سفارش تبلیغ
صبا ویژن







صفحات اول کتب درسى را که به تصویر مبارک امام روح الله ( ره ) و چند جمله از ایشان مزبن  بود و هست همگى یادمان مانده ، جملاتى که هیچوقت از ذهن پاک نمیشود و تصاویر آن بزرگوار که بر لوح دل همه ما براى همیشه حک شده است .

مبخواهم چند جمله نه به اقتضاى مناسبت  ، بلکه به عنوان درد و دل براى آن پدر پیر انقلاب بنویسم ، اگر جایى تلخ نوشتم و یا قلمم از نوشتن باز ماند بگذارید به حساب دل خسته و اشک جارى ام .

خدمت آنکه به چشم ندیدمش ولى در دل همیشه دارمش ،،،........................سلام آقا جان ،،،

یادتان هست که خیلى سال پیش ، آن وقت ها که من و هم سن و سال هاى من هنوز در گهواره بودیم و شاید اصلا به دنیا نیامده بودیم شما در پاسخ به آنهایى که براى انقلاب عزیز اسلامى سرانجامى نمى دیدند و به به شما میگفتند که شما سرباز ندارید و نمی‌توانید با رژیم مقابله کنید  گفتید : سربازان من در گهواره ها هستند ، اى کاش امروز در میان ما بودید تا ببینید که آن کودکان دیروز و مردان و زنان غیور امروز  چگونه با دل با دل جان هرآنچه را داشتند براى حفظ آن امانت مقدس به میان آورده اند و با چنگ و دندان آن میراث الهى را که شما برایشان و برایمان به یادگار گذاشته اید حفظ کرده اند .

ما از یاد نبرده ابم که براى به ثمر رسیدن شجره طیبه انقلاب چه خون ها که ریخته نشد و چه گلها که پرپر نشدند ، شما در جاى دیگرى فرمودید : امید من به شما دبستانی هاست ، اى امروز کاش درمیان ما بودید تا ببینید که بچه دبستانى هاى دیروز از مدرسه اندیشه هاى ناب انقلاب فارغ التحصیل شده اند و چرخ علم و صنعت و فرهنگ ایران اسلامى را آنگونه مدبرانه و غرور آفرین میچرخانند که که هیچ کس و هیچ چیز مانع حرکت آنها نمیشود و امروز این شجره طیبه از همیشه پربارتر و مستحکم تر است .

اى نور چشمان ملت ایران ،،،

شما رفتید و بر ما چه سخت گذشت نبودنتان ، قوم الظالمین فکر میکردند که پس از رحلت شما انقلاب هم از بین خواهد رفت و مردم باز اسیر دست دیو استکبار خواهند شد ، اما غافل بودند از اینکه شما براى ما گوهرى را به ارمغان آوردید که امروز خار چشم دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم شده است و نه فقط ملت شریف ایران بلکه تمام جهان اسلام به وجود مبارکش افتخار میکنند ، آیت الله العظمى امام خامنه اى ( حفظه الله ) حبل المتینى است که براى همیشه اندیشه ها و باور هاى والاى انقلابى و اسلامى را که از شما به یادگار مانده است براى ملت ایران و تمامى جهان حفظ خواهد کرد .

در این سالهاى بعد از شما ملت شریف ایران با تکیه بر ولایت آزمون ها و سختى هاى بسیارى را پیروزمندانه از سر گذراند ، چهره کریه خیلى ها که فقط حرف با شما بودن را میزدند ولى اعمال و رفتارشان درست بر عکس راه روشنى بود که شما براى ما ترسیم کردید از پس نقاب انقلاب نمایان شد و آنهایى که فکر میکردیم باید راه بر و روشنگر باشند جز شریک دزد و رفیق قافله نبودند .......................امام خوب من ،،،

حرف و سخن بسیار مانده است ، اما نه قلم سست من ناى نوشتنش را دارد و نه دلم طاقت گفتنش را ... نمیتوانم آنچه را که نامردمان در حق باورهاى شما کردند به زبان بیاورم ، نمیتوانم بگویم که با تصویر مبارکت چه کردند ، نمیتوانم ببینم آنهایى که روزى اهل بودند نااهل شدند و الخ ... من  نمیتوانم قصه غصه این همه سال را که بى شما سر شد برایتان بگویم ، اما این را خوب میدانم و به آن ایمان دارم که این دژ محکمى که شما بنا کردید و رهبرش امام خامنه اى ( حفظه الله ) است و سربازان آن ملت غیور و سرافراز ایران ، هرگز به خود نخواهد لرزید و همیشه استوار و مقتدر خواهد ماند .

.... و دیگر هیچ ، قلمم از نوشت ایستاد و دلم بهانه او را گرفت .

موفق و سربلند باشید ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • عاشورای خرمشهر»
    89/3/4 11:19 ص

    در روز سوم خرداد ماه 1361 در خرمشهر عزیز دلاورمردان جبهه هاى جنگ حادثه اى را رقم زدند که تا به امروز نظیرش در تاریخ جهان وجود ندارد ، در این روز عزیز عاشقان ایران اسلامى تاریخ دفاع مقدس را با حادثه کربلا پیوند زدند تا براى همیشه هرجا که سخن از عاشورا و سیدالشهداء باشد در ذهن آدمى تصویرى از آن روزهاى عزیز نقش ببندد .

     

    عاشوراى خرمشهر با 6.000 کشته (4.460 کشته سپاه و 1.086 کشته ارتش) و 24 هزار مجروح براى همیشه و به عنوان یکى از بزرگترین و پیچیده ترین عملیات تاریخ جنگ در جهان ثبت شد ، عملیات بیت المقدس ( آزادسازى خرمشهر ) در 30 دقیقه بامداد روز 10 اردیبهشت 1361 با قرائت رمز عملیات بسم الله الرحمن الرحیم ، بسم الله القاسم الجبارین،  یا علی ابن ابی طالب از سوی فرماندهی آغاز شد و شهید آیت الله صدوقی و آیت الله مشکینی نیز که در کنار فرماندهان سپاه و ارتش در قرارگاه کربلا حضور داشتند ، هر یک به طور جداگانه ، پیام‌هایی را به وسیله بی سیم خطاب به رزمندگان اسلام قرائت کردند.

     در پی آغاز عملیات  چند هدف عمده استراتژیک و تاکتیتکی از جانب نیروهای جمهورى اسلامى ایران دنبال می‌شد که این اهداف عبارت‌اند از:

    - بیرون راندن نیروهای متجاوز به پشت مرزهای بین‌المللی .

    - نشان دادن برتری قدرت سیاسی‌-نظامی و اجتماعی جمهوری اسلامی به عراق و حامیان او در منطقه .

    - انهدام نیروهای متجاوز در منطقه بین غرب کارون تا خط مرزی .

    - آزادسازی خرمشهر از اشغال متجاوزین .

    در این نبرد علاوه بر پایان بخشیدن به 19 ماه اشغال بخشی از حساس‌ترین مناطق خوزستان و آزادسازی خرمشهر، ضربه‌ای سنگین به توان رزمی و روحیه نیروهای عراقی وارد آمد.

    طی عملیات بیت المقدس 5038 کیلومتر مربع از اراضی اشغال شده از جمله شهرهای خرمشهر و هویزه و نیز پادگان حمید و جاده اهواز – خرمشهر آزاد شدند و علاوه بر این شهرهای اهواز، حمیدیه و سوسنگرد از تیررس توپخانه دشمن خارج گردیدند و هم چنین 180 کیلومتر از خط مرزی تامین شد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • در سالى که گذشت  ایران عزیز بستر حوادث و اتفاقات بسیارى بود از خوب و بد .

    اتفاق افتاد که نمک خوردند و نمکدان شکستند ، اتفاق افتاد که  آدم حتى حرف ها ، عقاید و اعمال گذشته خود را فراموش کند ، اتفاق افتاد که عکس شهید را دیدند  و بر عکسش عمل کردند  .

    در سالى که گذشت و با اتفاقاتى که رخ داد نقاب از چهره خیلى ها برداشته شد و چهره کریه آنها که پشت نقاب انقلاب عزیز اسلامى پنهان شده بودند بر همه نمایان شد و ملت شریف ایران به همه ثابت کرد که هرچه بشود و هرچه بگویند عهدى که بین مردم و انقلاب بسته شده نا گسستنى است .

     

    فهمیدیم که کمال همنشین در همه اثر نمیکند ، فهمیدیم که میشود یار امام بود و یاور امام نماند ، قهمیدیم که براى بعضى میزان رأى ملت نیست و نبوده .

    در سالى که گذشت رنگها براى بعضى معناى دیگرى پیدا کردند ، نمادى را که براى ما نمایانگر پاکترین عشق و والاترین مقام است بر سر سگهایشان بستند و به به تبعیت از اجدادشان مانند عمروعاص بر سر نیزه نفاق کردند .

     

    اتفاق افتاد که حرف از خط امام مى زدنند اما در مسیر بیگانه حرکت مى کردند ، اتفاق افتاد که سخن از دفاع از وطن میگفتند امام خود براى منافقین و اشرار فرش قرمز پهن میکردند ، اتفاق افتاد که ارتباط با استعمار و مستعمر را محکوم میکردنداما خود با بى بى سى و ووا دل میدهند و قلوه میگرفتند .

    در سالى که گذشت خیلى از حرمت ها را شکستند و براى هیچ بسیارى از باورها را زیرپا گذاشتند ، بزرگترین انجازات ملت را نادیده گرفتند  و به بهانه احقاق حقى که هیچوقت نداشتند بسیار آشوب کردند .

    اتفاق افتاد که خون پاک جوانا بى گناه رافرش راه خودشان براى رسیدن یه ناکجاآباد کردند ، اتفاق افتاد که با وقاهت تمام مقابل چشمان هزاران نفر روزه خوارى کردند و در روز عاشورا خیمه سیدالشهداء را به آتش کشیدند ، اتفاق افتاد که زنده را مرده تصور میکردند و براى آنهاى که هیچوفت نبودند مجلس مثلا ترحیم میگرفتند .

     

    در سالى که گذشت به قول امام روح الله ( ره ) همه اسلام شناس شدند و پشت تریبون دشمن بیگانه ایستادند و هرچه میخواستند گفتند و بزرگترین توهین ها را به اسلاو و قرآن کردند و به شکرانه این که مملکتى را به آشوب کشیدند از طرف مجله تایم و رسانه کوفت و زهرمار مورد تقدیر قرار گرفتند  و به بهانه اینکه مریض ترین و گندیده ترین تفکرها را دارند به عنوان متفکرین برتر سال آن هم از طرف پایه و اساس فتنه و نفاق مورد تشکر قرار گرفتند .

    فهمیدیم که این قوم خوارج به هر نحو ممکن میخواهند از طرف مردم و نظام ترد شوند و به تمام فرصت هایى که براى بازگشت به آغوش ملت داشتد بى اعتنایى کردند ، فهمیدیم که حمایت جمعى رقاصه و مطرب فرارى از آنها برایشان از جان و مال مردم خیلى با ارزش تر است ، فهمیدیم که آنها حقوق بشر را در شکستن شیشه ها و به آتش کشیدن سطل هاى زباله میدانند و از به مجازات رسیدن تروریست ها بیشتر از به خطر افتادن مال و ناموس مردم عزیز وطن ناراحت میشوند .

    در سالى که گذشت بر همه روشن شد که خواص بى بصیرت از دشمنان دانا خیلى خطرناکتر هستند ، مردم به خوبى درک کردندکه به صرف داشتن مقام یا جایگاه سیاسى و مذهبى نمى توان به کس اعتماد کرد و به این موضوع پى بردند که به قول معروف به ریش نیست ، به ریشه است .

     

    اتفاق افتاد که همین جماعت که روزى از باطن همین انقلاب سربرآورند و همانگونه که امام خامنه اى ( حفظه الله ) فرمودند همه چیزشان از انقلاب است اکنون تیشه دشمن به دست میخواهند به ریشه انقلاب عزیز اسلامى ضربه بزنند ، نان حسین میخورند و زیر پرچم یزید سینه میزنند ، حرف و عمل مرد باید یکى باشد اما اتفاق افتاد که اینها نه مردند و نه اهل عمل صالح ، اتفاق افتاد که کلمه اسلام را از شعارهایشان حذف کردند و میخواهند مثلا دین را از سیاست جدا کنند در حالى که خودشان بهتر از هر کسى میدانند آنچه که دارند و آنچه که هستند همه از صدقه سر دین مبین اسلام است .

    حال و بعد از اینکه یک سال از تمام این روزها میگذرد و در آستانه یوم الله 22 خرداد 1388 ، این من بر دست تک تک ملت شریف ایران ، مسئولین محترم ، رئیس جمهور گرامى و امام خامنه ( حفظه الله ) رهبر گرانمایه انقلاب بوسه میزنم و به خداوندى خدا و ولایت امیرالمؤمنین ( ع ) شهادت میدهم که ملتى اینگونه مقتدر و مردمى اینطور همدل و همزبان تاریخ جهان به خود ندیده و نخواهد دید .

     

    پیروز شدن در آزمونهایى اینگونه عزیم که ملت شریف ایران از تک تک آنها سربلند و مقتدر بیرون آمد کار هر ملتى نیست ، ما به همه دنیا ثابت کردیم آنجا که پاى اسلام و انقلاب به میان بیاید و حرف ولایت و عزت ملت در میان باشد از پا نخواهیم نشست و تا نفسى هست ما هم هستیم و مقتدرانه و عزت مند به پاى آنچه باور داریم ایستاده ایم .

    دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که ما پاسداران خوبى براى خون پاک شهیدان و آنچه براى ما به یادگار گذاشته اند خواهیم بود ، ما این عزت و اقتدار را ساده به دست نیاورده ایم که بخواهیم ساده از دستش بدهیم ، خونها به پاى این خاک ریخته شد و گلها براى شکوفاییش پرپر شدند و ما این را حفظ خواهیم کرد .

    والسلام على من أتبع الهدى ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • <      1   2   3   4   5      
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی