سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 "پایگاه  تحلیلی فصل انتظار" در آستانه عید بزرگ " ولایت "(پنجمین سالگرد تاسیس جبهه وبلاگی غدیر ) را به همه  دست اندر کاران گمنام جبهه وبلاگی غدیر و همه عزیزان همراه سایبری این جبهه تبریک و تهنیت عرض میکند

عید سعید غدیر و پنجمین سالگرد تاسیس جبهه وبلاگی غدیر مبارک باد

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ ?
سوره فصلت ، آیه 30
بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید،
شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است.

ضمن عرض تبریک بمناسبت عید الله اکبر عید امامت و ولایت به اطلاع می‌رساند

به مدد الهی پنجمین  سالگرد تاسیس جبهه وبلاگی غدیر را به همه دوستان و یاران و همراهان و اعضای همیشه ثابت قدم جبهه تبریک و شاد باش عرض مینماییم

از پیامهای  های تبریک  عیدانه همه عزیزان و دوستان و همه رزمنده های جبهه جنگ نرم سپاسگزاری و تشکر مینماییم.

و بار دیگر در این بیانیه  بر خود و همه همراهان لازم و ضروری میدانیم که در راه و اطاعت از فرمان  ولایت هرگز کوتاهی نخوایم کرد.

مگر نه آنکه غدیر روز ولایت و روز اتمام حجت است بر امت رسول الله است؟؟؟ مگر نه بزرگداشت روزهای بزرگ باید حامل درس و جوشش و پایبندی به آن روز عظیم باشد؟؟ آری اینگونه است که در این روز بزرگ و پر از خیر و برکت می‌خواهیم بار دیگر دست بیعت به سوی مولای خویش بریم و با ایشان عهد و پیمان تازه کنیم و دربندگی خدا و سر بازی ولایت بار دیگر دست بر سینه گذارده و به شعائر الله تعظیم کنیم.

…... شما جوان‌ها باید براى آینده، بیشترین بار این مسئولیت را بر دوش بگیرید و خودتان را بسازید؛ نگذارید دشمن با توطئه‌هاى تبلیغاتى، با دروغ‌پردازى، امید را از دل‌ها بزداید؛ نگذارید بین شما اختلاف ایجاد کنند؛ نگذارید بین ملت و مسئولین، ایجاد اختلاف و جدائى کنند؛ آن‌ها این را می‌خواهند؛ آن‌ها از این یکپارچگى می‌ترسند؛ آن‌ها از این شعارهاى مستحکم شما می‌ترسند؛ آن‌ها از عزم و اراده‌ى جدى مسئولین می‌ترسند؛ می‌خواهند این عزم و اراده را متزلزل کنند. وقتى ملت در کنار مسئولین ایستاده است، هیچ مسئولى احساس تردید نمی‌کند؛ احساس تزلزل نمی‌کند و پیش می‌رود. این براى کشور ما لازم است؛ تا امروز بوده است، ان‌شاءالله در آینده هم خواهد بود. قطعاً ملت ایران در همه‌ى این چالشهائى که امروز با آن مواجه است و احیاناً در آینده هم با آن‌ها مواجه خواهد بود، بینى دشمن را به خاک خواهد مالید.

 ((از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای))}

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أمیرالمؤمنین و الأئمة المعصومین علیهم السلام

ای مولای من..... ما هرگزمولای خویش را تنها نخواهیم گذاشت، همیشه و همه جا در پشت سرشما گام خواهیم برداشت. هرگز پیمانی که با خون خود بستیم نخواهیم گسست ما خوانان و مقلدان شما چه در این فضای سایبری و چه در فضای حقیقی همیشه و با عزم راسخ گوش به فرمان اوامر جنابعالی خواهیم بودو در مصاف با دشمنان سربازی مطیع و جنگنده در برابر خصم دین و اسلام خواهیم جنگید. دشمنان از خشم قهر ما و زهر نیش قلم ما هرگز آسوده نخواهند بود.‌ای سید علی رهبر ما.. از شما یک اشاره از ما به سر دویدن



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    وزیر امور خارجه کشورمان بعد از سفر به نیویورک و صحبت هایی که در کمیسون امنیت ملی کرده بود نسبت به تیتر روزنامه کیهان گفته بود: با دیدن تیتر کیهان کمر درد و پا درد شدید گرفتم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    حمایت میکنیم

    در آستانه برائت از مشرکین بر گزار میشود

    با ایمان  و اعتقاد کامل می گوییم : ای مردم بدانید که «دین اسلام»؛ دین رأفت، رحمت، مودّت و دوستی است و پیامبر اسلام(ص) به عنوان رحمت برای عالمیان از جانب خداوند مبعوث به رسالت شده است و هر کجا ندای مظلومی که درخواست کمکی را سر داده باشد، این اسلام  است که مسلمین را بر یاری آن مظلوم بپا میدارد . از همین جهت است که کافران و ظالمان و منافقان در این مسیر همیشه با زخم هایی که از غیرت مسلمین خورده اند دست از سمپاشی و کید و حیله ورزیدن بر نداشته و همواره با  تحریک غیرت مسلمین و مومنین مخصوصا در زمانهایی که مسلمین  به موفقیت های بزرگ دست یافته اند  از هر  مکری در این راه بهره جستند.
    و اما مسلیمن و مومنین آگاه همواره با اتحاد و اتخاذ تصمیمات به موقع و مواضع سریع خود  برخورد جانانه ای با این دشمنی ها  داشته اند.و هر ساله در مراسم منسجم و وحدت افرین حج؛ یکپارچه ندای برائت از مشرکین و کفار سر داده و اعلام میدارند که همه مسلمانان در مقابل دشمن مشترک و قسم خورده اسلام ایستاده گی و مبارزه میکنند . امریکا که سر حلقه فتنه گری و دغل بازی و سیاه نمایی است که همواره با نظرات جانبدارانه خود از دولت غاصب و بی هویت اسرائیل حقوق مسلم مردم فلسطین را زیر پا نهاده است
    و امروز دشمنان باید بدانند که امت واحده اسلام  با تبعیت از رهبر و مقتدای عظیم الشان همواره گوش به فرمان  رهبری و پیرو دستورات الهی اسلام و ائمه هدی  ؛تمام قد در برابر دشمنی ها ینهان و آشکار ایادی غرب ایستاده گی و مبارزه می کنند. و هرگز دست از مبارزه بر نخواهند داشت مگر اینکه مستکبران به جرم خود اعتراف و دست از ستیزه جویی بر دارند و توبه کنند؛ که این خود باید اثبات شود.
    دشمنان گاهیبا تحریر کلمات موهن در کتابی شیطانی و یا اهانت به کتاب آسمانی ما قرآن و یا با تنظیم اهنگ و ساخت فیلم های موهن در جریحه دار کردن روح مسلمانان مخصوصا شیعیان دیگر نخواهند توانست در دل  ایشان ذره ای شک و ریبی  ایجاد کنند؛  بلکه هر بار با اینچنین اقداماتی مسلمین  استوار تر و خروشان تر از قبل بر سر شیاطین روزگار خواهند تاخت و در  اراده خود استوار تر ار پیش در پایبندی به مقدسات و دفاع از انها خواهند بود. چرا که انها امتحان   صدا قت خود را در  گفتار ثابت کرده اند و هر دفعه بد تر از دفعه قبل رفتار کرده و حیله و تزویر بکار گرفتند. و چه بجا ست که در روز برائت مشرکین در همه فضا ها چه حقیقی و چه مجازی کسترش و نشر داده شود.

    جبهه وبلاگی غدیر و همه اعضاء این پایگاه  که اکثرا از کاربران و نویسنده های ارزشی و انقلابی و ولایتمداران عرصه رسانه می باشند ؛ ان شالله این فریاد مرگ بر امریکا را تا روز 13 ابان روز مبارزه  با فتنه استکبار را پیگیری کرده و بار دیگر با  انتشار این بیانیه در وبلاگها و سایتها و خبرگزاریهای در فضای سایبر و حقیقی با وحدت کلمه اعلام میدارد که  ما مسلمانان و آزادیخواهان هرگز از مواضع و اهداف و مقدسات خود دست نخواهیم برداشت و همواره در برابر حمله و یورش ناجوانمردانه  دشمنان به هر صورتی که باشد با عزمی راسخ  دفاع خواهیم کرد و مبارزه ما تا شکست و سر خورده گی و ان شالله تا نابودی کفر و ظلم  در جهان از پای ادامه خواهد داشت. اکنون همگی  به اتفاق در جبهه جنگ نرم به مبارزه و رزم خویش ادامه خواهیم داد.اکنون همگی  به اتفاق در جبهه جنگ نرم به مبارزه و رزم خویش ادامه خواهیم داد. از خداوند متعال برای رسیدن به اهداف و استواری و ثبات در این راه کمک و استعانت می طلبیم.


    وَ کانَ حَقّاً عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین


    ادرس سایت جبهه غدیر  http://jwg.ir/

    دوستان و یاران و رزمنده های جنگ نرم  این بیانیه و بنر و یا مطالب خود را با نام موج سایبری مرگ بر امریکا  منتشر فرمایند. در صورت تمایل  این پایگاه را از لینک خود باخبر کرده تا در فهرست حامیان  این موج ثبت شود.
    ان تنصرو الله ینصر کم و یثبت اقدامکم


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    فرا رسیدن ایام شهادت امام جواد علیه السلام بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و شما عاشق اهل بیت تسلیت و تعزیت عرض مینمایم

    عظم الله اجورنا واجورکم باستشهاد الامام الجواد

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    حضرت امام محمدتقی(ع) در آخر ذیقعده ی سال 220هجری درسن بیست و پنج سالگی بر اثر زهری که به دستور معتصم عباسی، توسط ام الفضل همسر آن حضرت (دختر مأمون) به او خورانده شد در بغداد به شهادت رسید و در کنار مرقد منور جد گرامیش، حضرت امام موسی کاظم(ع) مدفون گردید. آن حضرت در سن هشت سالگی به امامت رسید و هفده سال امامت نمودو به هنگام شهادت در 25 سالگی، جوان ترین امام بود. امامت حضرت با حکومت دو طاغوت زمان، مأمون ومعتصم عباسی همزمان بوده است. شهادت زود هنگام آن حضرت، گویای این نکته است که فعالیت های امام جواد در پاسداری از فرهنگ و ارزش های اسلامی تا چه اندازه برای حکومت های جور و ستم، خطر آفرین بوده است.
    امام رضاعلیه السلام: [هو] الصادق و الصابر و الفاضل و قرة أعین المؤمنین و غیظ الملحدین
    او راستگو، شکیبا، دارای فضیلت، نورچشم مؤمنان و مایه خشم ملحدان است

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    در نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به رییس جمهور اعلام شد
    اهدای صحیفه نور به روحانی جهت بازخوانی مواضع امام/ تضاد انقلاب اسلامی با آمریکا نه بر سر پرونده هسته‌ای بلکه «تضاد ماهوی» است

    موج اعتراضات مردم و دانشجویان درباره اقدام عجیب و بدون دستاورد رییس جمهور در مذاکره تلفنی با باراک اوباما هم چنان ادامه دارد و پس از آنکه «جنبش صیانت از منافع مردم ایران» جهت اعتراض به دیپلماسی منفعلانه دولت جدید اعلام آمادگی کرد و با تجمع در فرودگاه مهرآباد، اعتراض خود به این مساله را نشان داد، در آخرین مورد بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای خطاب به دکتر روحانی، ضمن طرح سوالاتی از وی درباره دستاورد مذاکره اخیر، از اهدای یک دوره صحیفه نور به رییس جمهور جهت بازخوانی و فراموش نکردن مواضع امام (ره) خبر داده است.

     
     
    به گزارش رجانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در این نامه با بیان اینکه مجمع عمومی سازمان ملل متحد فرصتی است که هریک از کشورها و دولت‌ها می‌توانند با استفاده از آن، صدای خود را به گوش جهانیان رسانده و منطق خود را تبیین کنند، خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: سخنان مستدل شما و دفاع منطقی‌تان از مواضع اصولی انقلاب اسلامی که در قالب چارچوب‌های قواعد بین المللی بیان شد مایه شور و شعف مردم ایران اسلامی و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان شد.
      ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی