سفارش تبلیغ
صبا ویژن







برادر ارجمند على آقاى لاریجانى ،،،

باسلام و بدون تحیت ،،،

در این یک سال گذشته مردم ما سختى ها و موانع زیادى را پست سر گذاشتند ، با فتنه و فتنه گران خوب مقابله کردند ، با چنگ دندان این انقلاب را چسپیند و خود را سپر بلاى ولایت کردند  تا خداى نکرده کوچکترین خدشه اى به اصل این شجره طیبه وارد نشود ، شهید دادند و شاهد پرپر شدن جوان هایشان بودند ، فعالان سیاسى ، انتظامى ،  اجتماعى و فرهنگى ما هرنوع تهمت و توهین و دروغ را به جان خریدند به صدقه سرى ایران عزیز ... حال تو را به خدا شما دیگر خون به دل ملت نکنید .

اعمال ، رفتار و سخنان شما در دور روز گذشته متأسفانه چهره انقلابى و سیاسى شما را نزد ملت مخدوش کرده است و این اصلا به نفع شما نیست ، این ملت سربلند در فصلى که گذشت از سران فتنه و حامیانشان آنقدر منزجر شده اند و کینه به دل گرفتنه اند که هر لحظه امکان دارد آتشفسشان صبرشان فوران کند ، شما تا دیر نشده خودتان را از دامنه خشم ملت برهانید .

فتننه 88 یکى از فوایدش این بود که مردم ما دوست را از دشمن شناختند ، آنهایى که فکر میکردیم رفیق قافله هستند شریک دزد از آب درآمدند و آنهایى که باید عیار میبودند  بى عار شدند .

در طى جریانات تلخ و شیرینى که سر گذراندیم خواص در حق عوام بسیار جفا کردند و فراوان از زیر بار مسئولیت شانه خالى کرند ، شما نکند خداى نکرده در صف این قوم قرار بگیرید ؟ .

شما به عنوان رئیس مجلس شوراى اسلامى از اصل نباید با این موضوع موافقت میکردید که طرح ننگین وقف اموال دانشگاه آزاد در دستور کار مجلس قرار بگیرد ، شما که از اصل قانون اساسى و اوامر مقام معظم رهبرى و امام خمینى ( ره ) در این مورد و موارد وابسته اطلاع داشیتد چگونه و به چه حقى این لایحه را از اساس وارد مجلس کردید و بعد همراه و هم پا با دیگر نمایندگانى که به باور و خواسته هاى ملت خیانت کردند آن را به رأى گذاشتید و تصویب کردید ؟ .

برادرانه و نه از روى منافع شخصى بلکه از سر دلسوزى خدمتتان عرض میکنم ، اگر این طرح و کأن لم یکن اعلام نگردد و مجلس محترم آن را پس نگیرد و به خاطر همراهى و هم سویى با بزرگترین دزدى تاریخ در تصویب آن از عموم ملت دلجویى نکند سرنوشتى بس تلخ و تاریک در انتظار مجلس هشتم خواهد بود .

" قال رسول  صلى الله علیه وسلم : إنّ الله یحبّ إذا عمل أحدکم عملاً أن یتقنه "

و السلام على من أتبع الهدى ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • در آن سوى عالم آمریکا بر علیه ایران قطعنامه صادر میکند تا افکار عمومى را از جنایات رژیم صهیونیستى در غزه منحرف کنند و در این سو و در کشور عزیزمان قوه قضایه روزه سکوت گرفته است و نمایندگان مجلس به رئیس جمهور در مورد حجاب اخطار میدهند و بحث عفاف را پیش میکشند تا ذهن مردم همیشه بیدار ما را از مصوبه ننگین امروزشان منحرف کنند .

    واقعا چه بر مجلس شوراى اسلامى و نمایندگانش و قوه قضائیه و قضاتش گذشت که نه فقط حکم شوراى عالى انقلاب فرهنگى را نادیده گرفتند بلکه به فتاوى و احکام صریح امام روح الله ( ره ) و امام خامنه اى ( حفظه الله ) رهبر معظم انقلاب اسلامى پشت کردند و آب در آسیاب جاسبى و هاشمى ریختند ؟

    وقتى که هیأت موسس خودش را وارث شرعى و بلامنازع  دانشگاه آزاد میداند و در میان اعضایش اشخاصى را مانند هاشمى رفسنجانى ( ربنا یتوب علیه ) را دارد نباید هم براى کسى کوچکترین ارزشى قائل باشد و اینکه  براى سرپوش گذاشتن بر بذل و بخششهاى میلیارد تومانى انخاباتى اشان و تحقیر و توهین و ضرب و شتم بسیجان و دانشجویان ارزشى و براى فرار از مسائله قانونى در مورد ثروت اندوزیهاى غیر قانونى اعضاى محترم سیبیل مجلسى هاى عزیز را اساساً چرب کنند و اموال دانشگاه آزاد را وقق غیر شرعى و قانونى کنند زیاد دور از خیال نیست  .

    ریاست محترم قوه قضائیه در مقابل حکم عجیب شعبه 29 دادگاه عمومی مجتمع قضایی شهید بهشتی متأسفانه سکوت اختیار کرده و رئیس محترم قوه مقننه در جواب به تذکر موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در جلسه علنی امروز مجلس  که این مصوبه را به برداشت غیرموجهی که از فرمایشهای مقام معظم رهبری  تعبیر میکند شأن فرمایشات معظم له را به شدت پایین مى آورد و میگوید : بحث رهبر انقلاب در مورد وقف ربطی به دانشگاه آزاد ندارد و در حالى این طرح را دستور کار مجلس قرار میدهد که در پاسخ به اخطار موجه حمید دهقان نماینده طرقبه و چناران و عضو هیئت رئیسه مجلس اینگونه پاسخ میدهد که : اخطار خلاف قانون اساسی بودن ورود مجلس به مصوبات شورای انقلاب فرهنگی وارد است !!! .

    حال و در هنگامه اى که ملت شریف ایران منتظر آن هستند که اساس نامه جدید دانشگاه آزاد اجرا شده و جاسبى برکنار گشته و به اتهاماتش رسیدگى شود از طرفى اقدام مبهم امروز مجلس در موافق با وقف اموال دانشگاه آزاد و از سوى دیگر بدعت‌گذاری بی‌سابقه دستگاه قضا برای حمایت از مسئولان دانشگاه آزاد با دستور توقف اجرای اساسنامه این دانشگاه این موضوع را شدیداً به چالش کشیده است .

    واقعا برادران لاریجانى به عنوان رؤساى قواى مقننه و قضائیه با انجام اینگونه اقدامات چه چیزى را میخواهند ثابت کنند و در مقابل سؤالات عدیده مردم چگونه میخواهند پاسخگو باشند ؟؟؟

    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا. ( سوره احزاب ، آیه 70 )

    والسلام على من أتبع الهدی ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • بدون سلام ،،،

    آقاى مهاجرانى ...

    شما در بیانات اخیر خود اقدام به تفسیر و تحلیلى نابخردانه و ابتدایى از تاریخ صدر اسلام و على الخصوص شخصیت امیر المؤمنین ( ع ) و ماجراى طلحه و زبیر کردید و به صورتى کاملا وقیحانه آن دوره از تاریخ اسلام عزیز را به ماجراهایى که پس از انتخابات و به دست شما و هم قطارانتان اتفاق افتاد ربط داید .

    میخواهم نظر شما را به این نکته جلب کنم و یادآور شوم که هیچکس از علما ، مورخان و مردم در اینکه جنابان طلحه و زبیر در رکاب پیامبر اعظم ( ص ) رشادت هاى بسیار کردند و نقشى بسیار مهم در آن دوره خاص داشتند شکى نداشته و ندارند ، اما این موضوع را هم خوب میدانند که آنها در مقابل خلیفه رسول الله ( ص ) ایستادند و به روى امیرالمؤمنین ( ع ) شمشیر کشیدند .

    در مورد موسوی ، کروبی و خاتمى وضعیت کاملا همان است ، آنها که زمانى در نظام مقدس جمهورى اسلامى صاحب نام و منصب بودند ، امروز تمام قد در مقابل ارزشهاى آن ایساده اند و براى رهبر معظم انقلاب امام خامنه اى ( حفظه الله ) شمشیر از رو بسته اند و دست به دامان بیگان شده اند و همه باورها و ارزشها را زیر پا گذاشته اند تا شاید به نان نوایى برسند .

    شما رأفت و عطوفت على گونه مقامى عظماى ولایت در مقابله با فته گران و آشوب طلبان که همان دوستان و یاران قدیمى شما هستند را به چه حقى با حکومت فاسد اموى یکى میدانید و از آن به عنوان کشت و کشتار و قتل و قمح یاد میکنید ؟

    از یاد برده اید که معظم له به کرات سران و اصحاب فتنه را به توبه و بازگشت به آغوش مردم و نظام دعوت کردند ، آیا از یاد برده اید که ایشان کریمانه فرصت شوراى محترم نگهبان براى بررسى ما وقع انتخابات را تمدید کردند تا شاید آقایان معترض به راه بیاییند که نیامدند ، فراموش کرده اید که ایشان در نمازها جمعه پس از انتخابات مردم را به مدارا با این قوم دعوت کرند تا شاید آنها از ان فرصت ها استفاده کنند که نکردند ؟؟؟

    فقط از یاد نبرید و به دوستان و یاران خود هم بگویید که : "إن الله لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بأنفسهم" .

    و السلام على من أتبع الهدى ،،،



  • کلمات کلیدی :
  •  

    یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَْمْرِ مِنْکُمْ ( سوره نساء آیه 59 )

    خدمت مولا و مقتدایم ،

    حجت برحق امام زمان ، ولى امر مسلمین آیت الله العظمى امام خامنه اى ( حفظه الله )

    آقا جان سلام ،،،

    خدا مى داند که چقدر دلتنگ دیدار روى ماه شما هستم ، وقتى که می بینم مردم در نمازهاى جمعه و دیدارهاى مختلف با شما چه شور و شوقى دارند و براى اینکه به حضور رسیده اند چگونه از خود بى خودند اشک امانم نمى دهد و از خداوند عاجزانه مى خواهم که شرف یاب حضور مبارکتان شوم تا از یاد ببرم این همه غم و غصه را .

    در این سالهاى دور از وطن نواى آسمانى و چهره نورانى شما دوایى بود بر زخم هایى که این دل از جور زمانه به یادگار دارد .

    کلام شیواى شما هر وقت که راه را گم میکردم برایم چراغ راه بوده و  و عضم راسختان در پایبندى به باورهاى ناب انقلابى و اسلامى که از امام راحل به یادگار مانده است همیشه برایم مثل اعلاى صبر و استقامت بوده است .

    امام عزیز ،،،

    امروز براى من عیدى است بس گرامى تر و والاتر از تمامى اعیادى که گذشت ، انتخاب هوشمندانه و به جاى شما به عنوان رهبرى ملت حزب الله بهترین اتفاقى است که میتوانم از آن نام ببرم ، آن روزها من سه سال بیشتر نداشتم ، اما امروز که بیست و یک سال از آن روز عزیز میگذرد با تمامى وجود خداوند متعال را شاکرم که مَلاکى چون شما را به ملت شریف ایران هدیه کرد .

    رحلت جانگداز امام روح الله نه فقط براى مردم این سرزمین بلکه براى تمامى جهان اتفاقى بس سخت و ناگوار بود ، اما زعامت برحق شما تلخى آن حادثه جانسوز در کاممان شیرین کرد و بار دیگر ملت شریف ایران با شیرمردى از نسل فاطمه زهرا ( س ) دست بیعت داد .

    اى تمامى آنچه باور دارم ...

    به ولایت امیرالمؤمنین  و خداوندى خدا شهادت میدهم که تا جان در بدن دارم لحظه اى از اطاعت و تبعیت از مقام شامخ ولایت باز نخواهم نشست و به عنوان کوچکترین فرزند این انقلاب همیشه و در همه براى دفاع از این سرزمین ، انقلاب و مردم از هیچ کارى دریغ نخواهم کرد .

    لبیک یا خامنه اى ... لبیک یا خامنه اى ... لبیک یا خامنه اى

    - خداوندا تا ظهور قائم آل محمد ، امام ما ، سرزمین ما و انقلاب ما را حفظ بفرما -

     



  • کلمات کلیدی :
  • آنچه که امروز در حرم مطهر امام راحل و در حین سخنان سید حسن خمینى اتفقا افتاد دلیلى واضح و  بسیار روشن است بر آنچه که مردم ما میخواهند .

    سران فتنه امروز غائبین بزرگ مراسم سالگرد امام بودند ، آنها با جلو انداختن هاشمى رفسجانى قصد داشتند که کم کم راه را براى حضور خودشان در اینگونه مراسم در آینده باز کنند اما آنجا که سید حسن خمینى پشت تریبون رفت نقشه آنها نقش آب شد و بار دیگ اصحاب فتنه در دسیسه اى جدید ناکام ماندند .

    این موضوع بر همه واضح و مبرهن است که اگر سید حسن منتسب به امام روح الله ( ره ) و حاج احمد آقا ( ره ) نبود مردم شاید شعارهایى خیلى تندتر سر میدادند ، همانگونه که در حق موسوى ، کروبى و غیره کردند .

    سعدالله زارعی تحلیلگر مسائل سیاسى گفت : مردم می‌خواهند سیدحسن فرزند امام خمینی باقی بماند ، باید این مطلب را هم اضافه کرد که مردم ما میخواهند انقلاب همان انقلابى باقى بماند که امام و مردم برایش قیام کردند ، ما میخواهیم آرمان ها همان آرمان ها باشد و باروها همان باور هاى ناب امام ( ره ) .

    سالهاى زیادى از عمر عزیز انقلاب اسلامى میگذرد ، مردم ما همان مردم سال 57 هستند و بلکه هشیار تر ، دشمان قسم خورده ایران عزیز در طول تمامى این سالها در کمین و منتظر فرصتى بودند تا بتوانند با ایجاد کوچکترین روزنه در پیکره قدرتمند انقلاب اسلامى ضربه اى به آن وارد کنند ، این روزنه را امثال سید حسن خمینى و دیگران با سکوتشان در برابر فتنه گران و آنچه در حق مردم ، تنقلاب و امام کردند تا حدودى باز کرند که با بصیرت فوق العاده مردم غیور ایران عزیز براى همیشه مسدود شد .

    حال این حق مردم ما است که خواهان پاسخگویى خواص از یک طرف و منصوبین و نزدیکان امام از طرف دیگر به آنچه در طى این یک سال اتفاق افتاد یاشند ، ولى آنها نه تنها هیچ پاسخى به خواسته هاى مردم ندادند و در قابل بى شرمانه ترین توهین ها که در حق امام ( ره ) ، اسلام  و انقلاب زده شد ساکت ماندند بلکه با قرار گرفتن در صف دشمنان و فنته گران خواسته یا ناخواسته از طرف مردم و نظام طرد شدند .

    آنجا که مردم نه فقط در مراسم امروز بلکه در تمامى روزهایى که گذشت شعارهایی همچون "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، "وصیت حاج احمد پیروی از ولایت"، "نواده روح الله سید حسن نصرالله"، "مرگ بر موسوی" ، مرگ بر کروبى" ، "مرگ بر منافق" و امثالهم سردادند اصحاب و سران فتنه و حامیان آنها باید متوجه میشدند که با احساسات و عقاید این مردم نمیشود بازى کرد .

    عهدى که بین مردم ، امام و انقلاب بسته شده ریشه در دل و جان ملت دارد و هیچوقت و تحت هیچ شرایطى قابل گسستن نیست و هیچگاه کمرنگ نشده و از بین نخواهد رفت .

    با این شرایط و در حالى که این قوم این موضوع را یا نمیفهند یا نمیخواهند که بفهمند ، باید منتظر عواقب شدیدترى باشند که از طرف ملت شریف ایران بر آنها تحمیل خواهد شد .

    و العاقبة للمتقین ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی