سفارش تبلیغ
صبا ویژن







یادداشت پایانی»
86/2/11 12:58 ص

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم و رحمه الله

همانطور که اکثر دوستان مطلعند بنده علاوه بر اینترنت در دیگر مراکز فرهنگی نیز اشتغال دارم و بعلت حجم زیاد کار که اخیراً هم بدان اضافه شده دیگر نمی توانم همانند گذشته و با جدیت کار وبلاگ را ادامه دهم ، مخصوصا که الان وبلاگ گروهی شده و مدیریت آن توان بالایی را طلب می کند فلذا تصمیم گرفتم به جای تعطیل کردن وبلاگ سر رشته کار را به یکی از دوستان بسپارم .
آقای سید محسن موسوی هم در امر مدیریت امور فرهنگی تبحر داشته و هم با محیط نت آشنایی کافی دارند . امیدوارم همانطور که محبت و مهرتان را در این مدت از من دریغ نکرده اید از ایشان هم مضایقه ننموده و در جمع صمیمی خودتان بپذیریدش .
آقا سید برمبنای دیدگاهها ، تفکرات و سلیقه خود وبلاگ را اداره کرده و هیچ پیش زمینه ذهنی هم در مورد وبلاگ فصل انتظار نداشته و آزادانه در هر موردی تصمیم خواهند گرفت .
قصد داشتم تا بعنوان آخرین پست اشکالات و نواقصی که در وبلاگستان تا به حال مشاهده و تجربه کرده ام را برایتان بازگو کنم ولی احتمال می دهم که این مباحث شبهاتی را بوجود بیاورد که باید پاسخگو باشم ولی چون خودم حضور ندارم از طرح اینگونه مباحث هم پرهیز می کنم .
موید و منصور باشید تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) انشا الله
برادر کوچک شما ناصر ناصری



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    سیمای پرهیزکاران : دلهای پرهیزکاران اندوهگین و مردم از آزارشان در امان  ، تن‌هایشان لاغر و در‌خواستهایشان اندک و نَفْسشان عفیف و دامنشان پاک است .
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    این روزها آبگیری
    سد سیوند و آثار مثبت و منفی آن موضوع اصلی وبلاگستان شده و عده ای برای نجات آثار تاریخی و میراث فرهنگی به شدت با آبگیری سد مخالفت کرده و سایتها و وبلاگهای مختلفی را هم برای ابراز دیدگاههای خود ایجاد کرده اند و متاسفانه مثل همیشه اغراض سیاسی در بزرگ نمایی و سیاه نمایی آن بی تاثیر نبوده ، فلذا برای روشن شدن اذهان ابعاد گوناگون این موضوع را بررسی می نمائیم .
    همه دوستان اطلاع دارند که کشور ما در ناحیه خشک واقع شده و در سالهای اخیر به علت
    خشکسالی در تامین آب مشروب و کشاورزی با مشکلات زیادی روبرو گشته و برای غلبه بر این مشکلات بهترین راه بر اساس شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشور احداث سد می باشد .
    تامین آب مشروب و برق مورد نیاز مردم ، تامین آب کشاورزان و رونق بخشیدن به بخش
    کشاورزی ، افزایش درآمد مردم و جلوگیری از سیلابهای ویرانگر بخشی از ثمرات ایجاد سد است . به منظور احداث سد مطالعات مختلف زمین شناسی و جغرافیایی انجام میشود تا اطمینان حاصل شود که ساخت آن مقرون به صرف باشد و در هرجایی هم نمی شود سد ساخت چرا که مسیر رودخانه ها و مکان طبیعی برای دریاچه سد و نیز ضریب نفوذ پذیری و استحکام خاک آن و نزدیکی به منابع شهری و کشاورزی باید مد نظر باشد .
    ساخت سد سیوند پس از مطالعات اولیه در سال
    1371 شروع شده و بهمن ماه امسال بهره برداری از آن آغاز خواهد شد . این سد در تنگه بلاغی مابین پاسارگارد و تخت جمشید در 8 کیلومتری سعادت شهر استان فارس واقع شده و ارتفاع آن از دریا 5/1826 متر و فاصله آن از پاسارگارد 17کیلومتر است و ارتفاع محوطه مجموعه پاسارگارد از رقوم آبگیری سد 40 متر است .
    دریاچه سد 150میلیون متر مکعب آب را در خود جای داده و آب مورد نیاز 1700هکتار از دشتها و مزارع کشاورزی مناطق تابعه از جمله قصر دشت را تامین خواهد کرد .
    اینها که عرض کردم اطلاعاتی بود در مورد سد سیوند و اجازه بدهید تا حواشی سیاسی آن را نیز توضیح دهم .
    1- توسعه همه جانبه یک کشور و تامین رفاه مردم از سیاستها و وظایف اصلی همه دولتهاست و از طرفی حفظ میراث فرهنگی هم جزو وظایف آنها ولی در این قضیه ، دولت به هردو وظیفه خود عمل کرده و جایی برای نگرانی دوستداران توسعه و آثار تاریخی وجود نداشته بلکه سیاه نمایی ها و تحریف موضوع باعث ایجاد تنش شده است .
    2- ساخت این سد از سال 1371 آغاز شده و حالا که پس از صرف میلیاردها تومان به مرحله بهره برداری رسیده منصفانه هست که به بهانه زیر آب رفتن ابنیه تاریخی خسارت میلیاردی (800 میلیارد ریال)به دولت و به مردم وارد شود و
    چرا در مراحل اولیه از ساخت آن جلوگیری نشده است ؟
    3- فاصله پاسارگارد تا دریاچه سد17 کیلومتر و ارتفاع آن 40 متر است و خطر آب گرفتگی آن را تهدید نمی کند .
    4- آبگیری عملی سد بهمن ماه انجام خواهد شد و 5/1 تا 4 سال طول خواهد کشید تا دریاچه کاملا پر شود و تا آنموقع فرصت کافی برای کاوشهای باستان شناسی وجود دارد .
    5- با توجه به اینکه در سدسازی استحکام خاک دریاچه در حفظ آب سد اهمیت بسزایی دارد احتمال تخریب آثار تاریخی در اثر رطوبت هم غیر محتمل به نظر میرسد .
    6- بنابر اعلام باستان شناسان ابنیه تاریخی همسان تخت جمشید و پاسارگارد در این ناحیه وجود نداشته و تنگه بلاغی بر اساس اسناد تاریخی تنها جاده مواصلاتی بین دو منطقه مذکور بوده است .
    7- هم اکنون 4 گروه مستقل باستانشناسی از کشورهای فرانسه ، ایران ، آلمان ، لهستان و ژاپن در حال کاوش و انتقال آثار و ابنیه مدفون در تنگه بلاغی هستند و بزودی مرکز پژوهشهای تنگه بلاغی راه اندازی خواهد شد .
    8- انگلیسیها دایه مهربانتر از مادر علم مقابله با آبگیری سد و جلوگیری از تخریب آرامگاه کوروش را به دوش کشیده و قصد دارند تا در آینده ای نزدیک فیلمی براساس زندگی کوروش بسازند ؟!

    نتیجه : به نظر میرسد بعضیها تخریب ابنیه های تاریخی را مستمسکی برای اغراض سیاسی خود قرار داده و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند . نظر شما چیست ؟

    موفق و منصور باشید در پناه حق تعالی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    توصیف پرهیزکاران در نهج البلاغه

    الف) سیمای پرهیز کاران :

    امّا پرهیزکاران ! در دنیا دارای فضیلت‌های برترند ، سخنانشان راست ، پوشش آنان میانه روی ، و راه رفتنشان با تواضع و فروتنی است . چشمان خود را بر آنچه خدا حرام کرده می‌پوشانند و گوش‌های خود را وقف دانش سودمند کرده‌اند و در روزگار سختی و گشایش ، حالشان یکسان است . واگر نبود مرگی که خدا بر آنان مقدر فرموده  ، روح آنان حتی به اندازه بر هم زدن چشم ، در بدن‌ها قرار‌نمی‌گرفت ، از شوق دیدار بهشت و از ترس عذاب جهنم .

    خدا در جانشان بزرگ و دیگران کوچک مقدارند ، بهشت برای آنان چنان است که گویی آن را دیده و در نعمت‌های آن به سر می‌برند و جهنم را چنان باور دارند که گویی آن را دیده و در عذابش گرفتارند .

    دلهای پرهیزکاران اندوهگین و مردم از آزارشان در امان  ، تن‌هایشان لاغر و در‌خواستهایشان اندک و نَفْسشان عفیف و دامنشان پاک است .

    در روزگار کوتاه دنیا صبر کرده تا آسایش جاودانه قیامت را بدست آورند "تجارتی پر سود که پروردگارشان فراهم فرموده " دنیا می‌خواست آنها را بفریبد ، اما عزم دنیا نکردند ، می‌خواست آنها را اسیر خود گرداند که با فدا کردن جان ، خود را آزاد ساختند .

    ب) شب پرهیز کاران :

    پرهیزکاران در شب برپا ایستاده مشغول نمازند ، قرآن را جزء جزء و با تفکر و اندیشه می‌خوانند ، با قرآن جان خود را محزون و داروی درد خود را می‌یابند .

    وقتی به آیه‌ای برسندکه تشویقی در آن است ، با شوق و طمع بهشت به آن روی آورند و با جان پر شوق در آن خیره شوند و گمان می‌برند که نعمت‌های بهشت برابر دیدگانشان قرار دارد و هرگاه به آیه‌ای می‌رسند که ترس از خدا در آن باشد ، گوش دل به آن می‌سپارند و گویا صدای بر هم خوردن شعله‌های آتش در گوششان طنین افکن است ، پس قامت به شکل رکوع خم کرده ، پیشانی و دست وپا بر خاک مالیده و از خدا آزادی خود را از آتش جهنم می‌طلبند .

    ج) روز پرهیزکاران :

    پرهیزکاران در روز دانشمندانی بردبار ونیکوکارانی با تقوا هستند که ترس الهی آنان را چونان تیرِ تراشیده لاغر کرده است ، کسی که به آنها می‌نگرد می‌پندارد که بیمارند اما آنان را بیماری نیست و می‌گوید ، مردم در اشتباهند ! در صورتی که آشفتگی ظاهرشان نشان از امری بزرگ است . از اعمال اندک خود خوشنود نیستند و اعمال زیاد خود را بسیار نمی‌شمارند .

    نَفْس خود را متهم می‌کنند و ازکردار خود ترسناکند .

    هرگاه یکی از آنان را بستایند ، از آنچه در تعریف او گفته شد در هراس افتاده می‌گوید : "من خود را از دیگران بهتر می‌شناسم و خدای من مرا بهتر از من می‌شناسد ، بار خدایا مرا بر آنچه می‌گویند محاکمه نفرما و بهتر از آن قرارم ده که می‌گویند و گناهانی که نمی‌دانند بیامرز ! " 

     د) نشانه‌های پرهیزکاران :

    یکی از نشانه‌های پرهیزکاران این است ، که او را اینگونه می‌بینی : در دینداری نیرومند ، نرمخو و دور اندیش است ، دارای ایمانی پر از یقین ، حریص در کسب دانش ، با داشتن علم بردبار ، در توانگری میانه رو ، در عبادت فروتن ، در تهیدستی آراسته ، در سختی‌ها بردبار ، در جستجوی کسب حلال ، در راه هدایت شادمان و پرهیز کننده از طمع ورزی می‌باشند .

    اعمال نیکو انجام می‌دهد و ترسان است ، روز را به شب می‌رساند با سپاسگزاری وشب را به روز می‌آورد با یاد خدا ،  شب می‌‌خوابد اما ترسان و برمی‌خیزد شادمان ، ترس برای اینکه دچار غفلت نشود و شادمانی برای فضل و رَحمتی که به او رسیده است .

    اگر نَفْس او در آنچه دشوار است فرمان نبرد ، از آنچه دوست دارد محرومش می‌کند .

    روشنی چشم پرهیز کار در چیزی قرار دارد که جاودانه است و آن را ترک می‌کند که پایدار نیست ، بردباری را با علم و سخن را باعمل در می‌آمیزد .

    پرهیزکار را می‌بینی که : آرزویش نزدیک ، لغزشهایش اندک ، قلبش فروتن ، نَفْسش قانع ، خوراکش کم ، کارش آسان ، دینش حفظ شده ، شهوتش در حرام مرده و خشمش فرو خورده است  . مردم به خیرش امیدوار و از آزارش در امانند .

    اگر در جمع بی‌خبران باشد نامش در گروه یادآوران خدا ثبت می‌گردد و اگر در یادآوران باشد ، نامش درگروه بیخبران نوشته‌نمی‌شود . ستمکار خود را عفو می‌کند ، به آنکه محرومش ساخته می‌بخشد ، به آنکس که با او بریده می‌پیوندد ، از سخن زشت دور و گفتارش نرم ، بدی‌های او پنهان و کار نیکش آشکار است . نیکی‌های او به همه رسیده ، آزار او به کسی نمی‌رسد .

    در سختی‌ها آرام و در ناگواری‌ها بردبار و در خوشی‌ها سپاسگزار است . به آنکه دشمن می‌دارد ستم نکند و نسبت به آن کس که دوست دارد به گناه آلوده نشود .

    پیش از آنکه برضد او گواهی دهند به حق اعتراف می‌کند و آنچه را به او سپرده‌اند ضایع نمی‌سازد و آنچه را به او تذکر دادند ، فراموش نمی‌کند .

    مردم را با لقب‌های زشت نمی‌خواند ، همسایگان را آزار نمی‌رساند ، در مصیبت‌های دیگران شاد نمی‌شود و در کار ناروا دخالت نمی‌کند واز محدوده حق خارج نمی‌شود .

    اگر خاموش است ، سکوت او اندوهگینش نمی‌کند و اگر بخندد ، آواز خنده او بلند نمی‌شود و اگر به او ستمی روا دارند ، صبر می‌کند تا خدا انتقام او را بگیرد .

    نَفْس او از دستش در زحمت ، ولی مردم در آسایشند . برای قیامت ، خود را به زحمت می‌افکند ، ولی مردم را به رفاه و آسایش می‌رساند . دوری او از برخی مردم از روی زهد و پارسایی و نزدیک شدنش با بعضی دیگر از روی مهربانی و نرمی است .

    دوری او از تکبر ، خودپسندی و نزدیکی او از روی حیله و نیرنگ نیست .



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    ویژگیهای اخلاقی مدیران و تأثیرات آن درافزایش رضایتمندی ارباب رجوع

    ثم انظر فی حال کتابک فول علی امورک خیرهم 

    مدیران ارشد نقش کلیدی در اداره سازمان برعهده داشته و به علت مشغله کاری و تعدد دغدغه های فکری وجود یک رئیس دفتر قوی برای سازماندهی امورات سازمان ضروری به نظر می رسد.
    رئیس دفتر که آینه تمام نمای یک مدیربوده و نمود بیرونی او در برخورد با مدیران میانی ، کارمندان و ارباب رجوع هست ، علاوه بر خصوصیات و معیارهای مدیریتی قوی خصوصیات اخلاقی در دو بعد عمومی و اختصاصی نیز برای ایشان متصور است .
    در این مجال کوتاه بررسی تمامی جوانب مدیریتی و خصوصیات اخلاقی رئیس دفتر میسر نیست  فلذا پارامترهای اخلاقی خاص یک رئیس دفتر که موجبات پیشبرد اهداف سازمان و افزایش میزان رضایتمندی ارباب رجوع را تسهیل میکند ، بررسی می‌نمایم .
    حضرت امیر المومنین علی (ع) در فرمان معروف خود به مالک اشتر در فصل سیمای نویسندگان ، او را به انتخاب منشیان کارآزموده و مطمئن و محرم اسرار توصیه مینماید و درکنار آن خصایص عام ، نقطه ای بسیار مهم را متذکر می شوند .
    حضرت امیر(ع) می فرمایند:الاخلاق ممن لا تبطره الکرامه فیجتری بها علیک فی خلاف 
    منشیان خود را از میان کسانی انتخاب کن که از صالحترین آنا ن بوده و گرامی‌داشتن ، او را به سرکشی و تجاوز نکشاند طوریکه در حضور جمع به مخالفت با تو برخیزند.
    و در ادامه همان فرمان به بطور ضمنی نظارت بر منشیان را ضروری دانسته و آزمایش آنان را برای احراز میزان امانتداری و صداقت ایشان متذکر می شوند .
    رئیس دفتر به عنوان یک مدیر کار‌آزموده و آشنا به تمامی رموز و زوایای یک سازمان برای ایجاد ارتباط سالم و بهینه مابین مدیر و کارمندان و انتقال متقابل نظرات ایشان وظیفه بس سنگینی را بر عهده داشته و نیز بر خورد مناسب او با ارباب و رجوع اعم از مدیران سطوح مختلف ، کارکنان و مردم از اهمیت به سزایی بر خوردار بوده که اینگونه رفتارها از شخصیت فردی او نشأت می گیرد و شخصیت نیز محصول خصوصیات اخلاقی و منش ذاتی و درونی اوست .
    خوش اخلاقی و خوش برخوردی با ارباب رجوع و ایجاد احساس همدردی در فرد مراجعه کننده برای جلب اطمینان دو طرف بمنظور بیان وقایع بدون پنهانکاری تأثیر بسزایی دارد.
    مدیری که با مراجعین با ملایمت و با چهره ای باز برخورد کند ، آرامش را در وجود او احیاء می کند چرا که اکثراً ارباب رجوع با سینه ای پر از درد و فکری مشغول و گرفتار و استرس و اضطراب ناشی از مشکلات و گرفتاریها و به امید رفع آنها به اداره و سازمان مراجعه و بر خورد اولین شخص مسئول قبل از رئیس اداره ( یعنی رئیس دفتر ) در نوع نگرش او به سازمان نقش کلیدی دارد.
    رئیس دفتر بایستی در برخورد با مراجعین با خونسردی و با برخورد احترام آمیز ، صمیمیت را به او انتقال و اضطراب ناشی از مشکلات را تعدیل کرده تا حواشی مسائل کم شده و اصل موضوع مورد بحث قرار گرفته و نتیجه و ما حصل برخورد با ارباب رجوع به نفع سازمان تمام شود و از اتلاف وقت نیز جلوگیری گردد .
    ارتباط منطقی و بدور از احساس کاذب نیز یکی از خصوصیات رئیس دفتر است.
    تواضع و فروتنی خصیصه ای است که مراجعین را از درشتی و برخورد های تند برحذر داشته و احساس رضایت را در آنان بوجود می‌آورد تا آنجائیکه که گرفتاری اش هم اگر برطرف نشده در اثر برخورد مناسب مسئول با خاطره ای خوش اداره را ترک کند .
    حرکات دست و چهره در حین سخن گفتن و رعایت ادب و نزاکت در گفتار و رفتار رئیس دفتر در اقناع ارباب رجوع بسیار مؤثر است ، حرکات اضافی مانند جوابگوئی به تماس های تلفنی و یا پی نویسی نامه ها و یا پاسخگوئی به همکاران در اتلاف وقت و افزایش استرس درونی وی مؤثر بوده و تأثیر منفی بر روحیه اش می گذارد .
    آراستگی ظاهری و تناسب اندام و فضاسازی محیط دفتر هم در انتقال نشاط به مراجعین کمک شایسته ای می‌نماید.
    اعتماد به نفس و احترام متقابل موجب می شود تا رئیس دفتر در بر ابر درشتیها و برخوردها ی استرس‌زای  مراجعین آرامش خود را از دست نداده و در طرف مقابل نیز آرامش را القاء کند. 
    رئیس دفتر بایستی به حرفها و درد دلهای مراجعین با دقت گوش دهد و در ضمن سخن گفتن طرف ، خود را به امورات دیگر مشغول نکرده و از سؤالات اضافی و خارج از موضوع پرهیز نماید تا اولاً اعتماد طرف مقابل را جلب نموده و از جهت دیگر ما حصل گفتار او را به خوبی دریافته و یادداشت‌برداری نماید و در پایان برای ایشان قرائت نموده تا ارباب رجوع اطمینان حاصل کندکه مورد توجه واقع شده و خواسته هایش پیگیری و به سرانجام خواهد رسید .

    در هر صورت خصوصیاتی که برای یک رئیس دفتر موفق متصور است علاوه بر تقوای الهی یک سری خصوصیات عمومی دیگر نیز لازم می‌باشد که آنها را تیتر کرده ام این خصوصیات را میشود در سطح همه مدیرانی که با ارباب رجوع بطور عام ارتباط دارند تسری داد .

    1.       خوش اخلاقی و خوش رفتاری

    2.       گشاده رویی

    3.       احساس همدردی

    4.       خونسردی و تسلط بر اعصاب

    5.       احترام متقابل

    6.       گوش دادن به سخنان طرف مقابل

    7.       رعایت ادب و نزاکت در گفتار و رفتار

    8.       ارتباط منطقی با ارباب رجوع

    9.       اعتماد به نفس

    10.   آراستگی ظاهری

    11.   ملایمت در برخورد

    12.   سخن گفتن با ملایمت و صمیمیت

     توضیح : دوستی دارم رئیس یکی از ادارات استانی هستند و از من خواستند خصوصیات اخلاقی موثر در رفتار سازمانی را برای روسای دفاتر تهیه کنم . متنی که مطالعه فرمودید خلاصه ای مقاله ای است که برای ایشان تهیه کردم و با تغییراتی به شما تقدیم نمودم .

     منبع : نهج البلاغه نامه 53 (فرمان امیرالمومنین علی علیه السلام به مالک اشتر)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    او کی خواهد آمد ؟»
    86/1/16 1:53 ع

    باز هم پنج شنبه ای دیگر رسید و فردایش جمعه و منتظران یار باز هم چشمها را بر افق آسمان دوخته و با نگرانی همراه با شعف در انتظار ظهور مولای خوبان .
    او کی خواهد آمد ؟
    خدایا چه می شود که چشمهای ما هم به دیدار مولایمان منور شود و آیا می شود ؟ میگویند ظهور آقا نزدیکه و حتی پیرمردها هم امیدوار به دیدارش باشند ولی کی ؟ آقا جان ما لایق نیستیم ولی بیا و ببین که بر شیعیانت چه ظلمهایی که نمی کنند همه دنیابسیج شده اند تا پیروان تو را از میان بردارند و عجیبتر اینکه در این مورد خاص متاسفانه دنیای کفر و نفاق باهم متحدند و بدتر از آن بعضی ها هم که خود را پیرو تو می دانند از روی نادانی و جهالت و یا عمد با دشمنان تو هم عهد و پیمان شده و تیشه بر ریشه دین محمدی (ص) میزنند . چرا ؟!
    یادمه چند سال پیش مقام معظم رهبری در یکی از بیاناتشان (نقل به مضمون) خواص را به خواص کفر و ایمان دسته بندی کرده و فرمودند : از همین خواص مومن هم کسانی هستند که در اثر کج فهمی و یا ترس آنجا که باید به نفع اسلام و مسلمین وارد میدان شوند نمی شودند .
    تاریخ اسلام از صدر تاکنون خود گواه بوده که مردم همیشه دنبال رو خواص بوده اند ولی همیشه بودند کسانیکه به خاطر منافع شخصی خود و یا کج فهمی عوام را به راه راست هدایت نکرده اند .
    سالهاست مقام معظم رهبری از هجوم همه جانبه فرهنگی دنیای غرب به جهان اسلام و بخصوص تشیع و نهایتا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی سخن گفته و همه را به بیداری فراخوانده اند و در بیانات اخیرشان هم با تیز بینی تاکتیکهای جدید دشمنان را برای نابودی جهان اسلام گوشزد کرده اند ولی کو گوش شنوا و از همین خواص کج فهم هستند آنهایی که با افکار بچگانه و برای کسب قدرت روشهای شناخته شده کفر را در پیش گرفته اند و از عاقبت کار خود بیمناک نیستند و انگار فراموش کرده اند که اینجا کشور اسلامی هست و مبارزات سیاسی اونها بر مبنای اسلام باید باشد نه غرب !
    بگذریم که در این آشفته بازار هستند آدمهایی که هویت خود را گم کرده اند و به دنبال هویت القایی غربیها و خنده آورتر اینکه در یک التقاط گیر افتادند و گاهی به این طرف و گاهی هم به اون طرف متمایل می شوند و هنوز خود را باور ندارند و نمی توانند مابین اسلام و کفر تمیز دهند و علت هم این است که شناخت درست و حقیقی از دین نداشته و ایمان در وجودشان انطور که باید نفوذ نکرده است .
    خداوند را شاکریم که نعمت وجود مقام عظمای ولایت را بر ما ارزانی داشته ، سکان هدایت نظام اسلامی را در دست پرتوانش ایشان قرار داده است تا با استعانت از خداوند متعال و یاری امام زمان (عج) در هر زمانی بر اساس مصالح اسلام و مسلمین و با دور اندشی و شجاعت نقشه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند .
    جالبه اونهایی که تا دیروز مسئولین نظام را توصیه میکردند تا ملوانان انگلیسی را بدون قید و شرط آزاد کنند امروز به اقدام دولت معترضند و هزار دلیل می آورند تا دولت اسلامی را تخریب کنند . یعنی قدرت اینقدر شیرینه که می بایست برای به دست آوردنش ضد و نقیص حرف بزنیم .
    موفق و منصور باشید در پناه علی

    میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت ، پیامبر صلح و رحمت ، محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم و فرزند شان حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را بر همه انسانهای خداجو و تشنه عدالت و معنویت و بالاخص مسلمان و پیروان ائمه اطهار تبریک عرض می نمایم



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی