سفارش تبلیغ
صبا ویژن







نیاز روحی»
91/4/22 1:0 ع

 

آنچه احتیاج روح را رفع می کند و به او قوّت و نیرو می بخشد، آرامش و اطمینان می دهد، ماده و مادیات نیست، معنویت است . (حکمتها و اندرزها، ج2 /ص 184)
 


  • کلمات کلیدی :
  • شخصیت فکری»
    91/4/19 5:0 ع

    نیاز فکری است که موجب محو شخصیت می شود نه نیاز علمی. چینی ها، ژاپنی ها و حتی هندی ها شخصیت فکری خود را در برابر غرب حفظ کردند در عین اینکه نیاز علمی خود را به وسیله ی غرب رفع کردند. (یادداشتهای استاد مطهری، ج1 /ص 160 و 161 )


  • کلمات کلیدی :
  •  

    ...این حرکت بیدارى تا قلب اروپا خواهد رفت. آن روزى پیش خواهد آمد که همین ملتهاى اروپائى علیه سیاستمداران و زمامداران و قدرتمندانى که آنها را یکسره تسلیم سیاستهاى فرهنگى و اقتصادى آمریکا و صهیونیسم کردند قیام خواهند کرد. این بیدارى حتمى است. (بیانات مقام معظم رهبری  90/2/14)

    ...این وضع اروپاست. اروپا دچار مشکلات لاینحل اقتصادى است. مردم در اروپا خشمگینند به مسائل اقتصادى معترضند. من قبلاً هم این را گفته‌ام آن روزى که ملتهاى اروپا بدانند که این وضعیت ضعفى که دچارش شده‌اند به خاطر دخالت آمریکا و دخالت شبکه‌ى صهیونیستى جهانى است این اعتراضهاى به خاطر اهداف اقتصادى تبدیل خواهد شد به یک نهضت عظیم اجتماعى آن وقت است که دیگر باید منتظر دنیاى جدیدى بود و دنیاى جدیدى به وجود خواهد آمد.(بیانات مقام معظم رهبری  90/11/14)

    و اما امروز دنیای غرب :

    پروفسور رودنی شکسپیر :

    ...ایالات متحده آمریکا و انگلیس در مرکز فساد قرار دارند، آنها با سیاست های اقتصادی و سیستم های مالی مشترک باعث سقوط سیستم های اقتصادی می شوند.

    ...رسانه های اصلی آمریکا در کنترل صهیونیست هاست. صهیونیست ها عامل به وجود آمدن وضعیت فعلی اقتصاد جهانی و تفکر مالی هستند که نتیجه آن را کارایی و عدالت معرفی می کنند در حالی که عکس این امر صادق است.

    ...ایالات متحده آمریکا به سرعت در حال حرکت به سمت فاشیستی شدن است و دلیل اصلی آن سقوط اقتصاد غرب است که اوضاع آن به زودی بدتر هم خواهد شد. مردم آمریکا بازهم اعتراض خواهند کرد و بازهم سرکوب خواهند شد.

    ...سیاست های خارجی دولت های اروپایی مانند دولت آمریکا تحت کنترل صهیونیستها قرار دارد. مردم اروپا نیز رفته رفته در حال بیداری و آگاهی از تجاوزات ظالمانه اسرائیل هستند   ....ادامه .



  • کلمات کلیدی :
  • دنیاى سرشار از عدالت و پاکى و راستى و معرفت و محبت، دنیاى دوران امام زمان است که زندگى بشر هم از آن‌جا به بعد است.

    زندگى حقیقى انسان در این عالم، مربوط به دوران بعد از ظهور امام زمان است که خدا مى‌داند بشر در آن‌جا به چه عظمت‌هایى نایل خواهد شد. 79/1/26

        


  • کلمات کلیدی :
  • قرآن کریم تلویحاً و تصریحاً ولایت و امامت را تأکید کرده است و بعلاوه رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نیز عترت طاهرین خود را به این مقام معرفی کرده است . (خدمات متقابل اسلام و ایران /ص 111)



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی