سفارش تبلیغ
صبا ویژن







مادر قهرمان»
85/10/11 8:7 ع

سلام مامان قهرمانم  

میدونی ..حالا که روز تولدته من و آبجی می خواستیم قشنگ ترین هدیه رو برات بخریم ولی نمی دونستیم چی بخریم . دختر خاله می گفت برات یه دست کامل لوازم آرایش بخریم . میگفت اگه مامانت آرایش کنه زخم های روی صورتش کمتر معلوم می شه....می گفت : زشته یه معلم با سرو صورت زخمی سر کلاس بره...میگفت: شاگردهاش می فهمند شوهرش...

میدونم تو هیچ وقت برای خودت از این چیزها نمی خری...آخه همش رو می دی پول دارو و بیمارستان بابا...بابا هم که تو رو کتک میزنه...فحش می ده...حرف هایی می زنه که ما نمی فهمیم...فقط می بینیم و گریه می کنیم.

من و آبجی خوب می فهمیم که وقتی بابا موجی می شه تو دستای مارو می گیری و می بری تو اتاق دیگه.. بعد می ری تا بابا کتکت بزنه و موهای قشنگتو بکشه... من و اون خوب می دونیم چرا این کارو می کنه ...آخه اگه تو نری جلوی بابا اون خودشو می زنه ... دست خودش نیست...تو هم چون بابا رو خیلی دوست داری نمی خواهی بابا خودشو بزنه ... به قول خودت یه ذره از سهمت و فداکاری هاش رو میدی...از ترکش های توی بدنش...از موجی شدنش...از... ما می فهمیم که وقتی بابا اروم می شه سرش رو می گیره و چقدر گریه می کنه...وقتی می فهمه چیکار کرده ناراحت می شه...دستت رو می بوسه...تو هم گریه می کنی ...من و آبجی صدای گریه تو و بابا رو می شنویم.

مامان جون:مامان خوب و قهرمانم: پس سهم ما چی می شه ؟ ما هم می خوایم مثل تو وبابا قهرمان باشیم...می خوایم روز تولدت پول هامون رو بدیم به تو تا برای بابا دوا بخری ...فقط تو رو خدا این دفعه بذار بابا ما رو جای تو کتک بزنه ...

مامان جون : تولدت مبارک.

 

بر گرفته از وبلاگ مبادا روی لاله ها پا گذاریم



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    مرده صدام و ضربه زدن به شیعیان! 

    شبکه خبری CNN آمریکا که سابقه چندان روشنی در برخورد با اعتقادات مسلمانان به ویژه شیعیان ندارد، تیتر «حسین به دار آویخته شد» را برای انتشار خبر اعدام دیکتاتور سابق عراق برگزید!
    به گزارش نافذ، این شبکه خبری در سایت اینترنتی خود علاوه بر انتشار تیتر فوق در گزارش دیگر که فایل تصویری آن در صفحه اول سایت و ذیل خبر اعدام صدام نمایش داده شده است، بدون هیچ توضیحی حسین را به عنوان کسی که میراث دار قران است، معرفی کرده است!


    گفتنی است علاوه بر این خبرگزاری، بعضی دیگر از شبکه های خبری آمریکا از جمله فاکس نیوز هم با گزینش تیتر های جهت دار سعی در سوء استفاده از شباهت نام صدام و نام مبارک امام سوم شیعیان، حضرت امام حسین(ع) را داشته اند. 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    زنگ خطر برای صدا و سیما و نهادهای فرهنگی   

    جدیدترین بررسی یکی از مراکز افکارسنجی کشوری در مورد درصد شنوندگان و مخاطبان رادیوهای بیگانه نشان می دهد، یک رادیوی بیگانه، به طور متوسط یازده درصد از کل شنوندگان روزانه رادیویی ایران را به خود اختصاص داده است.
    رادیوی مذکور تحت پوشش پخش برنامه های مفرح و سرگرمی به تزریق تحلیل ها و اخبار سیاسی مطلوب سیاستگذاران خود به مخاطبان مشغول است. این در حالیست که، بررسی عملکرد این بازوی رسانه ای سیا نشان می دهد، این رادیو در مواقع حساس سیاسی از وضعیت یک رادیوی تفریحی خارج شده و با اتخاذ سیاست براندازی آشکار، به بسیج شنوندگان خود می پردازد. نگاهی به داده های این نظر سنجی نشان می دهد غفلت مسئولان از شیوع استفاده از رادیوهای بیگانه، به تدریج عوارض سوء نامطلوبی را بر جای خواهد گذاشت.
    صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد با افزایش خلاقیت، تنوع و کیفیت برنامه های خود؛ در خنثی کردن تلاش های فرهنگی سازمان های اطلاعاتی بیگانه موفق تر باشد. کارشناسان فرهنگی انتظار دارند دست اندر کاران اجرایی و تقنینی کشور با درک اهمیت کار مستمرفرهنگی، با کنار گذاشتن پرداختن به دعواهای مبتذل و بی حاصل، با درک خطر جریان خزنده فرهنگی، طراحی و اجرای مهندسی فرهنگی کشور را جدی تر بگیرند.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    شهید کاظمی، میهمان خدا در زمین

    امروز مصادف است با اوبسن سالگرد سردار رشید سپاه اسلام و بقیه السلف شهدای انقلاب، شهید حاج احمد کاظمی.
    این بزرگوار که همرزم شهدای بزرگی چون باکری، همت،‏زین الدین و خرازی بوده است سال گذشته و در یک سانحه هوائی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

    مطلب زیر یادبودی است برای این شهید بزرگوار.

    بسیاری از پدیده‌های دوران دفاع مقدس، بی‌بدیل و از جهاتی شگرف و تکرارناشدنی هستند، زیرا به لحاظ کالبدی، فضایی در مقطع جنگ هشت ساله ایجاد شد که علل وقوع آن در بستر تاریخ تفکر سیاسی اجتماعی شیعه و اتفاقاتی که در صحنه روابط بین‌الملل در اواخر قرن بیستم و فراز و نشیب‌هایی که در روند تحولات اجتماعی قرن اخیر رخ داد، قابل جستجوست.
    فرماندهان دوران دفاع مقدس به اقتضای شرایط زمانی و مکانی و سطح و شکل آموزه‌های دینی، گاه از مسیر عشق عبور می‌کردند و گاه از راه عقل و البته باید گفت شخصیت آنان، الهام‌گرفته از منش و تفکر حضرت امام خمینی(ره) بود.
    شهید احمد کاظمی در زمره فرماندهانی بود که به نحو بارزتری از تعلیمات عرفانی مبارزه مبتنی بر اندیشه امام راحل به درستی بهره گرفت و حماسه‌های تاریخی آفرید.

    فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران اذعان دارند که احمد کاظمی از یک سو در برابر توده‌های بسیجی متواضع و کاملا آشتی‌پذیر بود، لیکن آنگاه که آتش جنگ و دفاع و شبیخون دشمن شعله‌ور بود، بسیار سرسخت و آشتی‌ناپذیر ظاهر می‌شد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    سرنوشت دیکتاتور»
    85/10/9 7:41 ع

    عاقبت کسانیکه طغیان میکنند خواری و خفت است . در طول تاریخ بودند کسانیکه سربه طغیان برداشته و با روحیه برتری جویی برای رسیدن به امیال شیطانی خود چه ظلمها که بر بشریت نکردند . چنگیز ، هیتلر ، پینوشه ، شارون ، بوش و صدام از جمله افرادی هستند که اسمشان در حافظه تاریخی ملتها بعنوان دیکتاتور و جنایتکار  ثبت گردیده است .

    صدام دیکتاتور منطقه (1)با دسیسه غربیها و برای کنترل جریان بیداری اسلامی و جلوگیری از تشکیل حکومت شیعی در عراق با کودتایی که از طرف استکبار حمایت و پشتیانی میشد بر اریکه قدرت تکیه زد و در طول سالهایحکومتش از حمایت غرب برخوردار بود او که داعیه رهبری اعراب را در سر می پروراند برای عملی کردن نیات خود ارتشی منسجم و کارآزموده را سازماندهی کرد .

    با پیروزی انقلاب اسلامی وقتی دنیای استکبار منافع خود را در مقابله با انقلاب و کنترل آن دید با بسیج تمامی امکانات بدنبال تحریمهای گسترده جنگی نا برابر را براین ملت مظلوم تحمیل کرد . آواکسهای آمریکایی و منافقین تحت حمایت آمریکا اطلاعات جبهه های جنگ را به صدام میدادند و میراژهای فرانسوی شهرها و مراکز اقتصادی کشورمان را بمباران کرده و بمبهای شیمیایی تولیدی آلمان جان مردم را می گرفت .در سالهای دفاع مقدس غرب مدعی دمکراسی و حقوق بشر از کسی حمایت میکرد که برای نابودی ملتی آزادیخواه و آزاد شده از دست رژیم دیکتاتوری طاغوت کمر همت بسته بود .

    ولی ورق برگشت و زمانیکه صدام جاه طلب با حمله به کویت منافع غرب را در خطر انداخت ، کشورهای غربی با تمام توان خود برای آزادی کویت دست بکار شدند و صدام که چند سال قبل قهرمان و دمکرات معرفی میشد تبدیل به دیکتاتور گردید ولی زمانیکه مردم عراق با استفاده از خلاء قدرت قیام خود را آغاز کردند همین آمریکا که منافع خود را در بقای صدام می دید دست او را برای کشتار وسیع مردم آزادیخواه باز گذاشت و ارتش صدام که متلاشی شده بود با حمایت آمریکا در مدت کوتاهی سازماندهی شده و با حمایت ارتش آمریکا مردم انقلابی شیعه و کرد قتل عام شدند .

    اما عاقبت همه سر سپردگان و نوکران همین است که به دست اربابان خود به هلاکت برسند .

    آری امروز دیکتاتوری به دست دیکتاتور دیگر و جنایتکاری بدست جنایتکاری دیگر به هلاکت رسید .

    واین سنت خداست که ظالمان را به دست همتایان خودشان به هلاکت میرساند .

    و اما اینجا چند سئوال بی پاسخ مانده است .

    1-      چرا غرب در اعدام پینوشه دیکتاتور شیلی آنقدر تعلل کرد تا در اثر کهولت سن به درک واصل شد ولی در مورد اعدام صدام اینچنین شتابان عمل کرد ؟

    2-      چرا در محاکمه صدام فقط قتل عام شیعیان بررسی شده ولی جنایات صدام در حمله به جمهوری اسلامی ایران و کشتار مردم و نابودی ساختار اقتصادی این کشور و نیز حمله به کویت هیچ بحث و بررسی بعمل نیامد ؟

    3-      چرا از جنایات صدام در کشتار اکراد شمال عراق صحبتی نشد ؟

    4-      چرا از بمباران شیمیایی مردم مظلوم حلبچه عراق و مردم بیگناه سردشت حرفی زده نشد ؟

    و چرا و چراهای دیگر

     

    شما جواب سئوالات را بدهید .

     

    1-       وقتی بوش با ادعای حقوق بشر نسل کشی و جنایت آشکار میکند شایسته است او را دیکتاتور قرن بنامیم و صدام را دیکتاتور منطقه



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <   <<   6   7   8      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی