• وبلاگ : پايگاه تحليلي( فصل انتظار)
  • يادداشت : آقاي عباسي از شما بعيد است
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي

  • نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    السلام علينا و علي عباد الله الصاحين
    واقعا براي امثال شما متاسفم
    سرتون رو عين کپک توي برف کردين و عين مورچه فکر مي کنيد که خدا هم بايد دوتاشاخک داشته باشه برادر من
    هيچ انديشمندي نيست که ارتباط سياست فرهنگ و اقتصاد را بي ارتباط از هم بدونه فلذا اقتصاد غرب که در واقع ساخته پرداخته شده است تا بتواند فرهنگ مادي خود را گسترش بدهد و فرهنگ مادي هم به کار گرفته مي شود تا اقتصاد غرب را از رکود نجات دهد
    اقتصاد غرب در پشت خود عثقلانيت بسيار پيچيده اي دارد که غايت ان توسعه فرهنگ الحادي و مادي پرستي است که هيچ سازگاري با فرهنگ الهي ومعارف اسلامي ندارد . نتيجه اين اقتصاد در کشور اسلامي نشانه گرفتن دين و انزواي اسلام در زندگي اجتماعي و در نهايت اسلام و غرق کردن جامعه در ماديت و توسعه لذات مادي مي باشد
    اساس ليبراليزم اومانيسم يا انسان محوري است که خداوند و اولياي او هيچ جايي در زندگي انسان ندارند
    تعبير ليبرال مسلماني که شما به کار مي بريد ان را غايت و الگوي يک انسان مي بريد خود داراي يک پارادوکس بس بزرگي است که جز خنده هيچ حاصلي ندارد
    مسلمان بودن و ليبرال بودن کاملا با يکديگر در تضاد است و شما فقط يکي را مي توانيد انتخاب کنيد يا مسلمان باشيد و يا ليبرال
    چرا که اساسا ليبرال يسم يعني سکولاريسم که نفي دين در همه عرصه هاي زندگي بشر است
    و مسلمان بودن يعني خدا محوري و نفي همه عرصه هاي مادي محوري و تسليم محض بودن براي خدا است
    و انگار که شما بسيار کور کورانه به غرب مي نگريد و گويي غرب را همان بهشت ويا مدينه فاضله خود مي دانيد
    ايا اندکي نسبت به امار جرم و جنايتي که در غرب و امار فجيح بارداري دختران زير 20 سال که 90 درصد ان ها تا 20سالگي حداقل يک بار باردار و يا سقط جنين کرده اند تامل نداريد و با خيال راحت ادعا داريد که همسرتان را مي توانيد در جامعه غرب رها کنيد
    اقاي کاتوزيان نترس !
    اگر مالکيت در اسلام درجه يک است چه خداوند موظف کرده که يک پنجم دارامد ساليانه مان را به امام زمانمان بدهيم ايا خمس و زکات و امثال ان نفي مالکيت خليفه الله به اصطلاح خودتان نيست!
    ايا اين خليفه الله مورد نظر شما همان اومانيست ليبراليسم نيست!!!!1
    اگر حرف بر سر نحوه ي استنباط از اسلام است که استنباط شما از اسلام کاريکاتور ترين استنباط است
    همان استنباط اسلام امريکاييبه تعبير امام ره مي باشد.!
    گاهي ترسيدن انسان اشکالي ندارد در جايي که انسان نسبت به ان جهل دارد!
    کاتوزي نترس حواست را جمع کن ! شيطان در کمين است براي هرکسي با طرحي مي ايد و شيطان بزرگ هم براي جامعه جهاني با طرح ليبرالسم امده است!
    پاسبان جامعه ما خون شهدايي است در اين مملکت با جان و مال خود در برابر هجوم کفر و شياطين انسي ايستا دهاند و همينک نيز با حي بودنشان نگه بان ما هستند!!
    شهر ما نيازي به پاسبان ليبرال ندارد
    والسلام علي من اتبع الهدي
    + اميد 
    سلام خدمت تمامي برادران و خواهران عزيز.
    والا غرض از مزاحمت تصادفي با وبلاگتون آشنا شدم خيلي ازش خوشم اومدم مزاحم شدم که گه بشه عضو وبلاگتون بشم .
    با سپاس
    در مورد متهم کردم اقتصاد ليبرالي در سخنان ايشون بهتر ديدم يکبار ديگه اين جملات رو مورد بازبيني قرار بديم بخصوص بند آخر رو :
    "مالکيت اقتصادي در جمهوري اسلامي مالکيت درجه دو است ولي در مالکيت اقتصاد ليبرالي مالکيت درجه يک است و وقتي مالکيت درجه يک ترکيب مي‌شود با مسئله اينديويدوآليسم و تفرد، طبيعي است چنين مخاطراتي فرهنگي و امنيتي ايجاد مي‌کند که يک بعد اقتصادي‌اش مي‌شود به اصطلاح رقم 3 هزار ميليارد که به تعبير رئيس محترم قوه قضائيه هنوز قطعي نيست. لذا معتقدم که قبل از اينکه جناح‌هاي سياسي را متهم کرده و نهادهاي نظارتي را به کمبود و کاستي در عمل متهم کنيم ابتدا به ساکن به ناکارآمدي اقتصاد ليبرالي و اقتصاد مدرن که در نظام اقتصادي جمهوري اسلامي ريشه دوانده بايد بپردازيم."

    فکر ميکنم ربط اين اختلاس با ليبراليسم و غرب مشخص شد ...
    بطن و مفهوم صحبت شما و ايشون يکيه با اين تفاوت که شما از اقتصاد ليبرالي جانبداري کرديد!!!
    و اما در مورد مالکيت درجه يک و دو که در مورد اقتصاد ليبرالي و اقتصاد اسلامي مطرح شده فکر ميکنم بد نيست تعريف اين دو نوع مالکيت رو يکبار مرور کنيم تا متوجه بشيم آيا اين تعبير درست است يا غلط ...
    مطالبه اي هم در مورد بانکداري اسلامي داشتيد که دغدغه ايشون بود و در صحبت هاشون مطرح کردند.
    نميدونم اين طرز انتقاد کوبنده با اين لحن اون هم از طرف فردي که به نظر ميرسه در مسير ولايت و موافق نظام حاکم در کشور باشه چه معنايي ميتونه داشته باشه؟
    بد نيست هنگام نقد و نوشتن هميشه اين توصيه رهبر عزيز رو براي خودمون يادآور بشيم که در نوشته هامون بايد تقواي الهي رو رعايت کنيم و اگر انتقادي به فردي داريم با خود او مطرح کنيم و انتقادمان هم سازنده باشد نه مخرب و کوبنده ...
    لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم