سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آمریکائیان عربده می کشند تا مذاکره کنند

بد عادت شدند مدام وارونه التماس میکنند

تحریم می کنند تا ایران مذاکره موشکی کند

غافل اند ایران با تحریم عقب ‌نشینی نمی کند

آمریکا در گل مانده از دوستانش شکایت می کند

چون داعش سلاحش زودتر از عقلش کار می کند

آن زمان که ایرانیان بنا را بر انتقام گذاشتند

آن کورخران رم نکردند پا به فرار نگذاشتند

ایرانیان گفتند آل سعود مریضانِ پُر مرض اند

که با اسرائیلیانِ بی مقدار در یک طرف اند

گوش نکردند گفتند ما آنگولاساکسونیم

چون تاجر رقصیم دوستانِ فراماسونیم

به ناگاه حمله موشکی ایران به دیرالزور

کرد اسرائیل و آمریکا را جملگی در گور

گوش نکردند پند ایرانیان را ناباورانه

خوردند موشکان را مردانه و جانانه

ایرانیان چه خوب جواب رقص آنها را دادند

قِر کمر شان را با موشک قیام جواب دادند

سیلی ها را داعش خورده برق از چشمانشان پریده

آمریکا مخاطب حمله موشکی بوده مثل بید ترسیده

موشک های سپاه همگی پرندگان ابابیل اند

پوشکِ بچه برای اسرائیلیان کوپنی کرده اند 

حال بن سلمان را بازیچه اغراض خود کرده اند

غافل از غیرت ایرانی حدِ خود را گم کرده اند

بن سلمان عروسک خیمه شب بازی آمریکا شده

ایرانی هیبتش بیشتر از آمریکائیانِ بی مقدار شده

آل سعود پای آمریکا را به رقاص خانه ها کشاند

دوستان داعشی خودشان را به روز سیاه نشاند

رقص آمریکائیان نه قدری داشت نه قیمتی

انتقام گرفتن ایران جراتی میخواست و هیبتی

آمریکا هزینه ها داده اند تا منطقه را کرده اند شلوغ

مقاومت به مرزها رسیده اند شدند بلوغ و پر از نبوغ

دوستان آمریکا هر روز به قعر دره ها میروند

هم پیمانان ایران در پیشروی از همه سرترند

ایرانیان یاوران اسلامِ ناب و دل گُنده اند     

گور اسرائیل را زودتر از 25سال کنده اند

آل سعود مریض پُر مرض است که با اسرائیل بی مقدار در یک طرف است

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

     

    بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف است با سالروز شهادت ابرمردی که برای آمدنش خانه خدا شکافته شد و برای رفتن اش، فرق مبارکش را براساس کینه و عداوت در بهترین لحظه و مکان شکافتند.

    یکی از غمبارترین و بزرگترین حوادث تاریخ مسلمانان، که در راه تغییر مسیر اسلام روی داد، شهادت حضرت علی (علیه السلام) بود، با شهادت آن امامِ همام، اسلام یگانه حامی واقعی خود و تنها نگهبان دلسوز اش را از دست داد، مسلمانان از برکت وجود پیشوایی محبوب، زمامداری عادل، امامی عالم، رهبری رئوف و مهربان محروم شدند، و امواج بلایا و فتنه ها از هر سو آنها را احاطه کرد.

    ای مظهر رسالتِ تاریخیِ تمامی پیامبران، و جوهر همهِ انقلاب‌ های توحیدی، ای آقا جان ، صدای فزت و رب الکعبه تو عالمی را در غم فرو برده است، ضربت شقی، شقی ترین اشقیاء ابن ملجم مرادی لعین، ضربتی بود که بر پیکر اسلام، حُریت، عدالت و بر تمامی اهداف عالی انسانی وارد شد.

    حضرت امیر مومنان امام علی (علیه السلام) در این شب دعوت حق را لبیک می گوید و مردم کم کم می فهمند امیرشان، خلیفه جهان اسلام همان سایه معصومی بوده که شب ها نان بینوایان شهر را بر دوش می کشیده، و سفره هایشان را به بزم رونق می بُرده، مردی که خیلی از یاران و اصحابش، به طمع بیت المال، عدالتش را سرزنش می کردند و در تنگناها و فتنه ها تنهایش می گذاشتند، مردی که برای جنگ های ناخواسته، بی دلیل سرزنشش می کردند، مردی که بدون واهمه و محافظ، شب ها در خانهِ بیوه زنان و یتیمان کوفه را می کوبید تا لبخند شادی بر رخسار کودکان گرسنه بنشاند.

    امام علی(ع)، نطق بلیغ توحید بود، و سکوت25 ساله اش، بلندترین فریاد تاریخ بود که طنین اش، هنوز هم ردپای مظلومیت و عدالتش را در بستر تاریخ منعکس می کند، او توجیه کننده عدل و نشان دهنده عالیترین مظاهر آن بود، و دنیا از روزنه وجود علی(ع) به شناخت عدل توفیق یافت.

    پیشوای بزرگ مسلمین جهان حضرت علی (ع) از درون قبله گاه مسلمین کعبه خدا پا به عرصه وجود گذاشت و همگان را به پرستش خدای کعبه فرا خواند، پرچم ‏های ضلالت را از فراز کعبه بر زمین افکند، و این شمشیر او بود که اساس اسلام را استوار ساخت.

    حضرت علی (ع) کمال تولد انسان است، و در زمانی که پادشاهان با لشکر کشی ها و شمشیرها، سرزمین ها را برای چند صباحی فتح می کردند، امام علی (ع) از بالای منبر دلها را برای همیشه فتح می کرد.

    رسالت تاریخی تمامی پیامبران در حضرت علی (ع) تجسم یافته است، علی(ع) کسی است که نه تنها با اندیشه و سخنش، بلکه با وجود و زندگی ‌اش، به همه درد ها و نیازها و همه احتیاج‌ های چند گونه بشری، در همه دوره ‌ها پاسخ می ‌دهد، تمام پرسش های بی پاسخ خلقت را به پاسخ می ایستد، کسی که کعبهِ آرزوهای تمامی حق‏ جویان و حقیقت‏ خواهان است، قبله عارفان و خدا پرستان است و مصباح جمال ازلی و گوهر تابناک الهی است.

    امام علی (ع) گنجینه بی بدیل خلقت بود، اگر او نبود مؤمنان پس از رسول اکرم(صلوات اله علیه) ناشناخته می ماندند، قرآن از پراکندگی به یکپارچگی نمی رسید، حق برای چند صباحی مهلت خودنمایی پیدا نمی کرد و هیچ مصداقی برای حکومت عدل پدید نمی آمد.

    علی (علیه السلام) ولایت آسمان و زمین را در دست داشت و بر دل ها حکم روا بود، گماشتهِ خداوند بر زمین، نگهبان خاک و حجت پروردگار بود، هرگز برای فرمان روایی خود اسباب و بهانه دنیوی نخواست، همواره پا بر جای پای رسول خدا نهاد، و هیچ کس در عمل کردن به قرآن از او پیشی نگرفت.

    شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین، حضرت علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی، و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت بر محضر حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) و به رهبر مسلمانان جهان امام خامنه ای(حفظ اله) و به تمام مسلمانان و مُحبان راستین آن حضرت و دوست داران خاندان اهل بیت حضرت رسول الله (ص) تسلیت باد.

    شهادت حضرت علی علیه السلام بر رهروان و محبانش تسلیت باد

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

    ای زن ایرانی، ای دخت نو باوه ایران، تو جواهرِ ارزشمندی هستی که در تنها مملکت شیعه جهان زندگی می کنی، تو مانند دُری در صدف هستی، تو گوهر نایابی هستی که فقط در پوشش و حجاب مادری خود می توانی محفوظ و سربلند بمانی و خواهی ماند.

     

    حجاب فرمان خداست و آن را بر زنان واجب نموده است

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

     

     

    آقای روحانی، من به عنوان یکی از طرفداران جناب آقای رئیسی معتقدم، ارزش انسان به چیزی که به آن دست می یابد نیست، بلکه به هدفی ست که میل وصول به آن را دارد.

     

    ارزش یک انسان به چیزی که به آن دست می یابد نیست بلکه به هدفی ست که میل وصول به آن را دارد

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]

     

    ارزش واقعی یک انسان به چیزی که به آن دست می یابد نیست، بلکه به هدفی است که میل وصول به آن را دارد، بی تردید باید اول آن هدف را شناخت، و هدف آقای روحانی چیزی نبود جز ایجاد هزینه از جیب ملت ایران برای دوستی با آمریکا، ایشان میخواست با آمریکائیان رابطه و تعامل برقرار کند، تا ایران را به کسانی بشناساند که آقای روحانی را بهتر از ما می شناسند.

    آقای روحانی ثابت کرد رئیس جمهوری ناتوان است، یک رئیس جمهور توانایی و اختیارات بسیار فراوانی از لحاظ قانونی دارد، کل بودجه کشور در اختیار اوست، تمام مدیران ارشد کشور در سطوح مختلف زیر دست او هستند، ولی ایشان با مدیریتی نشسته و تفکری خواب آلوده برای اداره کشور، چهار سال است امیدوار به نظام سلطه نشسته و بدون توجه به سرمایه‌ ها، توانمندی‌ ها و نیروهای جهادی داخلی، ابدا اهل حرکت های خودجوش مردمی نیست، و خود را ناتوان از حل مشکلات مردم می‌ بیند.

    مردم برای جبران عقب ماندگی های فراوان ناشی از تشخیص نادرست فرد اصلح، چاره ای ندارند جز اینکه به سوابق و وضعیت قبلی و فعلی آنها نگاه کنند، تا به فرد اصلح برسند.

    برای تشخیص ملاک ‌های فرد اصلح روزمه و سابقه کاری خود رئیس جمهور در عملکردها، وعده ها و وضعیت ساده زیستی دولت در این 4 سال و قبل آن، تا سابقه کاری و شخصی همه کاندیداهای دیگر در هر سمتی، از وضعیت حال و گذشته آنها می تواند باعث تشخیص درستِ انتخاب فرد اصلح ، توسط مردم شود.

    کاندیدای اصلح را درست انتخاب کردن کمتر از کار جهادی و انقلابی نیست

    کاندیدای اصلح را درست انتخاب کردن کمتر از کار جهادی و انقلابی نیست، انتخاب یک فرد اصلح توسط مردم مثل حجت الاسلام رئیسی، یعنی تعیین کسی که بتواند ثروت عظیم مردم را که در بودجه و امکانات و مدیریت‌های کشور متبلور است، را بین همه مردم گسترش دهد، و نیازهای مردم را با این ثروت عظیم در اشتغال و تولید ظرف ده سال آینده برآورده کند، ایشان تفکر مدیریتی داخلی دارند و خط امام راحل را هم به خوبی می شناسند.

    ایران امروز ما به چنین فرد با کفایت، شجاع، با اخلاص، دارای روح مردمی و انقلابی نیاز دارد، کارنامه ایشان نشان می دهد ایشان از سن بیست سالگی در سمت های گوناگون کوچک و بزرگ، شخصیت یکسان و یکنواختی داشته اند، و دوران کاری و وضعیت زندگی کنونی ایشان نشان می دهد که ایشان برعکس بعضی مسئولان دولت فعلی فرزند ریا و ریاست نیستند، که مدام دنبال ثروت باشند. 

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی