سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم
توصیه یی به ریاست محترم رسانه ملی

برادر بزرگوار جناب آقای مهندس ضرغامی
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی
سلام علیکم
همانطور که میدانیم در این سالهای سخت و پیچیده ، پرچم اطلاع رسانی و بزرگترین دانشگاه اسلام و عدالت در دستان شما قرار گرفته است و شما نیز از هیچ تلاشی برای در احتزاز ماندن این پرچم و گسترش کمی و کیفی برنامه های دریغ ننموده اید . فراموش نمیکنیم در فتنه بزرگ 88 با چه شهامتی به مقابله با فتنه گران پرداختید و بسیاری از نقشه های شوم آنها در پیش و پس از انتخابات را نقش برآب نمودید . البته گواه سخن ما انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب است که در موارد متعدد تاییداتشان را پشتوانه حرکت رو به رشد رسانه ملی قرار داده اند .
برادر ارجمند!
پیش از فتنه 88 دشمن کمتر از ادبیات دینی و اصولگرایانه بهره میبرد اما در فتنه اخیر با تمسک به این ادبیات و به نیزه زدن قران سعی در انحراف اذهان عمومی داشت تا در سنگر اصلی انقلاب اسلامی نفوذ کند که بحمدالله با درایت الهی امام خامنه ای و انجام وظیفه ی دلسوزان و ولایتمداران حقیقی آن فتنه علیرغم تحمیل هزینه های زیاد به شکست قطعی و مفتضحانه برای دشمنان اسلام و انقلاب انجامید اما پس لرزه های فتنه که از عوامل متعددی با ظاهر اصولگرایانه و همان ادبیات انقلابی – اسلامی بهره میبرند اما یا از بصیرت بی بهره اند و یا نقشه های دیگری در سر دارند هنوز ادامه دارد .
بی شک فتنه 88 و هر فتنه ی دیگری از این جنس که ماحصل تلاش دجال آخرالزمان می باشد و از بیرون مرزها هدایت و توسط عوامل نفوذی ، خودفروخته و بعضا ساده لوح و مجذوب نفس ، عملیاتی میگردد برای استمرار حیات خویش و موفقیتهای احتمالی ، قطعا چنگی بر روی رسانه ملی خواهد کشید و جنگی رسانه ای با آن براه میاندازد چرا که بلندگوی جمهوری اسلامی در ایجاد اتحاد داخلی و انسجام تمامی مسلمانان و حق طلبان به دور محور ولایت فقیه ، سختترین خاکریز پیش روی آنهاست .
برادر بزرگوار
همانطور که مستحضرید پس از فروکش کردن فتنه اخیر بیشترین همت رهبری معظم در ضمن در افتادن با عقبه فکری جریان فتنه ، تقویت روح اتحاد و اوامر متعدد و صریح به همبستگی و انسجام بیش از پیش ملی ست و این دیدگاه متعالی و راهبردی معظم له ، دقیقا در برابر هجمه نرم وعلی الخصوص رسانه یی دشمنان و عوامل داخلی شان به این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی می باشد و طبعا رسانه ملی که از یکسو مورد این تهاجمات قرار خواهد گرفت  از سوی دیگر بیشترین وظیفه را در ایجاد اتحاد و تقویت روحیه همبستگی در بین ملت مومن ایران اسلامی برعهده دارد .
در این شرایط پیچیده برخی رسانه ها که حتی از بیت المال ارتزاق میکنند و مسول خدمت رسانی به مردم هستند برخلاف شان و وظیفه قانونی خود همت خود را مصروف به سیاه نمایی فعالیتهای دولت عدالت محور و همچنین ایجاد فضاهای تبلیغی و روانی کاذب و کشیدن اذهان عمومی به سمت آینده یی خیالی و نجات دهندگانی قوی دست و مدیر !!! دارند .
ریاست محترم رسانه ملی
اتفاقات رسانه یی چند روز اخیر که در پی عکس العمل بجای روزنامه جام جم به تبلیغات زود هنگام و بلکه عوام فریبانه برای دوره یازدهم ریاست جمهوری از سوی ارگانهای مختلف رسانه یی شهرداری تهران صورت میپذیرد یکی از مصادیق آشکار آن پس لرزه های پیش گفته است . روزنامه همشهری که سیاه نمایی هرنوع خدمات دولت اسلامی را تا حدی پیش برد که از مقامات عالی جمهوری اسلامی اخطار دریافت نمود باز هم بر همان طبل کوبیده و علیرغم اینکه از رسالت سازمانی خویش غفلت میورزد ، خدمات شهری را شدیدا به سیاست زدگی آلوده است . شهرداری تهران که از یکسو ام القرای اسلامی را بیش از قبل با نمادهای مادیگرایانه تزیین میکند و آثار اسلامی و انقلابی را به بهانه های واهی برچیده و یا به شکلی تبلیغاتی و از سر رد تکلیف نمایان میسازد و از سوی دیگر با خدمات صادقانه و شفاف دولت عدالت محور تقابل میکند ، اخیرا توسط ارگان رسمی خود – روزنامه همشهری- و دیگران رسانه های وابسته ، پا را از سیاه نمایی های چند ساله و تبلیغات زودهنگام ریاست جمهوری فراتر گذاشته و در ایامی که همه مسولین ملزم به خدمات صادقانه و شبانه روزی هستند تا مردم با امید بیشتری به آینده تلاش و زندگی نمایند خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی خطرناکی را آغاز کرده است که از مهمترین مخاطرات آن رویارویی چند روز اخیرش با رسانه های ولایتمدار خصوصا ارگان مطبوعاتی سازمان صدا و سیما  می باشد .
برادر بزرگوار
از بگو مگوهای چند روز اخیر که به درج کاریکاتور و دیگر موارد نیز انجامیده است احساس این خطر میشود که ضمن خدشه دار کردن وجهه رسانه ملی موجی هرچند محدود از ناامیدی و سرخوردگی بین مردم ایجاد گردد و خلاف فرمایشات اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی راه تفرقه و دو دستگی هموار گردد تا آن راهبرد پس از فتنه ی دشمنان عملیاتی شود لذا از آنجا که مسولین مطبوعاتی شهرداری توصیه های مقامات ارشد را هم وقعی ننهادند و به روش اشتباه خویش ادامه میدهند به نظر رسید ارائه این توصیه به جنابعالی که در ضمن اشراف کافی بر مجموعه تحت فرمان خویش ، فرمانبرداری از اوامر ولایت معظم را هموار سرلوحه فعالیتهای خویش قرار میدهید سودمند و راهگشا باشد که ارگان مطبوعاتی رسانه ملی که عموما صبغه فرهنگی دارد و در اتخاذ مواضع سیاسی نیز روش معتدل و به دور از حاشیه را مد نظر دارد در این مورد خاص نیز خویشتنداری نموده و به صرف اطلاع رسانی از کجرویها اکتفا کند و در صدد پاسخگویی به حملات احتمالی غفلت زدگان و خدای نخواسته نفوذی های کمین گرفته در پشت شعارهای اصولگرایانه بر نیاید که سررشته دقت نظر ار دستها رها گشته و مناقشه یی برای ایجاد دلسردی و از هم گسستگی شکل میگیرد .
از خداوند متعال توفیقات روز افزون آن برادر عزیز و رسانه ملی را خواستارم
سید مهدی طباطبایی



  • کلمات کلیدی :
  • حکمت رجب»
    89/4/11 8:30 ع

    بسم الله الرحمن الرحیم

     

    ماه رجب ، ماه دعا و خواستن است . ماه رجب ، ماه خدا و مناجات است . ماه رجب، ماه آمرزش است و ماه رجب ، ماه همنشینی با محبوب است .
    جدول زمانی  زمینیان ، بر اساس حرکت خورشید و ستارگان و ماه ، تنظیم می گردد و 12 ماه ، بزرگترین تقسیم های یک سال هستند . بر اساس گردش ماه هریک از این دوازده گانه ، یک ماه قمری نامیده می شوند که از دیدگاههای مختلف ترتیب خاصی پیداخواهند کرد . این نظم و ترتیب نه تنها صبغه زمانی بلکه همراه آورنده معانی خاص و القا کننده حالات خاصی برای انسانها نیز می باشد. اگرچه از لحاظ جغرافیای زمانی و بر اساس جدول قمری ماه محرم، اولین ماه  هرسال است . اما وجه تنظیمهای دیگری نیز وجود دارد که ماههای دیگری را مقدم و مؤخر می کنند که بر اساس یکی از آنها که می توان عرشی ترین نوع چینش ماههای قمری در هر سال داشت ، ماه مبارک رجب  اولین ماه هرسال خواهد بود  و این درگاه ورود ما به بحث عظمت رجب خواهد بود .
    بر اساس نگاهی عرفانی و عرشی که ریشه در بسیاری از عقاید و تعالیم متافیزیکی بشر دارد ، مدل کلی حاکم بر عالم  مشتمل بر طبقات هفتگانه یی است که در تمامی اجزاء و ذرات عالم جاری و ساری است .  بزرگترین آنها عوالم هفتگانه خلقت است که از نماهای مختلف و به عناوین گوناگونی خواهد بود. آنها که عالم وجود را از منظر ازلی و ابدی می بینند و این حد فاصل را طبقه بندی می کنند ، عالم اول را صادر اول و عالم هفتم را عالم تزاحم و ماده می دانند و در بین ایندو، در عوالم پنجگانه ، رفته رفته معنویت مطلق و تجرد محض ، به مادیت و تکثر می انجامد.
    اما منظر دیگر از همین تقسیم بندی حدفاصل پست ترین زندگی که حداقل برخورداری از نور است و در دل ظلمت می باشد تا نور مطلق که زندگی و حیات مطلق است را بیان می کند.  منظر دیگر که درگاه بحث رجب المرجب است ، جنبه ی خلقی - خالقی  است که ما زمینی ها خلق و ورای عالم هفتگانه یا آسمان هفتم  ،عرش الرحمن است که خالق بر آن احاطه داردو سیطره و نفوذ پروردگاریش تا عمق عالم اول ادامه دارد و این عالم مشحون از ماده ، معنا ، نور و ظلمت است و خواستگاه زندگی بشری برای تعالی و کمال و رسیدن به حقیقت وجودی اوست . در این نگاه عرشی به عالم وجود اگرچه احاطه ی خالق به خلق بالسویه و همیشگی و کامل است اما ارتباط خلق با خالق در فرایندی خاص که تعریفی اختصاصی و قطعی و روشن داشته و واجد مشخصات عدیده و دقیق نیز می باشد ، صورت می گیرد که این مکانیزم ، دعا نامیده می شود . یعنی دعا سازو کاری است که خلق و مخلوق را به خالق متصل می کند و می رساند . اگرچه دعا و خواندن زبانی تنها یکی از شئونات عدیده ی آن است بلکه هر نیازمندی ِ ذاتی ِخلق به خالق ، تجلی تامی از دعاست که در قالبهای  ختلفی امکان ظهور و بروز دارد.
    از جمله شاخصه های مسیر ارتباط با خالق ، زمان مناسبی است که امکان ارتباط فراهم شود . امروزه برای علوم و تجربیات بشری جزو بدیهیات است که انجام تمامی امور می بایست بهمراه نظمی خاص که الزامی ترین آن یک جدول زمانی مدون می باشد ، صورت گیرد .چه اینکه تاثیر خواص زمان بر یکایک تصمیمات و اعمال بشر قطعی و اجتناب ناپذیر است و هرچه اینگونه اعمال جوششی درونی تر و واقعی تر داشته باشد قطعاً تاثیر زمان انتخابی برای انجام در آن نمود بیشتری خواهد داشت . یعنی اینکه در بین کل کارهایی که بشر بطور ناخودآگاه یا خودآگاه ، هدفمند یا بی هدف انجام می دهد ، کارهایی که بواقع خواسته های اصلی انسان است و لایه های تفنن ، کنجکاوی ، تجربه ، طبیعت را در نوردیده و به عمق خواهش و نیاز رسیده، اهمیت زمان و موقعیت زمانی انجام را بهتر و بیشتر نشان می دهند .
     مثلا بین خوردن و راه رفتن یک انسان ، یکی بیشترین تاثیر را از زمان می گیرد و دیگری ارتباط تنگاتنگی با زمانی خاص ندارد. نیاز به غذا و رفع این خواسته ی واقعی و درونی بی شک مرتبط با زمان و برخوردار از وقتی خاص و هماهنگ با همه ی برنامه های دنیای اطراف ماست در حالیکه میل به راه رفتن مقید در زمانی خاص نیست . البته در این مثال اگرچه زمان گرسنگی و رفع آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما عدم رعایت جدول زمانی برای آن نهایتاً با تحمل زیانی زودگذر یا خفیف قابل اغماض است ولی در امر مهمتر، واقعی تر و عینی تری از نیازهای انسان مثل تنفس دیگر نمی توان آن را به زمانی خاص مقید نمود . اگرچه از سوی دیگر هم نمی توان زمانی را یافت که از این رفع نیاز تهی باشد . بمعنای دیگر هر دم و بازدم انسان ارتباط تنگاتنگی با لحظه به لحظه ی زمان دارد و از دست دادن کمترین فرصت زمانی قطعاً به معنای پایان زندگی جسمانی است .
     از اینجا روشن می شود که هرچه اعمال و رفتار انسان برای او نیازی واقعی تر و درونی تر باشد ، ارتباط بیشتری با زمان انجام آن دارد تا جایی که نیازمندیهای اولیه و ضروری او غوطه ور در زمان هستند و برای برآورده ساختن آنها هرگز نمی توان زمانی را از کف داد.
    بر مبنای آن مدلی که از عالم ارائه شد و توضیحاتی که پیرامون ارتباط نیازهای انسان و زمان گفته شد
    می توان به هندسه ای خاص از درونیات انسان و ارتباط آنها با عالم بیرون دست یافت  که از این منظر ما،  ارتباط آن درونیات با عنصر زمان ، هندسه ای خاص خواهد داشت که به تفصیل بیان می شود .
    برای درک بهتر قضیه فرضاً خواسته های واقعی و درونی انسان را بر اساس همان مدل حاکم بر عالم به هفت دسته ی اصلی تقسیم بندی می کنیم و همچنین  بر اساس نوع تناسب زمان با اصلی تر بودن هریک از نیازهای انسان به این واقعیت پی خواهیم برد که برای دسته ی اول از نیازهای انسان که از کمترین اولویت برخوردارند و می توان آنها را جزو سرگرمیها و تجربه اندوزیها و کنجکاویهایش قلمداد نمود، بزرگترین ظرف زمانی لحاظ می گردد. بدین معنا که از هنگام تولد تا هر زمان که او بر روی زمین زیست می کند بدون هیچ اجباری در تمامی این گستره زمان می تواند هریک از کارهایی که به نوعی نیازهای این دسته ی اول را برآورده می کند انجام دهد و بعبارتی بین این نیازهای دسته ی اول که کمترین اولویت را دارند با عنصر زمان کمترین و بی اهمیت ترین ارتباط وجود دارد.
    اما در دسته دوم و یا دسته های بعد از طرفی این ارتباط با عنصر زمان نزدیکتر می شود و از طرف دیگر ظرف زمان برای انجام هریک از آن کارها که دسته یی از نیازهای بشر را تامین خواهد کرد کوچکتر و محدودتر خواهد شد تا جاییکه در دسته هفتم از نیازمندیهای انسان که حتمی ترین آنهاست و حیات انسان به آنها منوط است ، نمی توان تصوری از انجام آن کارها و تامین آن نیازمندیها داشت بدون آنکه عنصر زمان را در سراسر آن شناور و جاری دید .
    در قسمتی دیگر از مقدمات این بحث اشاره کردیم که در منظری دیگر به این عالم در می یابیم عالم هفتم، حیات محض است . یعنی سرمنشاء زندگی و حیات انسان در آنجاست و گویی برای هر انسان رشته یی از آن عالم تا این زمین کشیده شده  که ضامن زنده ماندن اوست که البته هیچگاه قطع نخواهد شد. اما آنقدر پرتوان و کشنده می باشد که در زمانی مقرر حیات انسان را یک به یک از عوالم هفتگانه گذرانده به همان سرچشمه حیات بکشاند.
    بر این اساس می توان نتیجه گرفت نیاز اول و ضروری انسان که حیات او را تضمین می کند در عالم هفتم قرار دارد. همانجا که این نیاز محتاج انجام هر فعلی باشد آن کار در سرتاسر زمان شناور است و از دست دادن یک لحظه از زمان که امری محال است بمعنای مرگ و نیستی خواهد بود . اما دسته ی ششم از نیازها در عالم ششم و همینطور تا دسته ی اول از نیازها که به اعمال و رفتار ساده هریک از ما برروی همین زمین و در گستره زمان حیات ما انجام خواهد شد .
    این مباحث کمی به درازا کشید و از بحث اصلی خود پیرامون ماه مبارک رجب دور افتادیم اما گریزی از طرح این مقدمات نبود . حال با توجه به تعاریفی که از ماه مبارک رجب ارائه شد و آگاهی از مدلی که در عالم حاکم است و ارتباط نیازهای بشر با زمان و انجام  هریک از آنها با جدول زمانی خاص درخواهیم یافت که در نوعی از چینش برای ماهها که در آن رجب المرجب اولین ماه خواهد بود، توجه ویژه به نیازمندیهای انسان گردیده . یعنی در ماه رجب ، خواسته و ناخواسته ، دانسته و نادانسته ، هدفمند یا بی هدف ، معتقد یا لائیک و هر شأن دیگری که برای یک انسان متصور است ، حوائج همه ی انسانها در ماه رجب برآورده می شود. چرا که این ماه ، ماه نیازمندیهای ضروری انسان است .



  • کلمات کلیدی :
  • بسم الله الرحمن الرحیم


    این روزها که مستکبرین و صهیونیزم جهانی در برابر اراده پولادین موحدین و زمینه سازان ظهور درمانده و ذلیل به هر دستاویز فرسوده و بی ریشه یی متوسل میشوند خائنین داخلی و ایادی مافیای قدرت و ثروت که دستان کثیفشان بزودی از بیت المال ملت مظلوم ایران اسلامی کوتاه خواهد شد نیز به یاری اربابان خارج نشین خود شتافته اند و به خیال باطل خویش میتوانند پیش چشمان بصیر مدافعان ولایت ، علی زمان را به مسلخ بکشانند. هیهات که جان بر کفان امام خامنه ای ، ولی امر و انقلاب اسلامی را رها کرده و فریب این فتنه  آفرینی های منحرفین از راه حق و ناکثین و مارقین و قاسطین جدید را بخوردند .
    ای منحرفین از راه حق !
    صبح ظهور نزدیک است و یکایک شما از همکنون در برابر اشعه های طلوع رهایی بخش منجی عالم در حال ذوب شدن و به درک واصل شدن هستید پس با دست و پا زدنهای کودکانه بر زجر و عذاب خویش بیش از این نیفزایید و تا دیرتر نشده توبه کنید و به دامان امت اسلامی بپویندید .
    جناب علی لاریجانی !
    ظاهرا امت حزب الله را احمق فرض کرده اید که میگویید شواری نگهبان با این مصوبه ننگین مجلس در اعلام نوکری به مافیای قدرت و ثروت مخالفت میکند !اما سخت در اشتباهید مدافعان ولایت نمرده اند که نیاز باشد شورای نگهبان کثافت کاری تان را ابطال کند بلکه باید همین فردا از رای نحس و منافقانه تان برگردید و از ولی امر و حزب الله عذرخواهی کنید.
    جناب صادق لاریجانی !
    اگر کمی بصیرت و شجاعت دارید رئیس شعبه 29 دادگاه عمومی که با رای ظالمانه و ننگین خود عدالت دستگاه قضاء را مخدوش کرده است را رسوا و برکنار کنید تا از مدافعین دشمنان ولایت بشمار نیائید زیرا امروز بر کسی پوشیده نیست که دانشگاه آزاد مهمترین منبع مالی فتنه گران و مخالفان ولایت است پس بهوش باشید و سریعا اقدام نمایید .
    و ای حضرات علما !
    شما که برای مبارزه با لچک به سرها حنجره هایتان را پاره کردید چرا در برابر این خیانت بزرگ به بیت المال و این پنجه کشی بر صورت ولی فقیه و واگذاری بیت المال به مافیای قدرت و ثروت کوچکترین اعتراضی ندارید ؟! این است طرفداری از عدالت ؟! آیا دفاع از طرح مشکوک مبارزه با بد حجابی مهمتر از دفاع از عدالت و پاسداری از سنگر ولایت است ؟! شما که نشانه های راه و معتمدین مومنین هستید چرا ؟ بی شک امت حزب الله همانطور که دست رد بر سینه عایشه و طلحه و زبیر زمان زد ابوموسی ها را نیز فدای ولایت فقیه خواهد کرد ! ان شا الله که عمارگونه بر دشمنان ولایت نهیب بکشید ! ما منتظریم .

    نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین



  • کلمات کلیدی :
  • آخرین فتنه !»
    89/2/29 3:10 ص

    بسم الله الرحمن الرحیم



    آخرین فتنه

    عصرما
    نه تنها عصر علم و فنآوری ، ارتباطات و سرعت و دقت ، بلکه عصر طلوع مجدد خورشید
    اسلام ، عصر امام خمینی(ره) و عصر ظهور و البته عصر فتنه های بزرگ است فتنه هایی که
    علی الخصوص در چهار دهه ی اخیر به ساق سیمین شجره طیبه نهضت اسلامی پیچید ؛ رنجید و
    رنجانید تا پس از چندی با درایت و رهبری آسمانی ولی فقیه و بصیرت و مقاومت
    ولایتمداران و زمینه سازان ظهور خشکید و فرو افتاد .
    فتنه
    بزرگ 88 که بعد از تحمیل خسارات و هزینه های فراوان به جمهوری اسلامی ، فروکش کرد
    خود زمینه ساز و مقدمه بزرگترین فتنه تاریخ بشریت است که بزودی شاهد وقوع آن خواهیم
    بود فتنه ای که آخرین تلاش دشمنان ظهور برای خاموش کردن آتش اشتیاق شیعیان امام علی
    علیه السلام و زمینه سازان واقعی ظهور خصوصا مردم مومن ایران اسلامی 1است .

    فتنه سفیانی2
    که ظاهری اسلامی و مدافع حق اما باطنی صهیونیستی و ضد شیعی دارد و در صدد پنجه
    کشیدن به سیمای خورشید عالمتاب حضرت ولیعصر علیه السلام و انقلاب جهانی ایشان
    میباشد ، در حال زمینه سازی و قریب الوقوع است در این راستا نه اکثر مردمانی که
    گرفتار دنیای خویش و حتی دین غیر سیاسی خویش هستند بلکه اقلیتی که در عقیده و عمل
    در انتظار ظهور منجی هستند وارد عرصه جدیدی از تحرکات جریان باطل میشوند که برای
    شناخت آن بعد از ولایتمداری ، محتاج و ملزم به درک صحیح از وقایع پیش رو و انجام
    اقدامات مقتضی و سریع در برابر فتنه پیچیده سفیانی می باشند ؛ در این مقاله سعی
    میشود اهم موارد به اختصار بیان گردد ...


    برای مطالعه متن کامل مقاله " آخرین فتنه " کلیک کنید


    متن کامل مقاله "آخرین فتنه " فرمت پی دی اف




  • کلمات کلیدی :
  • آزمون خبرگان»
    88/12/5 2:34 ص

    بسم الله الرحمن الحریم

     

    آزمون خبرگان


    اجلاس آتی مجلس محترم خبرگان در روزهای  4 و5 اسفندماه برگزار میگردد آخرین باری که نام این مجلس محترم بر سر زبانها افتاد در پی صدور بیانیه روشنگرانه و بجا و امید آفرین آن مجلس محترم به فاصله کمی پس از فتنه گریهای پس از انتخابات خرداد ماه سال جاری بود که در آن به تبعیت بی چون و چرا از رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید گشته و همگان از خاص و عام را به این اصل مترقی و التزام علمی به رهنمودهای معظم له رهنمون گردیده بود اما این روزها و پس از فروکش کردن بخشی از غبار های فتنه و حضور حماسی و تاریخی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در روزهای 9 دی و 22 بهمن و تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر عدم سکوت خواص و انجام رسالت عمارگونه شان اینک در این اجلاس مهم ، نوبت به خبرگان ملت برای سربلندی دیگری در آزمونی دیگر فرا رسیده است .

    القای وجود بحران مشروعیت ، دوگانگی حاکمیت ، بحران سیاسی اجتماعی ، ایجاد بستر برای سران آشکار فتنه ، دفاع از آشوبگران و متعرضین به مال و ناموس مردم ، مخالفت با دولت اسلامی و تلاش شبه قانونی برای حذف نظارت شورای محترم نگهبان که در طرح سخیف " کمیسیون ملی انتخابات" ظهور و بروز یافت و برخی دیگر از رفتارها و گفتارهای ضد ولایی که همه و همه با روشی زیرکانه پیگیری میگردد و در مواقع حساس در پس سکوت پنهان و مخفی مییشود تا در موضع گیری محافظه کارانه و اتخاذ مواضعی دو پلهو از برملا شدن عقبه فکری – راهبردی آن جلوگیری شود از جمله اقدامات رئیس فعلی مجلس خبرگان بعنوان اصلی ترین گزینه این روش و برخی دیگر از اعضای مجلس محترم خبرگانست در حالیکه که رهبر معظم انقلاب خواص جامعه و صاحبان مناصب و تریبون را از سکوت و یا اتخاذ مواضع دو پهلو نهی کردند لذا دیگر اعضای محترم مجلس خبرگان که در اکثریت نیز هستند حتما چشمان و قلبهای ولایتمداران را در انتظار اتخاذ مواضع شجاعانه خویش در یافته اند .
    حضرات آیات مصباح یزدی ، خزعلی ، یزدی ، جنتی ، خاتمی و دیگر بزرگانی که در ایام شعله ور شدن فتنه و کودتای خزنده پس از انتخابات ، شجاعانه در سنگر حمایت از ولایت فقیه سربازی و سرداری شان را در دفاع از انقلاب و اسلام و رسوا کردن سران فتنه و عقبه های فکری و راهبردی فتنه به نمایش گذاردند اینک نیز در آزمونی جدید رهبری تقابل با محافظه کاری و سکوت و اتخاذ مواضع دو پهلو و پنهان شدن در پس مناصب مهم و سوابق طولانی انقلابی را بعهده گرفته و به ندای رهبر معظم انقلاب ، عمّار گونه لبیک بگویند . ان شا الله



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی