سفارش تبلیغ
صبا ویژن







«اوباما، جاستین ترودو و دیگر رهبران غربی بر اساس این فرض که تغییر رژیم ایران خارج از دسترس است، به تعامل با ایران روی آورده اند. اما نظر دیگری هم وجود دارد...»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه کانادایی "تورنتو سان" (Toronto Sun)، در گزارشی تحت عنوان "غرب باید به دنبال تغییر رژیم ایران باشد" ضمن انعکاس یاوه‌سرایی های یک گروهک تروریستی [منافقین]، خواستار اجرای پروژه براندازی در ایران شده است.

  ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    مرکز بررسی جرایم سازمان یافته در اطلاعیه ای خبر داد:

    اطلاعات جدید از پروژه عنکبوت2/ پاسخ مرکز بررسی جرایم سازمان یافته به درخواست خانواده‌های ایرانی برای پالایش اخلاقی اینستاگرام و سایر سرویس های پرکاربرد خارجی

    به گزارش گردابمرکز بررسی جرایم سازمان یافته اعلام کرد پس از حدود دو سال کار مستمر و فشرده اطلاعاتی و در پی وصول تعداد فراوانی شکایت و گزارش از جانب خانواده های مختلف از شهرهای گوناگون ایران مبنی بر ضرورت پالایش اخلاقی سرویس های پر کاربرد ارتباطی و اجتماعی خارجی به ویژه اینستاگرام، پروژه عنکبوت 2 را در این محیط با موفقیت به پایان برده و گام بلندی در جهت بهبود نسبی فضای این نرم افزار برای خانواده های ایرانی برداشته است.

      
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    پاسخ روحانی به این تذکر را هم دنبال بفرمایید+ سفر استانی به کرمان

    به گزارش «نسیم آنلاین»، فارس نوشت: تعداد 103 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تعیین ضرب‌الاجل تجدیدنظر در اقدامات داوطلبانه و از سرگیری کلیه فعالیت‌ها در چارچوب NPT بر اساس قانون اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام در صورت عدم استرداد دارایی‌های سرقت شده ایران و ادامه شیطنت‌ها و تهدیدها، کارشکنی و عدم پایبندی به آمریکا و رفع تحریم‌ها و ایجاد فضای روانی مسموم در اجرای برجام شدند.

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    به گزارش «نسیم آنلاین»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی 15 سال پیش در چنین روزی فرمان مهمی را در خصوص مبارزه همه جانبه و سازمان یافته با مفاسد مالی و اقتصادی، خطاب به سران قوا صادر کردند.

    متن فرمان رهبر انقلاب اسلامی به رؤسای قوای سه‌گانه بدین شرح است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم
    حضرات آقایان رؤسای محترم قوای سه گانه دامت تأییداتهم‌

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]

    هبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران:

    اگر این دشمنی تا صد سال دیگر هم ادامه داشته باشد، به کوری چشم آنها تا صد سال دیگر نیز پیشرفت خواهیم کرد. امریکا دشمن است؛ چه به روی او بیاوریم، چه به روی او نیاوریم؛ و چه بر زبان بیاوریم و چه بر زبان نیاوریم، این دشمنی ها تمام نخواهد شد.
    گروه سیاسی - رجانیوز: رهبر معظم انقلاب گفتند: آنها ادعا می کنند که دلیل همکاری نکردن کشورهای خارجی، اوضاع داخلی ایران است در حالیکه اکنون امن تر از ایران در منطقه وجود ندارد و شرایط داخلی ایران، از خود امریکا که روزانه چندین نفر کشته می شوند و حتی از کشورهای اروپایی امن‌تر است و اوضاع داخلی ایران به کوری چشم دشمنان، بسیار خوب است.
     



      ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
       1   2   3      >
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی