آخرین ضربه را بر میخ‌های تابوت فتنه‌گران کوباند.
    انقلاب، ناخالصی‌ها و کثافت‌های چسبیده به روح پاک خویش را جدا کرد و منافقان زالوصفتی که چه بسا پیش از پیروزی انقلاب در آن وارد شده بودند را قی کرد.
    اما این تازه آغاز راهی جدید است؛ راهی به سوی قله‌های روشن و پرامید؛ و راه رفتن در کوه هم که معلوم است؛ آن هم سخت‌ترین و صعب‌ترین کوه ها و چه زیبا گفت معصوم که پیروزی نهایی بدست نمی‌آید جز در غرقاب عرق و خون.
    امروز روز مجاهده است و ما باید جان و مال و آبروی خود را برای فتنه‌های آینده روی دست بگیریم.
    چند فیلترینگ و حکم بازداشت چه خطا باشد و چه درست، در این راه کمترین تأثیری نخواهد داشت و ما افتخار می‌کنیم که اگر خطایی کردیم - هر چند کاهی باشد در برابر کوه فتنه‌گران -  بدون باک از حساب و بی‌کمترین توقعی برای آنچه در راه انقلاب توفیق آن را یافته‌ایم، حتی اگر در خود 9 دی بخواهندمان، برویم و دلمان را اگر شکستند، شکسته‌های دل خود را به روی دست گرفته و در بازار جار بزنیم که چه سعادتی بالاتر از این که دستگاه‌ قضایی جمهوری اسلامی ما را محاکمه کرده و خدا را شکر که در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم.
    شکست‌خوردگان سال گذشته و فرصت‌طلبان و تازه از راه رسیدگان هم بدانند که حتی اگر در 9 دی تمام ما را به دار هم بزنند، طناب دار جمهوری اسلامی را خواهیم بوسید و فرصت برای فرصت‌طلبی آن‌ها نخواهیم گذاشت.
    2. سکاندار دستگاه قضا:
    نوشته حسین قدیانی و به دنبال آن واکنش‌های دسته جمعی فعالان سایبری و رسانه‌ای به نحوه برخورد دستگاه قضایی، هر چند با تندی و تیزی برآمده از روحیه پرشور جوان انقلابی همراه بود و گاه از مرزها و حریم‌ها گذر کرده و مقبول نبود، اما از برآیند آن می‌توان غیرت دینی و ایستادگی در راه آرمان‌ها را به چشم دید.
    باید مراقب تندروی‌هایی که ره به خطا می‌برند بود؛ اما بیش از ان باید مراقبت کرد تا افسران جبهه خودی در بحبوحه مبارزه سرخورده نگردند و به هنگامه نیاز، لشگر حق بی‌یار نماند.
     شاید با کمی سعه‌صدر بیشتر از سوی قاضی‌القضات می‌شد این ماجرا را به نحو بهتری مدیریت کرد تا هم مسیر خطا بسته شود و هم از سرخوردگی عناصر دلسوز جبهه خودی آن هم در آستانه 9 دی جلوگیری شود.
    اعتماد رهبر عزیزمان به شما در این اوضاع پرفتنه برایمان عزیز است که نشان از توان و لیاقتتان دارد.
    قاطعیتتان در همین مورد اخیر و اعدام 11 تن از اشرار ستودنی است؛ مطالبه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از شما نیز برخورد با شرورهای فراری است که به طراحی‌ها و اقدامات آن ها اشرار در فتنه 88 به خیابان‌ها ریختند و جان و مال و ناموس مردم را در معرض خطر قرار دادند.
    امیدواریم که نشان عمار همواره بر سینه شما پردرخشش باشد.
    3. میکروب‌های آزاد:
    هر چند ارزش سران فتنه کمتر از آن است که تحویلشان گرفت و برایشان بند مجزایی باز کرد؛ اما از آنجا که عاقبت کار این جماعت نهایتاً دربند است، فلذا چند جمله‌ای هم خطاب به فتنه‌گران:
    برای بعضی‌ها مهم است که مهم باشند؛ مهم این نیست که چگونه و به چه قیمتی؛ شما هم از همین بعضی‌ها هستید. اما خیالتان را راحت کنم؛ شما اصلاً برای ما مهم نیستید. ما از همین الان شما را در پشت میله‌های زندان می‌بینیم؛ البته اگر رأفت اسلامی شامل حالتان شود و ...
    می‌دانم که به فکر افتاده‌اید تا خود را برای انتخابات مجلس و انتخابات رئیس‌جمهوری احیا کنید، غافل از آنکه خانه اموات اتاق احیا ندارد و جوانان و مردمان با بصیرت این سرزمین، هر سال و در سالروز 9 دی بر سنگ قبر نحس شما آب دهان می‌اندازند.
    فتنه‌ای که در سال 88 به راه انداختید، هر چند با سختی‌ها و خسارت‌ها و جسارت‌ها همراه بود، اما با روشنگری‌های پرچمدار انقلاب و روشن‌بینی‌های مردم، فصلی از شکوفایی را پیش روی انقلاب گشود و شما را رسوای عام و خاص کرد، تا آنجا که امروز همان طرفداران خارج نشینتان هم به مسخره‌تان می‌گیرند. آتش به خانه خواستی بزنی، دامنت گرفت.
    تبصره: میکروب فراری
    و اما کلامی با میکروب فراری که این شب‌ها در لندن هر شب کابوس آمدن به ایران را می‌بیند:
    دستگاه قضا که تو را آخرش که امیدواریم زودتر آخرش برسد می‌گیرد، اما تو که همه معادلاتت به هم ریخته و همه نقشه‌هایت نقش برآب شده، هر لحظه با خودت درگیری که چه شد که آنچه می‌خواستیم نشد؟ راهنماییت می‌کنم، تقویمت را باز کن؛ ماه دهم، روز نهم؛ ببین به چه عنوانی ثبت شده است؟
    و اما در آخر چند کلامی با سید و سالار و علمدار، حضرت یار، رهبر و دلدار سیدنا الخامنه‌ای:
    ای رهبر عزیز، ما کوچکترین سربازانتان در جبهه فرهنگی انقلاب، لحظه‌ای از جهاد در این جنگ تمام‌عیار فرو نخواهیم نشست و چگونه آرام بنشینیم که امام چشمان ما را به حقایق گشود و حضرتتان همواره غبار از جلوی چشمانمان کنار زده‌اید تا ببینیم که گرگان درنده قصد اعتقادات و دینمان را کرده‌اند.
    سخت‌ترین لحظاتمان در سال پیش، لحظه‌های نجوای سوزناکتان با امام عصر(عج)بود که دلشکسته از خواص بی‌بصیرت، با سید و مولای خویش درد دل گفتید و شیرین‌ترین لحظاتمان، نشستن لبخند بر لبانتان پس از خیزش عمومی مردم در مقابل فتنه‌گران بود در نهم دی‌ماه.
    دعایمان کنید تا در این راه پرشکوه ثابت قدم بمانیم و طوفان حوادث این سوی و آن سویمان نبرد و توفیقمان دهد تا در پاسخ ندای أین عمارتان، یک لشگر عمار به پا خیزد.
    *حسین یکتا



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

     نمی دانم در دستگاهی که سنگ ها را بسته اند و سگ ها را رها کرده اند نزد چه کسی شکایت برم
    فاین تذهبون
    حجت الاسلام روح الله حسینیان
    نمیدانم این تصمیمات توسط چه کسی گرفته میشود ولی این رفتار جز بر شاخه نشستن و بن بریدن هیچ تفسیر دیگری ندارد . این نابردباری در مقابل مدافعان انقلاب وتسامح درمقابل دشمنان انقلاب جزخودسوزی نیست. چه حکمت آمیز گفته اند که آله الریاسه سعه صدر .
    خبر احضار نویسنده ی توانا و حزب اللهی آقای حسین قدیانی را توسط دادسرای تهران شنیدیم . نویسنده ای که قلمش چون شمشیر مالک در دفاع از رهبر خویش سرها را پایین می اندازد و کمرها را خم می کند . نویسنده ای که وارث شهیدی از تبار مومنینی است که صدقوا ما عاهدوالله علیه . نمی دانم در دستگاهی که سنگ ها را بسته اند و سگ ها را رها کرده اند نزد چه کسی شکایت برم . دستگاه قضایی به کجا می رود ؟ دستگاهی که سربازان و افسران جنگ نرم را هدف قرار داده و تیغ به زنگی مست سپرده . روزی مدیر مسئول کیهان با شکایت زنی خود فروخته به میز محاکمه کشیده می شود و روزی مدیر ایران به اتهام گفتن بالای چشم آقازاده ی فراری ابروست محاکمه می گردد و روزی حسین قدیانی عزیز احضار میشود که چرا از قوه قضاییه انتقاد کردی .
    نمی دانم این تصمیمات توسط چه کسی گرفته میشود ولی این رفتار جز بر شاخه نشستن و بن بریدن هیچ تفسیر دیگری ندارد . این نابردباری در مقابل مدافعان انقلاب و تسامح در مقابل دشمنان انقلاب جز خودسوزی نیست . چه حکمت آمیز گفته اند که آله الریاسه سعه صدر .
    دستگاه قضایی همان گونه که با متهمین فتنه بردبارانه عمل میکند باید در مقابل مدافعین انقلاب نیز عادلانه عمل کند .
    قوه قضاییه همانطوری که در مقابل انتقادات از قوه مجریه روا داری نشان می دهد در برابر انتقادات از رئیس قوه قضاییه و فامیل محترم نیز با تسامح و تساهل رفتار کند .
    قوه قضاییه باید مطمئن باشد با احضار مدافعان انقلاب نه تنها خود را از انتقاد مخالفان حفظ نخواهد کرد بلکه طمع آنان را برای ایجاد اختلاف و درگیری بین وفاداران نظام بیشتر خواهد کرد .
    حضرت آیت الله لاریجانی ترجیح دهید هزاران نقد و نیش از دوستان بشنوید و یک تمجید از دشمنان نشنوید که هزار بد آنانی که از سر درد  می گویند شیرین تز از یک لبخند فریب کارانه دشمن است .
    حضرت آیت الله به خدا از سر دلسوزی می گویم ، این اقدامات نه تنها بر عظمت قوه ی قضاییه نمی افزاید بلکه روز به روز آن را از چشم مومنان خواهد انداخت و زبان ها را گستاخ تر خواهد کرد و آنانی را که هزار انتقاد از این دستگاه دارند روزی بر خواهد انگیخت .
    حضرت آیت الله ، استاد بزرگوار ! بر شما باد سعه ی صدر ، سعه ی صدر ، سعه ی صدر



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    این شهرداری بازم سوتی داد

    صلوات برای اهالی جهنم در تابلو شهرداری تهران - چهارراه ولیعصر




    نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی