سفارش تبلیغ
صبا ویژن







»
90/4/10 11:48 ع

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  

     

    در ادامه پست قبلی بصورت تصویری برگردان چند آهنگ را گذاشتم تا راحت تر متوجه برگردان شدن این اهنگ ها و اصل قضیه شویم مخصوصا برای افرادی که میگویند این حقیقت ندارد

    http://s1.picofile.com/file/6592612672/begoo.jpg

    ریورس  این آهنگ را ببینید.

    دانلود و مشاهده آنلاین اصل موسیقی و برگردان آن

    توجه داشته باشید برای اجرای فایل در سیستم خود باید از نرم افزاری استفاده کنید که از فرمت FLV پشتیبانی کند


     اهنگ معروف سیندرلا کامران و هومن

    http://s1.picofile.com/file/6542560360/sinderela2.jpg

    ریورس آهنگ معروف سیندرلا هویت واقعی این آهنگ را ببینید.

    بزودی مقاله ای تحت عنوان تاثیرات موسیقی بر انسان در این وبلاگ درج خواهد شد

    دانلود و مشاهده آنلاین اصل موسیقی و برگردان آن

    توجه داشته باشید برای اجرای فایل در سیستم خود باید از نرم افزاری استفاده کنید که از فرمت FLV پشتیبانی کند



    http://fanooserah.persiangig.com/image/mosighi.jpg

    دانلود ویدیو مستند برگردان موسیقی

    حتما دانلود کنید و ببینید چطور موسیقی که هر روز گوش میدیم میتونه شیطانی باشه و نه تنها ما، بلکه خواننده،ترانه سرا و آهنگ ساز هم از این موضوع بی خبره! البته هدف از گذاشتن این ویدیو، فقط قسمت هایی هست که چند مورد موسیقی رو نشون میده هست .

    دانلود با حجم 46 مگابایت

    موسیقی و شیطان پرستی در ادامه مطلب

     

     

     



  • کلمات کلیدی :
  •                                                                                                                               میدانستیدبعضی از آهنگ ها  اگر ا از آخر به اول پخش کنید یک آهنگ دیگر میشود؟

    رابطه موسیقی با ریاضی رابطه بسیار تنگاتنگی هست. پس میشه با موسیقی هم معادله نوشت! اگر بعضی آهنگ ها رو برعکس کنیم، معادله حل میشه، یعنی یک شعر نو میشنویم که عمدتا" تبلیغ شیطان هست. گروههای شیطان پرستی و فراماسونری با استفاده از این علم، پیامهای خودشون رو در دل موسیقی پنهان میکنند. برای آزمایش ابتدا فایلهای زیر را دانلود کنید. در این مرحله شما یک موسیقی معمولی میشنوید. با استفاده از یک نرم افزار که بتواند موسیقی را reverse کند، فایل را برعکس کنید و خودتان امتحان کنید که چه میشنوید! اگر فعلا به همچین نرم افزاری دسترسی ندار ید اشکال ندارد، در ادامه ی فایل برعکس آهنگ هم وجود دارد که میتوانید بشنوید!!!

    نمونه اول  اصل :

    نگو یه روز میری و پیشم نمیای دیگه

    اگه اگه مث قدیما منو نخوای دیگه

    اما باز به یاد تو گریونه دلم دیگه

    دیگه بعد تو عاشق نمیشم

    نگو یه روز میری و پیشم نمیای دیگه

    اگه اگه مث قدیما منو نخوای دیگه

    اما باز به یاد تو گریونه دلم دیگه

    دیگه بعد تو عاشق نمیشم

    عاشق نمیشم...

     برگردان :

    هرچی نوشتم. هرچی نوشتم

    با صدا بگین. بگین اونور [...] با صدای تو اومد

    بگین آخرالزمونی که (تو)‌ قصه میگن اینه

    بگین دین مسیحایی این تو نیومد

    هرچی نوشتم. هرچی نوشتم

    با صدا بگین.بگین اونور [...] با صدای تو اومد

    بگین آخرالزمونی که (تو)‌ قصه میگن اینه

    بگین دین مسیحایی این تو نیومد

     دانلود

    http://pezeshkcenter.persiangig.ir/interuniversal/2.mp3

    نمونه دوم  اصل :

    مگه جردن چی داره،

    میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره

    آخ، پسر دخترا، پسر دخترا، مگه جردن چی داره

    میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره

    پسر دخترا، پسر دخترا، مگه جردن چی داره

    میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره

    میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره

     برگردان :

    الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین

    الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین

    ملودیش دندان شکن، عادت کن به غاصب،

    عادت کن به غاصب

    الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین

    ملودیش دندان شکن، عادت کن به غاصب،

    عادت کن به غاصب

    الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین

    ملودیش دندان شکن

    دانلود:

     http://pezeshkcenter.persiangig.ir/interuniversal/3.mp3

    نمونه سوم  اصل :

    طلسم شهرو وا کرد

    سیندرلا عروس شد، قصه ما تموم شد

    سیندرلا عروس شد، قصه ما تموم شد

    سیندرلا عروس شد

    سیندرلا، سیندرلا، سیندرلا

    برگردان :

    من ابلیس، من ابلیس، من ابلیس

    پشت حلقه بنویس، همه شو از غم بنویس

    پشت حلقه بنویس، همه شو از غم بنویس

    پشت حلقه بنویس، پاشو برای سکس 


    دانلود:

    http://pezeshkcenter.persiangig.ir/interuniversal/4.mp3

       با پی بردن به این موضوع میفهمیم چرا اینقدر برای موسیقی سخت گرفته اند و آن را ابزار شیطانی میدانند و میفرمایند موسیقی زنا را زیاد میکند این بحث را ادامه خواهم داد

     چند نمونه دیگر در ادامه مطلب

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  •  اولین شب جمعه ماه مبارک رجب، لیلةالرغائب یا به عبارتی "شب آرزوها" است که فضیلت بسیاری دارد و به منظور کسب هرچه بیشتر رحمت الهی و رسیدن به حوائج معنوی اعمالی برای آن ذکر شده است.

    یکی از این اعمال نماز دوازده رکعتی است که بین نماز مغرب و عشا اقامه می شود . هر دو رکعت این نماز به یک سلام ختم و در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود.


    وقتی دوازده رکعت به پایان رسید، هفتاد بار ذکر" اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله" گفته شود.
    پس از آن در سجده هفتاد بار ذکر "سبوح قدوس رب الملائکة والروح" گفته شود.


    پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذکر "رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم" گفته شود. دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذکر "سبوح قدوس رب الملائکة والروح" گفته شود. در اینجا می توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست نمود.

    پیامبر اکرم در فضیلت این نماز فرموده است: کسی که این نماز را بخواند، شب اول قبرش خدای متعال ثواب این نماز را با زیباترین صورت و با روی گشاده و درخشان و با زبان فصیح به سویش می فرستد. پس او به آن فرد می‌گوید: ای حبیب من، بشارت بر تو باد که از هر شدت و سختی نجات یافتی. فوت شده می‌پرسد تو کیستی؟ به خدا سوگند که من صورتی زیباتر از تو ندیده‌ام و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیده‌ام و بویی، بهتر از بوی تو نبوئیده‌ام. آن زیباروی پاسخ می‌دهد: من ثواب آن نمازی هستم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی. امشب به نزد تو آمده‌ام تا حق تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود و قیامت بر پا شود، من سایه بر سر تو خواهم افکند

     

     

    راستی فرج آقا یادتون نره .

           هنوزم انتظارو انتظار است        هنوزم دل به سینه بی قرار است

        هنوزم خواب میبینم به شبها    همان مردی که بر اسبی سوار است

        همان مردی که جمعه آید روزی    ...    و این پایان خوب انتظار است

    مهدی جان!

     سئوالی ساده دارم از حضورت            من آیا زنده ام وقت ظهورت 

     اگر که آمدی من رفته بودم              اسیر سال و ماه و هفته بودم 

     دعایم کن دوباره جان بگیرم                    بیایم در رکاب تو بمیر

    برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) ...... صلوات
     التماس دعا


  • کلمات کلیدی :
  • جی دی باک در کتاب «فراماسونری اسرارآمیز» تصریح می‌کنند: «تنها خدایی که فراماسونری قبول دارد انسان است... بنابراین انسان تنها خدای موجود است.» (همان) در همین راستا مجله ماسون ترک طی تحلیلی، فراماسونری را یک دین اومانیست معرفی کرده می‌نویسد: در واقع فراماسونری یک نوع مذهب بلکه یک دین اومانیست است و دین جعلی به ستایش انسان سفارش می‌کند نه خدا.
    «ما همیشه اذعان می‌کنیم که بالاترین کمال مطلوب فراماسونری در عقاید اومانیزم قرار دارد. ( همان، به نقل از مجله ماسون ترک) تفکر انسان محور و اومانیستی در فراماسونری به حدی پر رنگ است که آن‌ها به جای عشق به خدا و کار برای او، عشق به انسان را ترویج می‌کنند. یحیی هارون در این باره می‌نویسد « ماسون‌ها اعتقاد دارند همه کارها باید فقط به خاطر انسانیت انجام گیرد نه رضای خدا. "او سپس با نقل مطلبی از کتاب لژ ترکیه می‌نویسد: «اساس اخلاق ماسونی عشق به انسانیت است و خوب بودن به خاطر خواسته‌ای در آینده، منفعت، پاداش و بهشت، از روی ترس از دیگری، عرف دینی یا سیاسی، نیروهای ناشناخته ماوراء طبیعی... را کاملا مردود می‌داند. تنها از خوب بودن به خاطر عشق به خانواده، کشور، انسان‌ها و انسانیت حمایت و تمجید می‌کند. این یکی از مهم‌ترین اهداف تکامل فراماسونری است. عشق به مردم و خوب بودن بدون انتظار پاداش، رسیدن به این سطح، تحول عظیمی است. "(همان، ص 73) یحیی هارون در کتاب خود هدف نهایی ماسون‌ها را تخریب دین و نابودی آن ذکر می‌کند و اظهار می‌دارد: "هدف نهایی ماسونری این است که می‌خواهند دین را به‌طور کامل تخریب کرده، جهانی اومانیست براساس تقدس انسانیت ایجاد کنند.

    ...اصلی‌ترین گزاره «فرقه مشائیه» یعنی شعار «خدا شدن انسان» (اومانیسم اسلامی) که هر از گاهی با عبارات «سلام بر انسان» و... در هم می‌آمیزد، ترجمه دست چندم و کپی‌برداری کهنه‌ای از تئوری «اسلام آمریکایی» برای «تجزیه دین» است. شعارهای تبلیغاتی این فرقه نه تنها یادآور نقطه آغازین فلسفه اومانیستی و مشرب لیبرال سرمایه‌داری در غرب، بلکه تداعیگر یک گفتمان ناقص‌الخلقه ماسونی است. کسی که حامی بازگشت «سیدحسین نصر» (رییس دفتر سابق فرح پهلوی و عضو فعلی بنیاد اشرف پهلوی) به ایران است، «اسفندیار رحیم‌مشایی» بود .

    البته این روزها شواهدی به چشم می‏خورد که نشان می‏دهد جریان انحرافی هم به خوبی فهمیده است که مردم به این راحتی‏ها از رئیس‏جمهور محبوب خود دست نمی‏کشند و اجازه‏ی مصادره‏ی او را نمی‏دهند. جریان انحرافی می‏داند که در اوّلین فرصتی که توده و بدنه‏ی مردم (یعنی همان‏هایی که احمدی‏نژاد از جنس آنان است) با رئیس‏جمهور مواجه شوند، حرف دل خود را با او در میان خواهند گذاشت و با تلنگری دلسوزانه او را متوجه اشتباه خود خواهند کرد. لذا این جریان سعی می‏کند حتّی‏المقدور به‏گونه‏ای برنامه‏ریزی کند که تا زمانی که آب‏ها از آسیاب نیفتاده، رئیس‏جمهور با توده‏ی ملّت و متن امّت مواجه نشود.

    بر همین مبناست که سفر استانی رئیس‏جمهور به قم را به تعویق می‏اندازند و در نهایت هم به سفری یک‏روزه برای افتتاح چند طرح عمرانی آن‏هم بدون حضور متن مردم تقلیل می‏دهند و باز زمزمه‏هایی را مبنی بر لغو سخنرانی رئیس‏جمهور در مراسم ملّی و دینی 14 خرداد مطرح می‏کنند. چون آنها می‏دانند که 14 خرداد یعنی حضور عصاره‏ی ملّت در صحنه‏ی سیاست‏ورزی دین‏مدارانه.

    اما به کوری چشم دشمن، ملّت بیدار است و مردم به خوبی با وظایف خود آشنایند. همان مردمی که 14 خرداد سال گذشته از روی دلسوزی و خیرخواهی به جناب آقاسیدحسن خمینی تذکر دادند که «وصیّت حاج احمد/پیروی از ولایت»، این‏بار آماده‏اند تا در اوّلین مواجهه‏ی حضوری با رئیس‏جمهور (چه در 14 خرداد و چه هر زمان دیگر) به پاره‏ی تنشان و رئیس‏جمهور محبوبشان دلسوزانه تذکر دهند که مبادا با توطئه‏ی دشمنان، دستانت را از دست مجروح علمدار نهضتِ به‏سوی ظهور جدا کنی؛ که این دست در دستِ ولیّ خداست و دست او نیز در دست خداست و «ید الله فوق أیدیهم».

    البته هوشمندی ملّت اقتضا می‏کند که این تذکر، توأم با اخلاق اسلامی و رعایت ادب و احترام نسبت به مقام ریاست‏جمهور باشد تا ناخواسته زمینه‏ی سوء استفاده‏ی جریان انحرافی و گرگ‏های کمین‏کرده‏ی خارجی را فراهم نکند و در عین حال، برای رئیس‏جمهور غفلت‏شکن و الهام‏بخش باشد. و صد البته، این هنر انقلاب و اسلام و هنر ولایت‏فقیه است که نسل‏هایی را تربیت می‏کند که چنین بیدار و حماسه‏آفرینند.

    همینطور که عنوان شدبهترین کار در مقابل این جریان انحرافی اعتراض مردمی است و ما نباید ساکت بشینیم و در این پست پیشنهاد میکنم به سایت آقای جوانفکر که از مریدان آقای مشایی هستند با عنوان یادداشت های علی اکبر جوانفکر  http://javanfekr.ir   بروید و با دلایل منطقی و بدون توهین اعتراض های خوب بیان نمیایید

     



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی