سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله/ هوالمصوّر
عکس.ن: محمود احمدی نژادی که سال 1384 آمد و محمود احمدی نژادی که سال 1392 دولت را تحویل رئیس جمهور یازدهم داد.
پ.ن: عکس اول از دو قسمت شروع ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد در سال 84 و پایانش در 92 شکل گرفته و عکس دوم از چهره های مختلف وی بصورت رندوم از آرشیوی که در طی مدت این هشت سال از آقای احمدی نژاد به ثبت رساندم تشکیل شده است. در انتخاب عکسها هم دقت خاصی نکردم؛ فقط زمان هر عکس اواسط سال ذکر شده در ذیل عکس می‏باشد.
* درباره دوران ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد گفتنی ها بسیار است، اما به سهم خودم با یادآوری همه خاطرات تلخ و شیرین تجربه حضور در کنار رئیس جمهوری نهم و دهم و عکاسی از وی، از خدمات برجسته ایشان به ملت ایران تشکر و قدردانی میکنم.


  • کلمات کلیدی :
  • بسم الله/ هوالمصوّر
    1744  320x320 haram h zeinab 1500 02 گنبد طلایی حرم حضرت زینب (س)
    عکس.ن: قطعه عکس‏هایی با کیفیت از گنبد طلایی حرم عمه سادات، عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) …
    پ.ن: چند روز پیش که خبر تأسف بار هتک حرمت حرم شریف عمه سادات را شنیدم، دل آزرده شدم ولی مشغله نگذاشت برای ایشان عکس و مطلبی بنگارم؛ حالا که میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و برادر بزرگتر خانم زینب کبری (س) هست، فرصت را غنیمت دیدم تا این چند قطعه عکس را که سالیان گذشته وقتی آرامش بر مردمان شام حاکم بود از آن بقعه شریف گرفتم، تقدیم دل‏های رمضانی و نورانی شما مؤمنان و سربازان غیرتمند مجازی حریم حضرت زینب (س) کنم…
    برای دسترسی آسان این لینک‏ها را ذخیره نمایید: ( + + + + + + + )
    کُلُّنا عَبَّاسَکَ یا زَینَب … بدرستی که همه ما عباس تو هستیم ای زینب (سلام الله علیها)
    .
    میلاد کریم آل طاها، سبط اکبر، حضرت امام حسن بن علی المجتبی (علیه السلام) مبارکباد.


  • کلمات کلیدی :
  • دست‏های نیاز»
    92/4/28 12:7 ع

    بسم الله/ هوالمصوّر
    عکس.ن: ماه رمضان، ماه نیاز است، ماه دعا و ثناست؛ بیشتر از همیشه، رو به درگاه الهی…
    پ.ن: در میان عکس‏های رمضان سال گذشته چرخی میزدم که به عکس‏هایم از شب قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برخوردم؛ تعدادی عکس بود از دست‏های رو به آسمان و در حال تسبیح و ذکر الهی که مقداری گرین (نویز) داشت، اما برای استفاده دوستان در طراحی و دیزاین، چندتایی را انتخاب و در ابعاد بزرگتر در بخش عکس های کاربردی برای شما به نمایش گذاشتم …
    که با استفاده از این لینک ها نیز می‏توانید آن ها را هم ببنید و هم ذخیره نمایید:  + + + + +
     
    .

     

    - ضمناً در این روزها و شب های آسمانی ضیافت الله، برای این حقیر سرتا پا گناه روسیاه دعا کنید …


  • کلمات کلیدی :
  • بسم الله/ هو المصوّر
    طرح.ن: طرح پـوستـــر و تبلیغات محیطی اولین یادواره سرداران و 92 شهید تیپ ویژه نیرومخصوص مالک اشتر آمل …


  • کلمات کلیدی :
  • «سیمافکر»، نخستین پایگاه اینترنتیِ ویدئویی در حوزه اندیشه و علوم انسانی، فعالیت خود را به‌صورت آزمایشی آغاز کرد.

    این پایگاه در قالب‌های مختلف تصویری و صوتی از جمله فیلم، انیمیشن و پادکست، به آموزش، اطلاع‌رسانی و تحلیل مسائل حوزه اندیشه می‌پردازد.

    به گزارش روابط عمومی «سیمافکر»، هدف از راه‌اندازی این سایت، پرداختن به خلأهای موجودِ ناشی از غفلت‌های آکادمیک است که بخشی از این هدف با ارائه سخنرانی‏ها و درس‌گفتارهای استادان و اندیشمندان علوم انسانی تأمین می‌شود.

    بخش دیگر نیز با تحلیل مسائل روز جامعه تأمین می‌شود که محتوای این بخش توسط «سیمافکر» تولید می‌شود. در این بخش، موضوعات تخصصی فرهنگی و اجتماعی در قالب فیلم‌های مستند بررسی شده و مسائل روز جامعه نیز از منظر اندیشه و در قالب گزارش‌های خبریِ «رخداد» تحلیل می‌شود.

    «سیمافکر» دارای دو تقسیم‌بندی «موضوعی» و «قالبی» است؛ تقسیم‌بندی موضوعی شامل عنوان‌های «فلسفه و حکمت»، «ادبیات»، «اقتصاد»، «فرهنگ و تمدن»، «علم و تکنولوژی» و «مطالعات هنر و رسانه» است. تقسیم‌بندی قالبی نیز عنوان‌های «آموزشی»، «سینمایی»، «خبری» و «صوتی» را در بر می‌گیرد که ذیل هرکدام از آن‌ها فرم‌های رسانه‌ای مختلفی از جمله فیلم، ویدیوگرافی، پادکست و انیمیشن دیده می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.simafekr.tv نسخه آزمایشی سایت را ملاحظه کرده و با عضویت در آن، ضمن مشارکت در مباحث نظری، محتوای مدّ نظر خود را به اشتراک بگذارند.

    نسخه ارتقایافته «سیمافکر» نیز به زودی راه اندازی شده و اخبار آن در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :واژگون::نظرات دیگران [ نظر]
       1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی