سفارش تبلیغ
صبا ویژن







جنبش سایبری بصیرت علوی لبیک یا خامنه‌ای  در جبهه وبلاگی غدیر ایجاد شد

» و نرید انمن‌ علی‌ الذین‌ استضعفوا فی‌الارض‌ و نجعلهم‌ الائمه‌ و نجعلهم‌ الوارثین «

ضمن عرض تبریک

بمناسبت عید الله اکبر عید امامت و ولایت به اطلاع می‌رساند:

با استعانت از خداوند متعال وتوکل به ذات اقدسش و با توسل به عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم آمادگی در جنگ نرم جبهه وبلاگی غدیر بار دیگر سربازان جنگ نرم را فرا می‌خواند.

مگر نه آنکه غدیر روز ولایت و روز اتمام حجت است بر امت رسول الله است؟؟؟ مگر نه بزرگداشت روزهای بزرگ باید حامل درس و جوشش و پایبندی به آن روز عظیم باشد؟؟ آری اینگونه است که در این روز بزرگ و پر از خیر و برکت می‌خواهیم بار دیگر دست بیعت به سوی مولای خویش بریم و با ایشان عهد و پیمان تازه کنیم و دربندگی خدا و سر بازی ولایت بار دیگر دست بر سینه گذارده و به شعائر الله تعظیم کنیم.

 {دشمن تلاش می‌کند. نباید فکر کرد که دشمن از فعالیت منصرف خواهد شد؛ نه، دارید مى‌بینید. در همین روز‌ها، در بحبوحه‌ى گرفتارى‌هاى آمریکا در قضیه‌ى این حرکت مردمىِ وسیعِ جنبش وال استریت در نیویورک و در سایر شهر‌ها و ایالات آمریکا، دولت آمریکا به نظرش رسید که به خیال خودش و به قول خودش، باز یک برگ دیگرى رو کند. یک سناریوى مسخره‌ى تروریستى درست کردند که جمهورى اسلامى را متهم کنند به یک حرکت تروریستىِ مهمل، بى‌منطق و غلط؛ که هر کس از اهل معرفت و فن در دنیا آن را دید، رد کرد، محکوم کرد. متوسل و متشبث به این چیز‌ها می‌شوند، براى اینکه شاید بتوانند خودشان را از آن گرفتارى‌ها نجات بدهند، آن را تحت تأثیر و تحت‌الشعاع قرار بدهند؛ شاید بتوانند بر جمهورى اسلامى فشار وارد کنند. البته این مسئله را دنبال خواهند کرد. قصدشان این است که شریف‌ترین عناصر مبارز و مجاهد در جمهورى اسلامى را متهم به تروریست کنند. آن‌ها خودشان تروریستند. امروز تروریست بزرگ در دنیا، دولت آمریکاست.

 در این قضیه هم دست ما پر است. ما امروز صد سند غیر قابل خدشه در اختیار داریم که نشان می‌دهد دولت آمریکا پشت سر ترور‌ها و تروریستهائى بوده است که در ایران یا در منطقه واقع شده است. ما با این صد سند، آبروى آمریکا را در دنیا خواهیم برد؛ آبروى این مدعیان حقوق بشر و مبارزه‌ى با تروریسم را در دنیا پیش افکار عمومى خواهیم ریخت؛ اگرچه امروز هم آبروئى ندارند

…... شما جوان‌ها باید براى آینده، بیشترین بار این مسئولیت را بر دوش بگیرید و خودتان را بسازید؛ نگذارید دشمن با توطئه‌هاى تبلیغاتى، با دروغ‌پردازى، امید را از دل‌ها بزداید؛ نگذارید بین شما اختلاف ایجاد کنند؛ نگذارید بین ملت و مسئولین، ایجاد اختلاف و جدائى کنند؛ آن‌ها این را می‌خواهند؛ آن‌ها از این یکپارچگى می‌ترسند؛ آن‌ها از این شعارهاى مستحکم شما می‌ترسند؛ آن‌ها از عزم و اراده‌ى جدى مسئولین می‌ترسند؛ می‌خواهند این عزم و اراده را متزلزل کنند. وقتى ملت در کنار مسئولین ایستاده است، هیچ مسئولى احساس تردید نمی‌کند؛ احساس تزلزل نمی‌کند و پیش می‌رود. این براى کشور ما لازم است؛ تا امروز بوده است، ان‌شاءالله در آینده هم خواهد بود. قطعاً ملت ایران در همه‌ى این چالشهائى که امروز با آن مواجه است و احیاناً در آینده هم با آن‌ها مواجه خواهد بود، بینى دشمن را به خاک خواهد مالید.

 ((از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای))}

ای مولای من..... ما هرگزمولای خویش را تنها نخواهیم گذاشت، همیشه و همه جا در پشت سرشما گام خواهیم برداشت. هرگز پیمانی که با خون خود بستیم نخواهیم گسست ما خوانان و مقلدان شما چه در این فضای سایبری و چه در فضای حقیقی همیشه و با عزم راسخ گوش به فرمان اوامر جنابعالی خواهیم بودو در مصاف با دشمنان سربازی مطیع و جنگنده در برابر خصم دین و اسلام خواهیم جنگید. دشمنان از خشم قهر ما و زهر نیش قلم ما هرگز آسوده نخواهند بود.‌ای سید علی رهبر ما.. از شما یک اشاره از ما به سر دویدن

جبهه وبلاگی غدیر: در آغاز سومین سال کار و تلاش خود در عرضه ایجاد و ترویج و نشر جنبشهای وبلاگی از سوی وبلاگنویسان ارزشی ادامه می‌دهد و بنا به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای اینک جنبش سایبری بصیرت علوی لبیک یا خامنه‌ای در فضای سایبری راه اندازی و پیگیری می‌نماید. لذا از همه وبلاگنویسان و مخاطبین سایبری در نشر و تقویت(نصب بنر و بیانیه جنبش در وبلاگهای خود) این جنبش جهت همکاری دعوت بعمل می‌آورد.

جنبش سایبری: بصیرت علوی لبیک یا خامنه ای
 برای حمایت و پیوستن به جنبش این تصویر را با استفاده از کد زیر در وبلاگ یا سایت خود نسخه برداری کنید :
حامیان جنبش
7.وبلاگ جالبترین مطالب


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    جنبش وبلاگی((جنبش وبلاگی بیداری جهانی و آزادی قدس شریف)) در جبهه وبلاگی غدیر

    ((بسم الله الرحمن الرحیم))

    إِنَّ الَّذِین َقَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمّ َاسْتَقَامُوا تَتَنَـزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاتَخَافُوا وَلا تَحْزَنُوا (فصلت 30)

    63 سال پیش اگر یک مرد از میان سران و ملوک و سیاستمداران جهان پیدا میشد که حتى با یک کلمه جنایات رژیم منهوس صهیونیستى را محکوم کند امروز برادران و خواران ما مقاب چشم رسانه ها پرپر نمیشدند ، قدس عزیز در محاصره سگهاى صهیونیست نبود و غزه دیگر نفس هاى آخرش را نمیکشید .

    حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در سال 1948 میلادى آغاز شد و ما اکنون سال 2011 را پشت سر میگذاریم ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که چرا این احتلال اینقدر طول کشیده است ؟ ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که آیندگان براى سکوت امروزمان مقابل جور اشقیاء فردا برایمان چه حکم میکنند ؟ ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که دلیل سکوت سران دول عربى و اسلامى چیست ؟ ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که این قوم کافر به چه جرأتى و با چه پشتوانه اى خاک پاک فلسطین را لگدمال میکنند ؟ و الخ ... ، آیا دلیل همه اینها بى غیرتى و خواب خرگوشى مدعیان آزادى نیست ؟

    ملت شریف ایران در طول تاریخ همیشه سردمدار دفاع از مظلومین و رنج کشیدگان بوده و خواهد بود ، هرچه شود و هر کارى که بکنند این حس آزادیخواهى در خون این مردم بزرگوار جریان دارد و سبب نمیشود که حتى براى لحظه اى چشمشان را به روى آنچه ستمگران از ظلم و جور میکنند ببندند .

    امام روح الله ( ره ) با نام گذارى آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس بنیان حرکتى جهانى و قدرتمند را بر ضد رژیم صهیونیستى و استکبار گذاشتند که تا به امروز هرچه بیشتر میگذرد شتابش بیشتر میشود و از باطنش هزاران فاضه در سرتاسر جهان متولد میشود براى یارى فلسطین .

     بارها فریاد بر آوردیم و از سران کشورهای عربی خواستیم تا مردم مظلوم فلسطین را در باز پس گیری حقوقشان کمک و یاری نمایند، اما تکلیف  سران کشورهاى عربى معلوم بود، آنها همیشه تاریخ غلام حلقه به گوش مستکبرین بوده اند و خواهند بود ،اما با بیداری اسلامی و بهتر است بگوییم بیداری جهانی مردم ازاده جهان در پی تحقق حقوق خود و مظلومین  بر خاسته اند و دیگر سکوت و خاموشی را جایز نمیدانند.

    و دیدم که مردم و امت اسلامی درکشورهای عربی چگونه با همت خود انقلاب کرده و دیکتاتور های حاکم بر کشورهای خود را سر نگون  و یا متنبه کردند.از اینکه مردم جهان بیدار شده و به فکر ازادی و رهایی از ستم و چور مستکبران و حاکمان نا بخرد هستند بسیار خدا وند را سپاسگزاریم و با این دید و این امید که روزی تمامی مردم جهان از زیر بار ستم ستمگران بیرون امده و خود سر نوشت خود را تعیین کنند.

    همچنین با آروزی تحقق خواسته امام راحل قدس سره که آزادی مردم ستمدیده فلسطین و قدس شریف  به دست امت اسلامی  است ان شا الله تعالی. 

    ما وبلاگ نویسان بر خود میدانیم همیشه و هرکجا در پی تحقق اوامر ولایت فقیه که بر گرفته شده از دستورات الهی پیامبر و ائمه اطهار می باشد کوشش و تلاش نماییم، لذا این بار در حرکتی خود جوش و کاملا مردمی در سطح وبلاگستان به جنبش وبلاگی بیداری جهانی و ازادی قدس شریف پرداخته و با نشر این بیانیه و باز نوشتن متن هایی در حمایت از این حرکت وبلاگی و نصب بنر این جنبش در تحقق آرمانهای ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب ان شا الله گامی موثر بر میداریم.باشد مورد قبول حق قرار گرفته و ان شا الله روزی برسد تا با یک جنبش تبریک به مردم فلسطین و رهبری این آزادی را جشن بگیریم.

    جنبش (( جنبش وبلاگی بیداری جهانی و ازادی قدس شریف )) بیانیه پایانى اش را وقتى صادر میکند که نسیم خوش آزادى در هواى غزه اشک را از چشمان برادران و خواهران ما بشیود و سرزمین مقدس فلسطین از شر کفار صهیونیست پاک شده باشد و این روز آنقدر هم دور نیست .

     

    و اما سخن آخر ... دوستان خوب و همراهان گرامى ، همانطور که در گذشته حرکات وبلاگى و جنبش هاى سایبرى مختلف با عزم والاى شما عزیزان در فضاى مجازى عطر خوش غیرت و آزادگرى طنین انداخت ، امروز بیاید دست در دست و قلم در کنار قلم حادثه اى دیگر را رقم بزنیم و به همه دنیا ثایت کنیم که : ما زنده برآنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگى ما عدم ماست .
    و من الله توفیق ،،،

     

    موفق و سربلند باشید

     

    (( جنبش وبلاگی بیداری جهانی و ازادی قدس شریف ))

     

     




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    به نام خدا

    ادبیات سیاسی جهان در چند دهه‌ی اخیر بر مبنای زورگویی و استکبار طراحی گردیده لکن نما و شیوه‌ی به زنجیر کشیدن ملتهای مظلوم در مقاطع مختلف زمانی متفاوت بوده است . روزگاری حمله نظامی ، دورانی جنگ سرد ... و امروز جنگ نرم .

    پس از پیروزی انقلابِ مردم ایران در سال 1357 و پایداری مردم بر حفظ و صیانت از آن بد خواهان و دشمنان این ملت راهکار های متعددی را جهت به زانو درآوردن ملت امام خمینی (ره) آزمودند که همگی با الطاف خفیه و جلیه پروردگار عالم سرنوشت محتوم کفر را در پی داشت و همانا عالمیان « هم الغالبون » را به نظاره نشستند .

    آری مردم پهنه‌ی غیرت حسینی (ع) با اقتدار علوی خود نشان دادند که یاران خمینی کبیر (ره) دست از آرمان هایشان نمی کشند و با ولایت راه شهادت را پیش خواهند گرفت . و این مردانگی و بصیرت مردم ایران در فتنه‌ی اخیر بار دیگر خودنمایی کرد .

    این بار دشمن با شیوه ای دیگر پا به آوردگاه نبرد خیر و شر گذاشت و با نقاب دوستان انقلاب در فضای مسموم سیاسی کشور آتشی را روشن نمود که مقتدا و امام ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نام « فتنه» را بر آن نهاد . دشمن ابزار حمله اش را تغییر داد و افکار امت را نشانه گرفت که اعتکاف مردم در حصن ولایت این نقشه را نیز شکست داد .

    فرمانده‌ی کل قوا افسران مقابله با تهدیدات جنگ نرم را فراخواند تا فرزندان حماسه سازان خیبر و رمضان با جوشن بصیرت، عمارگونه بر صفوف فتنه انگیزان بتازند تا لبخند رضایت را بر لبان نورانی قائد خود بنشانند .

    آفرین باد بر شور حسینی شما جوانان که خاکریز به خاکریز وبگاه جولان اهریمن را فتح کردید و نشان دادید ایران اسلامی مجال پرسه‌ی روباه و کفتار نیست . ما با ولایت زنده ایم تا
    دوستان و عزیزان فعال سایبری
    جبهه وبلاگی غدیر قصد دارد تا به پاس بزرگداشت فعالیتهای جانانه و حماسه ساز شما عزیزان (افسران جنگ نرم) در راستای سالگرد حماسه پرشور 40 میلیونی 22 خرداد در فضای سایبری میتینگ یا همان گردهمایی سایبری ترتیب دهد و در روز 22 خرداد همه وبلاگ نویسان متعهد و فعال با برپایی پستهای پر شور و حماسیو با یک بیانیه این حماسه سایبری را به نام خود به ثبت رسانید و میثاق همیشگی خود را با آرمانهای امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب مستحکم تر نموده . و اعلام داریم که تا همیشه در راه رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی که خود ثمره و خونبهای شهدا و تلاشها و مجاهدات مردان مخلص راه خدا می باشد از هیچ کوشش و تلاش کوتاهی نخواهیم کرد. و همچنان در جبهه فرهنگی اسلامی خود مدافع حق و حقیقت خواهیم بود.
    لذا اینجا اسامی این فعالان و افسران بیدار جنگ نرم را که در طول مدت این جنگ پر تلاش بوده اند قید نموده و ضمن تشکر و تقدیر از این همه کوشش از حضورشان خواهشمندیم تا در موعد مقرر با نصب بنر یا بیانیه و یا اسامی این عزیزان و یا مقاله و محتوا و نظرات خود در مورد جنگ نرم پست زده وبه جبهه وبلاگی غدیر اعلام فرمایند. باشد تا بار دیگر برگی زرین از وقایع انقلاب که در این فضا ورق خورد است را برای همیشه جاودانه سازید

    اسامی فعالین و افسران جنگ نرم در میتینگ حماسه 22 خرداد سال 1389 فضای سایبری

    لینک خبری متینگ در شبکه ایران(+++)

    لینک خبری متینگ در رجا نیوز(+++)

    لینک خبری متینگ در آی تی نیوز(+++)

    لینک خبری متینگ در طلبه بلاگ(+++)

    لینک خبری متینگ درآر اس اس نیوز(+++)

    لینک خبری میتینگ در سایت قطره(+++)

    لینک خبری متینگ در سایت طلوع(+++)

    لینک خبری متینگ در سایت شبکه دانشجویی ثار الله(+++)
    لینک خبری متینگ در سایت سلام سبزوار(+++)
    لینک خبری میتینگ در سایت تریبون آزاد(+++)
    لینک خبری میتینگ در پایگاه خبری سراج اندیشه(+++)

    لینک های دوستانی که در این متینک مضاعف کار کرده اند را در یک بخش جدا گانه با معرفی آثار معرفی میگردد

    اسامی افسران جبهه در که اعلام امادگی شرکت در میتینگ داشته وبا این نوع کارها(نصب بنر/پست زدن متن دعوت میتینگ/کار کردن مقاله محتوایی در وبلاگ خود)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    بسم رب الشهداء و الصدیقین

    سالها می­گذرد حادثه ها می­آید انتظار فرج از نیمه­ی خرداد کشم
    در روزگاران نه چندان دور که اهریمن استکبار پنجه بر رخسار امام میهن اسلامی ما می­کشید و باختر ملک ایران دستخوش زیاده خواهی عروسک صهیونیسم جهانی، صدام کافر شده بود، برخی فرماندهان جنگ به خدمت پیر میکده­ی عشق خمینی کبیر­(ره) عرض حاجت بردند که جبهه ها خالیست و ادامه­ی حرب مقدور نمی­باشد .
    امام انقلاب و حکومت مردم ایران بر ایشان خطاب فرمود که چنین نیست و با اشارت وی ده­ها هزار نفر از مردم جان بر کف ایران زمین به پیکار با عدو شتافتند.
    قانون هستی آواز رحیل را برای مقتدای عاشقان ولایت سر داد و معبود عبد خالص خود را فراخواند. اضطراب بر امت اسلام مستولی گردید ولی چون همیشه خلقت برهان لطف ایزد منان نصیب ملت خداجوی ایران گردید و به هدایت تکوینی امام عصر­(عج) مردی از ثلاله سادات زمام ولایت ملک سلمان را عهده دار شد.
    امام خامنه ­ای حاکم حکومت الله گردید تا عصر غیبت را با اتصال به ولایت فقیه طی کنیم.
    ما امروز ثابت می کنیم هنوز پشتیبان ولایت فقیه هستیم و گوش به اوامر الهی ولی امر خود ظهور منجی را به انتظار نشسته ­ایم.

    با شکوه ترین نماز جمعه تاریخ ایران در 14 خرداد به امامت امام خامنه ای مرقد مطهر امام خمینی قدس سره
    جبهه وبلاگی غدیر بار دیگراز شما دوستان قلم به دست و وبلاگنویسان متعهد که بار ها در ایجاد موج های وبلاگی همکاری و همیاری فرموده اید در این موج نیزدعوت بعمل می آورد تا در کنار یکدیگر فضا را با حرکت خدا پسندانه معطر سازید
    دوستان متن این پست را یا متون خود را در پست های وبلاگ خود قرار داده و دیگر دوستان را به شرکت در این موج دعوت نمایند

    موج وبلاگی با ولایت از خرداد تا همیشه

    دوستان حامی و شرکت کننده میتوانند کد بنر سه گوش را در وبلاگهای خود قرار دهند و همچنین لینک بنر چهار گوش را در مطالب و تبلیغات در مورد موج استفاده نمایندضمنا از تصاویری و پستهای در مورد این نماز با شکوه که شما پست بزنید در یک بخش در جبهه معرفی خواهد شد



     

     

     

     

     

    http://up.iranblog.com/Files/0daa702df3ec49c9972e.gif



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    آغاز جنبش وبلاگی مر قانون در جبهه وبلاگی غدیر لطفا برای حمایت شما نیز متن را  در وبلاگ پست بزنید و به ایمیلهای داده شده ایمیل کنید

    بسمه تعالی
    « وَآسِ بَیْنَهُمْ فِی
    اللَحْظَةِ وَ النَّظْرَةِ حَتّی لاَیَطْمَعَ الْعُظَمَاءُ فِی حَیْفِکَ
    لَهُمْ وَ لاَیَیْأسَ الضُّعَفَاءُ مِنْ عَدْلِکَ عَلَیْهِمْ .»

    و به یک چشم بنگر به همگان، خواه به گوشه چشم
    نگری و خواه خیره شوی، تا بزرگان در تو طمع ستم بر ناتوانان نبندند و
    ناتوانان از عدالتت مأیوس نگردند . نهج البلاغه نامه 27

    عدل واژه
    ایست که  فرهنگ ها ، مکاتب و جوامع مختلف به فراخور آموزه های خود آن را
    تعریف کرده اند . این واژه در دین مبین اسلام نیز دارای جایگاه رفیعی است
    تا آنجا که خدای متعال در قرآن به کرات به آن پرداخته است . همین امر واضح
    حقایقی است که نشان می دهد حکومت بدون عدالت پایدار نخواهد بود .
    امنیت
    روانی و فکری جامعه مرهون عدالت است و وجود نهادی وسیع و پر تمطراق به نام
    قوه قضائیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران علتی جز برقراری عدالت
    ندارد . عدالت دارای شقوقی مختلف است که هر کدام در جای خود قابل تامل و
    بررسی است لکن فصل مشترک همه‌ی شقوق عدالت اعم از عدالت اجتماعی، اقتصادی،
    سیاسی و ... احساس امنیت است .
    مسئولین محترم قوه قضائیه و قضات عزیز
    قریب
    به ده سال از پیام 8 ماده ای رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد با مفاسد
    اقتصادی می گذرد؟
    آقایان در این 10 سال چه کرده اید؟
    آیا زمان آن فرا
    نرسیده است که ترس از لابی های قدرت را کنار بگذارید و تعالیم ائمه اطهار
    علیهم السلام  را تمکین نمایید؟  
    عالیجنابان بهراسید از قهر دادار
    عالمین که برای شمایان غضب خدا سخت تر هم خواهد بود.
    آیا وقت آن نرسیده
    که بدور از هیچ گونه مسامحه مر قانون را اجرا نمائید؟
    امسال را رهبر
    فرزانه انقلاب سال همت مضاعف نام نهاد. این نام یعنی که دیگر شعار بس است. 
    سال سال کار و عمل مضاعف است.
    باید امسال مبارزه با مفاسد اقتصادی را
    به عمل برسانید
    چگونه انتظار دارید غاصبین بیت المال و متعرضین امنیت
    جامعه به سبب اتصال به اقویا آزادنه زندگی کنند و مردم احساس عدالت و امنیت
    داشته باشند؟
    آیا وقت آن نرسیده که با اقتدار کامل از حقوق مردم در
    مقابل قلدرمآب های  اقتصادی دفاع کنید؟
    از چه هراس دارید ؟ آیا هنوز
    قدرت مردم را باور نکردید؟
    مگر قدرت مردم را ندیدید که با حضور حماسی
    خود در صحنه، چگونه اغتشاشگران و عاملین فتنه اخیر را در زیر پای خود له
    نمودند.
    آقایان شما که تصویر مبارک امام خامنه ای را در اتاق کارتان نصب
    نموده اید، قصد ندارید یار ولایت باشید؟ یادتان هست مقام عظمای ولایت در
    سالروز واقعه هفتم تیر چه دستوری به شما فرمودند ؟
        « سخت‏ترین قسمت
    عدل هم عبارت است از آنجائى که طرف مقابلِ عدل، اقویا هستند؛ زیر بار
    نمیروند، زور میگویند، متوقعند. اینجا بایستى ایستادگى کرد. هنر قاضى این
    است، استقلال قاضى این است که در یک چنین مواقعى، فقط و فقط خدا را و مرّ
    قانون را در نظر بگیرد. در همه‏ى قضایا - قضایاى فردى، قضایاى اجتماعى -
    اگر قانون ملاک عمل باشد، عدالت تأمین میشود. »
    -         در فتنه پس
    از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری عناصر زیادی دستگیر و محاکمه شدند، برخی
    به حبس و تعزیر و حتی اعدام محکوم شدند لکن مسببین و جریان سازان فتنه حتی
    به شعبه دادیاری دادگاه هم احضار نشده اند . حضرات چه پاسخی برای آحاد ملت
    دارید؟
    -         طلبه سیرجانی را  به جرم عدالت خواهی و اعتراض به
    تبعیض دو بار بازداشت و زندانی نمودید تا جایی که با فرمان مستقیم رهبر
    انقلاب آزاد گردید.
    -         با بیانیه دانشجویان بسیجی که در آن درد
    اصلی و خون دلهای ملت عنوان گردیده بود بشدت برخورد نمودید و مسئولین بسیج
    را احضار نمودید.
      آقایان مطالبات مردم زیاد نیست . ما تنها یک خواسته
    داریم آنکه در مقابل قانون همه یکسان باشند.
       و کلام پایانی را به
    ریاست محترم قوه‌ی قضائیه عرض می کنیم :
    جناب آقای لاریجانی با توکل به
    خدا و به پشتوانه‌ی مردمی که در  یوم الله نهم دی و 22 بهمن نشان دادند در
    وسط میدان هستند تا به انقلابشان آسیبی نرسد، دانه درشت ها را به پای میز محاکمه بکشانید تا احساس امنیت
    در جامعه از بین نرود .
    به یقین آگاهیم که در راه اجرای عدالت اسلامی و
    برخورد با اژدهای هفت سر فساد، سنگ اندازی ها زیاد است بهمین منظور ما
    وبلاگ نویسان حمایت قاطع خود را از هر اقدامی که منجر به رسوایی چهره های
    شهیر مافیای اقتصاد ، همانان که سالیانیست خون ملت را به شیشه نموده اند
    اعلام می داریم و در راه انتشار حقایق از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم نمود.

    ضمناً ما وبلاگ نویسان نیز همانند
    سایر تشکلها دهم اردیبهشت ماه سالروز ابلاغ پیام رهبری به سران سه قوه را
    مهلت برخورد قانونی با دانه درشتها قرار خواهیم داد و در صورت عدم برخورد و
    مسامحه با مفسدین اقتصادی اعتراضات خود را به شکل جدی تری دنبال خواهیم
    نمود
    .
    آقایان
    بیایید با برپایی و اجرای عدالت اسلامی گامی
    در جهت تحقق ظهور عدالت گستر واقعی مهدی صاحب الزمان برداریم و در این مسیر
    یاریگر حضرت باشیم.

    دوستان وبلاگ نویس می توانند با گذاشتن
    کامنت برای این یادداشت و یا لینک مطلب و همچنین ارسال آن به ایمیل فوه
    قضائیه، وزارت دادگستری، و سازمان بازرسی در این جنبش وبلاگی شرکت نمایند
    .
    info@dadiran.ir
    info@justice.ir
    info@gio.ir

    136@gio.ir




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    <      1   2   3   4   5   >>   >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی