سفارش تبلیغ
صبا ویژن








چندی  پیش فیلمی با عنوان "سنگسار ثریا" از سوی عناصر ضد انقلاب تولید شد که هرکس حتی بدون داشتن علم تخصصی سینما به راحتی میفهمید که این فیلم به طرز ناشیانه ای اسلام و انقلاب را مورد هجمه قرار داده است و جامعه ی هدف آن قشر خاکستری جامعه استکه با تحریک احساساتشان آنها را نسبت به قوانین اسلام بدبین کند.اما..

 

بد نیست کسانی که آب در آسیاب دشمن می ریزند و به خاطر لبخند رضایت آنان این چنین اسلام و انقلاب را زیر سوال می برندبه نمونه ی مشابه امریکایی نوشته ی خانم شرلی جکسون (Shirely Jackson 1916-1965)

خانم جکسون یک نویسنده ی امریکاییست که شهرتش را مدیون داستانی به نام "قرعه کشی" یا همانLottery معروف است.زمانی که وی داستان قرعه کشی را در مجله ی The New Yorkerمنتشر کرد با سیل عظیمی از شکایات روبرو شد.حتی بعضی از مشترکان به خاطر چاپ این داستان اشتراک خود را با مجله لغو کردند.فقط و فقط به جرم نشان دادن واقعیت.جالب اینکه در این داستان خانم جکسون تنها خاطره ی دو ساعته ی قرعه کشی را بازگو میکند بدون هیچ گونه نقد یا قضاوتی.

 

داستان از این قرار است:

هرسال در 27 ژوئن در همه ی ایالات امریکا مراسمی به نام قرعه کشی (Lottery) برگزار می شود.خواننده تا اواسط داستان متوجه ماهیت این قرعه کشی که برای سنگسار شدنیک نفر است نمی شود و تصور بر این است که مثل قرعه کشی های معمول است.در آن صبح بچه مدرسه ای مشغول جمع کردن سنگ هستند.کم کم همه ی افراد ایالت جمع می شوند.قرعه کشی با همه ی فراز و نشیب ها انجام می شود.شخصیت اصلی داستان فردی به نام خانم هاچینسون است.او که سخت غرق در کارهای روزمره شده به کلی فراموش کرده که امروزچه روزی است و دیر به مراسم می رسد. در نهایت اسم خانم هاچینسون در قرعه کشی انتخاب می شود.وقتی خانم هاچینسون به این مراسم اعتراض می کند با کمال تعجب می بینیم که دوستان و همسایه ها و حتی خانواده ی او به اعتراض هایش بی اعتنا هستند و می گویند چون اسم او در آمده معترض است.در سیل اعتراض ها او را برای سنگسار آماده می کنند.این سنگسار کردن بر اساس خرافاتی است که می گوید:

Lottery in june, corn be heavy soon

یعنی قرعه کشی در ماه ژوئن سبب پر بار شدن محصولات کشاورزی می شود!!!!!

وقتی خانم ها چینسون آماده ی سنگسار شدن است با کمال وقاحت می بینیمزن همسایه ای که تا چند لحظه قبل در حال خوش و بش با خانم هاچینسون است دنبال بزرگترین سنگ برای پرتاب است. در همین زمان فردی دست Daveکوچولو (پسر کوچک خانم هاچینسون)که آنقدر کوچک است که برای برداشتن برگه ی قرعه کشی نیاز به کمک دارد سنگی می دهد تا به مادر خود پرتاب کند و کورکورانه و بدون دانستن دلیل این کار از این سنت احمقانه پیروی کند.

و در حالی که خانم هاچینسون می گوید این عادلانه نیست ...حق نیست....اولین سنگ به او برخورد می کندو...

 

این داستان پر از نشانه های مالکیت مردان نسبت به زنان و عدم قدرت و استقلال زنان است.حتی وقتی خانم هاچینسون اعتبار قرعه کشی را زیر سوال می بردکار به جایی نمی برد و همه نشنیده می گیرند.

حال شما قضاوت کنید.

اگر ثریا سنگسار شد (بدون در نظر گرفتن حق یا نا حق بودن این محاکمه درباره ی ثریا )به حکم اسلام بود و حکم اسلام در همه ی موارد جامع و مانع است.اسلام به ذات خود ندارد عیبی..

اما خانم هاچینسون فقط به دنباله روی از یک سنت احمقانه سنگسار شد.

این دو داستان چنان به هم نزدیک است که تصور می شود نسخه ی ایرانی آن با اندکی تغییر از روی نسخه ی امریکایی آنان ساخته شده است.

اللهم عجل لولیک الفرج

پ ن: 1. در این پست و پست قبلی ماهیت حقوق بشر در جامعه غربی بیشتر نمایان میگردد و نشان میدهد سازمانهای جهانی فقط ابزاری برای رسیدن به منافع بکار برده میشود 

2.از ترجمه و تهیه کننده این مطلب زیبا تشکر میکنم برای ایشان ارزوی موفقیت راخواستارم

نقد فیلم سنگسار ثریا در ادام مطلب

 

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • توأم با داغی هوا، بازار بسیجی کشی هم داغ است بحمدالله!  که این دم نوحه بسیجی ها در شب عملیات والفجر 8 که "بسیجی جان فدا می آید / سوی کرب و بلا می آید" هنوز هم از بسیجی شیر می سازد و خط می شکند. اما برادران قوه ...! شما آسوده نخوابید و بدانید که ما یقه شما را در پیشگاه خدا خواهیم گرفت. اینجا از شما توقعی نداریم و صلاح هم نمی دانیم توقعی داشته باشیم!

    بدانید که اگر کسی هست که در برابر هجمه دشمن به قصد تضعیف قوای جمهوری اسلامی، با تعصب سینه سپر می کند، آن ماییم. ما دهان شماتت دشمن را می شکنیم و آن شب که کسی یک کلمه در شماتت نظام و مسئولین آن بگوید، خوابمان نمی برد.

    رگ گردن بچه بسیجی ها را اما بگذار در خیابان با تیغ بزنند؛ شکایت بچه های بسیج را از شما بخاطر قصور در وظیفه، امام (ره) پیش خدا خواهد برد که آنها در عمل به بند "میم" وصیتنامه او رو سفید از آب در آمده اند، رو سفید.

    آیا  فکر کرده اند بسیجی با این تهدید ها و بردن فضا به سمت جنگ روانی که دیگر بسیجی امنیت ندارد را از کارش باز خواهد داشت؟ برخی سخت در اشتباه هستند جوانان ایرانی با خون و جان خودشان بر ارزشها ایستاده اند و روز بروز بیشتر پایمردی خواهند نمود.


     آه! که شهادت برای انقلاب اسلامی شرف بسیجی و تنها سهم او از بسیجی بودن است. اما بهتر از این را سید شهیدان اهل قلم گفته که "شهادت جانمایه انقلاب اسلامی است". از آن بسیجی که با ترکش بمبهای ناپالم روسی و فرانسوی در جزایر مجنون در خون می غلطید تا این بسیجی که در خیابانهای تهران با چاقوی منکرات در خون خود می غلطد فاصله ای هست علی الظاهر، اما جبهه عوض نشده است. جبهه، جبهه است و بسیجی، بسیجی و خون، خون!

    ادامه مطلب را از دست ندهید

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • همیشه این سوال در جامعه مطرح می شود که جوانان امروزی می توانند مانند جوانان انقلاب و جنگ نقش تاثیر گذاری داشته باشند و مانند آنان به یاری نظام اسلامی بیایند ؟

    به نظر شما جواب این سوال چیست؟

     

    جالب اینجاست که عوام مردم می گویند جوانان عوض شدند و دیگر مثل گذشته نیستند .

    اینجانب این نظر را اصلا قبول ندارم ، بلکه ریشه حرف ها را در جنگ روانی دشمن می دانم که جهت نا امیدی و یاس در جامعه مطرح می گردد .

    درست است که ظاهر جوانان تغییر کرده است اما هنوز جوانان با ایمان و اعتقاد ما دل به این نظام و آرمانهای آن بسته اند و حاضر هستند در شرایط و حوادث همه چیز خود را فدای ارزش ها و اصول خود کنند .

    برای ادامه این بحث چند دلیل می آورم تا بتوانم راحت تر حرفم را ثابت کنم .

    1_ قبل از انقلاب تا اواخر سال 56 و 57 تقریبا انقلاب فراگیر نشده بود و عده قلیلی به حرکت های انقلابی مشغول بودند و در این سال آخر بود که موجی تمام جامعه را فرا گرفت .

    برای یادآوری خوب است که بگویم ظاهر و رفتارهای جوانان دوره ی شاه که اصلا چنگی به دل نمی زد ، چون خانم ها بی حجاب و آقایان هم زیاد به اعتقادات اهمیت نمی دادند .

    2_ بعد از انقلاب هم جوی در جامعه پدید آمده بود که فراگیر شده بود و نمی توان اتفاقات ویژه و رویدادهای حساس و جنگ را با آرامش این دو دهه ی اخیر مقایسه کرد .

    البته در زمان جنگ هم مواقعی بوده که نیرو برای اعزام کم داشتیم و فراخوان می کردند و جبهه رفته ها به آنهایی که جبهه نرفتند هم در مجموع کمتر بوده است .

    3_ اما جوانان امروز که شرایط ویژه هم ندارند در انتخابات 84 که احمدی نژاد مساوی خاکی و بدون عنوان و تبلیغات کم با شعار دولت اسلامی توسط همین جوانان انتخاب گردید و سال 89 نیز این عمل تکرار گردید که نشان دهنده اکثریت جوانان متحد می باشد و حتی فتنه سال 88 را با موفقیت پشت سر گذاشتند .

    حالا مقایسه کنید جوانانی که در مراسمات اعتکاف و شب های احیا وو ایام فاطمیه شرکت می کنند نسبت به دوره های قبل کم شده است یا خیلی بیشتر ؟ این در شرایطی است که مثل دوره های گذشته شرایط بحرانی و ویژه را ندارد . این فقط نظر بنده نیست ، بلکه بارها امام خامنه ای و احمدی نژاد این موضوع را مطرح کرده اند .

    البته به هیچ عنوان نمی خواهم اقتدار و جانفشانی جوانان گذشته را زیر سوال ببرم بلکه جهت یادآوری و شرح حال جوانان امروز مجبور به بیان آن جملات گردیدم .

    در کل به نظر بنده جوانان دیروز خاکی و دل پاک و جوانان امروز بابصیرت و ارزش هستند .

    ان شاء الله همین جوانان که بهترین هستند سربازان آقا امام زمان را نیز تشکیل می دهند .

    جوان از دیدگاه امام خامنه ای در ادامه مطلب

     

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلادامام علی(ع)

    آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

    تنها شاهد قتل روح‌الله داداشی جزئیاتی تازه از این حادثه اعلام کرد.

     
    مجید فرجی اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت 12 روح‌الله داداشی با من تماس گرفت و برای دیدار همدیگر با هم قرار گذاشتیم. 
     
    وی افزود: پس از اینکه به وی ملحق شدم در بلوار هوشیار واقع در 45 متری گلشهر کرج جهت خرید به یک سوپر مارکت مراجعه کردم. پس از خروج از این مغازه دیدم یک خودروی پراید مشکی رنگ با 3 سرنشین که فردی در عقب آن خودرو دراز کشیده بود با داداشی درگیری لفظی پیدا کرده بود. 
     
    پس از اینکه سوار بر ماشین شدیم حدود 50 متر جلوتر مجددا خودروی فوق نزدیک ماشین ما شد و با هتاکی برای مرحوم روح‌الله داداشی مزاحمت ایجاد کردند. 
     
    آنها وقتی بی‌توجهی ما را دیدند مقابل خودروی ما پیچیدند و در اینجا درگیری آغاز شد. 
    وی افزود: یکی از سرنشینان خودرو به طرف من حمله کرد و دو نفر دیگر با روح‌الله داداشی درگیر شدند که در یک لحظه صدای فریاد روح‌الله را شنیدم که گفت:‌ زد تو قلبم. 
     
    در این لحظه متوجه شدم روح‌الله داداشی که با چاقو او را مجروح کرده بودند، از سه ناحیه قلب، گردن و کتف خونریزی شدیدی دارد.

     
    مسابقات قوی ترین مردان آهنین جهان؛ روح الله داداشی: با یاری خدا و حمایت تماشاگران قشمی به قهرمانی رسیدم (+)

     داداشی: به خاطر کشورم پیشنهاد مالزی را نپذیرفتم (+)

     علی داداشی: روح الله برای دفاع از عنوان قهرمانی اش شجاعت به خرج داد (+)

     روح الله داداشی، قوی ترین مرد ایران در مسابقات مردان آهنین: کمربند قهرمانی ام تقدیم به رئیس جمهور (+) + فیلم



    www.taknaz.ir | عکس هایی از مراسم خاکسپاری روح الله داداشی..!


    روزی که خبر فوت مظلومانه این پهلوان را شنیدم خیلی متاثر شدم و وقتی میبینم  واکنشی که به این قتل شده است مظلومانه تر است داغ دلم بیشتر شده است . اگر یک فوتبالیست بود رسانه ها و مسئولین چکار که نمیکردند اما این قهرمان با اخلاق و بامرام جهان مظلومانه کشته شد و مظلومانه تر به خاک سپرده شد .
    برای شادی روح این عزیز فاتحه بخوانیم.

    بیوگرافی و عکسهای روح ا.. داداشی در ادامه مطلب

     

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • خیلی وقتها با خودم فکر میکردم چرا منحرفین و منافقین  همه موارد خوب  را به خودشان نسبت دهند مثلا روز دانشجو و یادمانهای دیگر یا حتی برخی بزرگواران را میبینیم به خوشان نسبت میدهد مثل امام و خط امام و یاشهدایی مثل بهشتی و همت و باکری و غیره

    اما  چیزی که برایم مهم هست و میخوام بنویسم این هست که ما کارهایمان خدایی باشد یعنی هر کاری میکنیم جهت رضای خداوند باشد تا در زندگی موفق هستیم.

    کسانی که مدعی هستند ما بودیم اینکار را کردیم نشان دهنده ضعف و غرور این افراد هست و بدانیم که اینها ناحق هستند.

    و این خصوصیت را در جنبش سبز ببینید که خودشان را مدعی امام و راه امام میدانند اما در جهت عکس ارزشها و آرمانهای واقعی امام  حرکت میکنند .وهمه روزهای نامگذرای شده  توسط امام را جهت منافع خودشان در حال بهره بری  هستند.

    وقتی خرمشهر آزاد شد؛فرمودند: خدا خرمشهر را آزاد کرد و  پیروزی انقلاب  و اتفاقات مهم دیگر را فقط در لطف خداوند میدیدند حتی در زندگی شخصی ایشان که نمونه هایش را در کتاب یادگاران از جمله کتابهای روایت فتح به اسم کتاب روح الله در حال مطالعه هستم ، امام همه چیز را فقط در وجود خدا میدیدو بس.

    حالا شما بروید و سران مدعی جنبش سبز راببیند چطور مدعی هستند و همه چیز را به خودشان نسبت میدهند.

    این ادعاها  در مجاهدین خلق و گروهای منحرف دیگر هم بوده است که آنها همه موفقیت ها را به خودشان نسبت میدادندو امروز شاهد قرار گرفتن  مغرور های خود فریب در بدبختی تمام هستیم و بدانید به زودی زودی این عاقبت جنبش سبز هم خواهد بود.

    همه ما میدانیم هیچکس مثل امام خامنه ای به امام نزدیک نبود اما در این مدت حتی یه تعریف از ایشان نشنیدید که بفرماید امام درباره من چنین فرمودند؟

    وفقط همیشه از ارزشها و اهداف امام  سخن میگویند و این یعنی راه تشخیص حق و باطل از یکدیگر در زمانی که فضا غبار آلود شده است.

     امام خمینی (ره) و جنبش سبز امویhttp://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/16-9-1388%5CIMAGE633957834960312500.jpg

    برای سلامتی و ظهور ولی عصر(عج) و نابودی فتنه گران و منحرفین .... صلوات

    ادامه مطلب نکات جالبی هست که در جنگ نرم  کاربرد فراوانی دارد و بکار گرفته شده هست

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی