سفارش تبلیغ
صبا ویژن







ستادهای مردمی»
88/3/19 3:22 ع

نمونه ای از ستادهای مردمی دکتر، همونایی که دکتر می گفت ستادهای ما تو دل مردمه....


    
  
این دو تا هم بدون شرحه...
  
تا دولت اسلامی.... یک یا حسین دیگر....
اگه می خواین عکسها رو تو سایز بزرگتر ببینین عکسها رو تو سیستمتون سیو کنین.



  • کلمات کلیدی :
  • می خواستم بر ا اولین پست تو اینجا مطلب دیگه رو بزنم، ولی وقتی به این جملات برخوردم نتونستم ساده از کنارشون بگذرم. خیلی ها هنوز این جمله ها یادشونه، ولی اگه کسی هم یادش رفته با یه تورق ساده تو روزنامه های زنجیره ای دولت اصلاحات ده ها مورد بیشتر رو پیدا می کنه. اما دلیل مراجعه به این جملات و انتشار مجددشون اینه که می بینم خیلی از این افراد دوباره فضا رو برا عرض اندام مناسب دیدن و پشت بعضی از نامزدها و حتی بطور علنی ابراز عقیده می کنن. اینا همونایی هستن که از خود ذات باریتعالی شروع کردن و تا تمام معصومین(ع) و مقدسات دینمون رو زیر سوال بردن. حالا حضورشون کنار بعضی از این کاندیداها واقعا جای سؤاله که: "فاین تذهبون؟؟؟" و آیا دوباره اون دوران سیاه و توهین به مقدسات تکرار خواهد شد؟؟!!
    ابراهیم اصغر زاده، کیهان، 6/2/77: حتی علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد.
    ابراهیم اصغر زاده ، آفتاب امروز ، 2/ 6/78: اگر مجوز راهپیمایی به هر گروه بر اساس قانون داده شود اشکال ندارد ، حتی علیه خدا .....
    محمد کاظم محمدی اصفهانی  ، روزنامه ایران24/4/79: مردم حق دارند همه مسئولین را به سوال کشیده و از آنها انتقاد کنند حتی اگر آن مسئوول ، پیامبر و امام معصوم باشد ، بلکه به خود خدا هم می توان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید.
    محمد خاتمی در اولین سالگرد دوم خرداد در دانشگاه تهران : اگر دین هم در برابر آزادی قرار بگیرد این دین است که باید محدود شود نه آزادی!
    عطاءالله مهاجرانی ، آریا ، 16/1/79: نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است.
    سالار بهزادی، روزنامه صبح امروز 23/8/78 : سیره حضرت علی(ع) و سایر فرق مذهبی صدر اسلام، دموکراسی در انتخاب رهبری و عدم تعیین رهبر برای مردم بوده است.
    مهاجرانی، نشاط، 1/6/78:  رقص را نباید همواره ناپسند دانست.
    علیرضا علوی تبار، یالثارات، 4/3/79:   جامعه ایران فاز سنتی خود را پشت سر گذاشته و می­خواهد مدرن و صنعتی شود. اما در این جامعه هنوز خدا نمرده است. بنابراین ما چگونه می­توانیم به این وضعیت چیره شویم.
    رجبعلی مزروعی، حریم، 23/11/78:  حضرت علی مشروعیت خود را از مردم گرفته  همانطور که معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است.
    هاشم آغاجری، روزنامه واشنگتن پست 14/5/79): وقت آن رسیده نهاد مذهبی از نهاد حکومتی جدا شود. گزارشگر آمریکایی سخنان ایشان را به عنوان صریح‌ترین لحن در ابراز اینگونه عقاید بر درخواست رفرم می‌داند.
    اکبر گنجی در مصاحبه روزنامه تاگس اشپیگل آلمان (کیهان 24/1/79): دین یک قسمت از فرهنگ است، حرکت اصلاح طلبان ما عاقبت به جدایی دین از سیاست خواهد انجامید. در یک جامعه مدرن جدایی دین از سیاست یک امر بدیهی است. وقتی شما جامعه را مدرنیزه کنید این جدایی بالاخره پیش خواهد آمد. ایران در حال حاضر از فاز قبل از مدرن به فاز مدرن پیش می‌رود.
    سخنرانی آغاجری، مجتمع فرهنگسرای کوثر 10/2/81: «... نویسندگان (نامه به امام حسین (ع)) می‌گویند: این حکومت (حکومت یزید) بدون رضایت مردم است و لذا نامشروع است. اگر حسین (ع) هم در راس باشد ولی رضایت مردم در آن نباشد نامشروع است.
    آغاجری در همین سخنرانی امام حسین (ع) را با سیاوش در تاریخ ایرانیان مقایسه می‌کند: «... سیاوش در تاریخ ملی ما ایرانیان مظهر معصومیت و پاکی است و بعد از آمدن اسلام، حسین (ع) جای سیاوش می‌نشیند و آیا ما اثری در مورد حسین (ع) مانند منظومه‌ای که فردوسی در باب سیاوش سروده است داریم؟» 
    سخنرانی آغاجری،ساختمان مرکزی دفتر تحکیم،25/1/81: «امام علی (ع) با رفراندوم طبیعی قدرت را به دست گرفت.  با این همه از نظر شیعیان امام معصوم بود... منطقی که می‌گوید رضایت خدا خارج از رضایت مردم است، مبنای استبداد است. و فلسفه سیاسی اموی – یزیدی بر همین استوار است.» ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی