سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله/ هو المصوّر
emam-1342-roustaei-1391 عکس.ن: وقتی عکس پیرزن روستایی را در خرداد 91 می‏‏گرفتم، با آن لهجه شیرین شمالی گفت: این عکس حاج آقا روح الله خمینی از خرداد 42 تا به امروز زینت‏بخش دُکّان ماست…
پ.ن: مدتی از فضای سایبر و رسانه و … دور بودم، مشغله کاری این‏روزها خیلی زیاد شده و فرصت مرور اخبار فضای سایبر کم؛ شاید باورش سخت باشد اما همین یکی دو روز پیش متوجه شدم “حزب الله سایبر” نمایشگاهی راه اندازی کرده و من بی اطلاع بودم!!! البته مشکل از خودم هست چون مدتیست به خاطر همین مشغله ها در جلسات شورای مرکزی حزب الله سایبر شرکت نمیکنم و این، علت دوری من از اخبار و احوال مجازآباد این روزهاست.
دل.ن: مدتی پیش شنیدم علیه یکی از دوستان قدیمی و خوبم که چهره محبوب و مشهوری در رسانه ملی دارد تهمت‏ها وارد و جوسازی کرده اند، با توجه به شناختم از ایمان و دیانتش، از خودش علت رو جویا شدم و عدم پاسخگویی اش را، او در جواب ضمن اعلام برائت به من گفت: “پنهان کنید یوسف اندیشه مرا / وقتی که چاه درد، زلیخای تهمت است!”…
سالروز فجر انقلاب اسلامی خجسته باد ...



  • کلمات کلیدی :
  • بسم الله/ هو المصوّر/ انا لله و انا الیه راجعون
    عکس.ن: پرتره هایی از مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) که این حقیر توفیق ثبت این تصاویر را داشتم …
    … در دو عکسنوشت پیش، عکسی از این فقید گذاشتم و طلب دعا و شفا برایشان نمودیم، اما حال با قلبی آکنده از غم و اندوه در شب اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام بایستی عکس‏هایی را منتشر کنم که مثل گنجی درخشان در بایگانی چشمان شیشه ای ام همیشه می‏درخشید و این‏‏ها همه از نور وجود مرحوم حاج آقا مجتبی حکایت داشت و دارد. نوری که از زمین به سوی آسمان‏ها پرکشید و مطمئناً زمینِ خالی از وجود مطهرش بنا به روایت‏های متعدد از ائمه هدی (ع) و رسول اکرم (ص) که فرمودند: “وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه ای ایجاد می شود که هیچ چیز تا روز قیامت نمی تواند جای آن را پر کند”، دچار نقصان خواهد شد.
    اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه علاقمندان این عالم مجاهد، استاد سلوک و عرفان و اخلاق و مرجع تقلید شیعیان، تعدادی از عکس‏های ایشان را تقدیمتان می‏کنم که ضمناً می‏توانید ابعاد بزرگ آنها را در بخش گالری تصاویر کاربردی ذخیره نمایید.
    a-mojtaba-tehrani02 a-mojtaba-tehrani03 a-mojtaba-tehrani12 a-mojtaba-tehrani10 a-mojtaba-tehrani07 a-mojtaba-tehrani11 a-mojtaba-tehrani06 a-mojtaba-tehrani13 a-mojtaba-tehrani09 a-mojtaba-tehrani08 a-mojtaba-tehrani04 a-mojtaba-tehrani01


  • کلمات کلیدی :
  • بسم الله/ هو المصوّر
    عکس.ن: ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم/ این دو پیاله را به ملک هم نداده ایم/ تا وقت می‏کنیم حسینیه می‏رویم/ ما سالهاست شیعه گریان جاده ایم/ با هر سلام صبح به آقای بی‏کفن/ انگار روبروی حرم ایستاده ایم/ با رعیتی خانه ارباب با وفا/ احساس می‏کنیم که ارباب زاده ایم/ شکر خدا که نان شب ما حسین شد/ ممنون لطف مادر این خانواده ایم/ بال ملائکه است که ما را می‏آورد/ یعنی سواره ایم اگر پیاده ایم/ داریم با “حسین، حسین” پیر می‏شویم/ خوشحال از این جوانی از دست داده ایم. 
    شعر: علی اکبر لطیفیان
    پ.ن: این محرم هم گذشت و داریم وارد ماه صفر می‏شویم، از جدّم اباعبدالله الحسین (ع) می‏خواهم تا راهم، کارم و زندگی ام را حسینی کند و عکس‏هایم همیشه عاشورایی باشد و عاشورایی بماند و پایان زندگانی ام را شبیه داستان شهادتش در کربلا قرار دهد. مولای من؛ ما را حسینی زنده بدار و حسینی بمیران.
    و اما در مدتی که نتوانستم چشمان پاک شما را به میهمانی عاشورائیان ببرم واقعا از حضرت عشق، حسین بن علی (ع) شرمسارم؛ چرا که با وجود سفر امسالم در دهه اول محرم به شهر خوانسار بهمراه دوستان خوبم در پایگاه عکس چیلیک و عکاسی از مراسم سنتی عزاداری عاشورایی مردم این دیار، گرفتاری‏های زیاد کاری و نبودن در پایتخت موجبات این را فراهم آورد تا انتشار عکس‏های عزاداری امسال به تعویق بیافتد. بهر حال سعی میکنم با لطف سید الشهداء عکس‏ها را زودتر منتشر کنم. عکس پیش روی شما نیز از سینه زنی و عزاداری یکی از هیئات در حسینیه یا خانه حبیبی در شهر خوانسار گرفته شده است.
    به امید پیروزی مسلمین… یا حسین


  • کلمات کلیدی :
  • بسم الله/ هو المصوّر
    عکس.ن: این روزهایی که باران رحمت الهی بر این شهر غبارگرفته باریدن گرفت، منتظر لحظه زیبای غروب ذی الحجه و لحظه غم‏بار طلوع محرم بودم!
    این غروب رنگارنگ، غروب ماه ذی ‏الحجه و زیبایی غدیر و قربان و مباهله را یادآوری می‏کند، زیبایی حج، زیبایی ولایت امیرالمؤمنین ولی از آن طرف شروع محرم الحرام و مصیبت و ماتم و عزای آل الله، غم غروب جانکاه شهادت حضرت اباعبدالحسین (علیه السلام) و 72 یار دلداده و عاشقش.
    السلام علیک یا حسین مظلوم یا سیدالشهداء


  • کلمات کلیدی :
  • بسم الله/ هو المصوّر
    عکس.ن: ما [مردم] عادت کرده‏ایم که در هر کوی و برزن و در هر ساختمانی و هر پروژه عمرانی‏ای که در حال ساخت و ساز است، تعداد زیادی “کارگر افغانی” ببینیم…
    ما [دولت] عادت کرده‏ایم برای ارزان تمام شدن پروژه‏های عمرانی ملی جمهوری اسلامی ایران از کارگر کم خرج و کم مواجب افغانی استفاده کنیم. ما کلاَ نمی‏خواهیم تولید ملی‏ِمان را خودمان انجام دهیم، می‏خواهیم تولید ملی ما را کارگران غیر ایرانی و خصوصا مهاجران افغانی انجام دهند.
    به نظر شما واقعا تولید ملی با “کارگر افغانی” امکان‏پذیر است؟!
    به نظر شما “کارگر خارجی و یا افغانی” دلش برای تولید ملی و داخلی بیشتر می‏سوزد و به سرافرازی ایران اسلامی می اندیشد؟ یا کارگر غیرتمند ایرانی؟!
    به نظر شما “کارگر غیر ایرانی” برای میهن اسلامی ما دلسوزتر است یا کارگر هم وطن و با شرف و غیرتمند ایرانی؟!
    تولید ملی یعنی اینکه مدیر و کارمند و کارگر ایرانی در کنار هم، پا به پای هم کار کنند و سرمایه و اندوخته ایرانی را حفظ کنند.
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی