سفارش تبلیغ
صبا ویژن







حمایت میکنیم

در آستانه برائت از مشرکین بر گزار میشود

با ایمان  و اعتقاد کامل می گوییم : ای مردم بدانید که «دین اسلام»؛ دین رأفت، رحمت، مودّت و دوستی است و پیامبر اسلام(ص) به عنوان رحمت برای عالمیان از جانب خداوند مبعوث به رسالت شده است و هر کجا ندای مظلومی که درخواست کمکی را سر داده باشد، این اسلام  است که مسلمین را بر یاری آن مظلوم بپا میدارد . از همین جهت است که کافران و ظالمان و منافقان در این مسیر همیشه با زخم هایی که از غیرت مسلمین خورده اند دست از سمپاشی و کید و حیله ورزیدن بر نداشته و همواره با  تحریک غیرت مسلمین و مومنین مخصوصا در زمانهایی که مسلمین  به موفقیت های بزرگ دست یافته اند  از هر  مکری در این راه بهره جستند.
و اما مسلیمن و مومنین آگاه همواره با اتحاد و اتخاذ تصمیمات به موقع و مواضع سریع خود  برخورد جانانه ای با این دشمنی ها  داشته اند.و هر ساله در مراسم منسجم و وحدت افرین حج؛ یکپارچه ندای برائت از مشرکین و کفار سر داده و اعلام میدارند که همه مسلمانان در مقابل دشمن مشترک و قسم خورده اسلام ایستاده گی و مبارزه میکنند . امریکا که سر حلقه فتنه گری و دغل بازی و سیاه نمایی است که همواره با نظرات جانبدارانه خود از دولت غاصب و بی هویت اسرائیل حقوق مسلم مردم فلسطین را زیر پا نهاده است
و امروز دشمنان باید بدانند که امت واحده اسلام  با تبعیت از رهبر و مقتدای عظیم الشان همواره گوش به فرمان  رهبری و پیرو دستورات الهی اسلام و ائمه هدی  ؛تمام قد در برابر دشمنی ها ینهان و آشکار ایادی غرب ایستاده گی و مبارزه می کنند. و هرگز دست از مبارزه بر نخواهند داشت مگر اینکه مستکبران به جرم خود اعتراف و دست از ستیزه جویی بر دارند و توبه کنند؛ که این خود باید اثبات شود.
دشمنان گاهیبا تحریر کلمات موهن در کتابی شیطانی و یا اهانت به کتاب آسمانی ما قرآن و یا با تنظیم اهنگ و ساخت فیلم های موهن در جریحه دار کردن روح مسلمانان مخصوصا شیعیان دیگر نخواهند توانست در دل  ایشان ذره ای شک و ریبی  ایجاد کنند؛  بلکه هر بار با اینچنین اقداماتی مسلمین  استوار تر و خروشان تر از قبل بر سر شیاطین روزگار خواهند تاخت و در  اراده خود استوار تر ار پیش در پایبندی به مقدسات و دفاع از انها خواهند بود. چرا که انها امتحان   صدا قت خود را در  گفتار ثابت کرده اند و هر دفعه بد تر از دفعه قبل رفتار کرده و حیله و تزویر بکار گرفتند. و چه بجا ست که در روز برائت مشرکین در همه فضا ها چه حقیقی و چه مجازی کسترش و نشر داده شود.

جبهه وبلاگی غدیر و همه اعضاء این پایگاه  که اکثرا از کاربران و نویسنده های ارزشی و انقلابی و ولایتمداران عرصه رسانه می باشند ؛ ان شالله این فریاد مرگ بر امریکا را تا روز 13 ابان روز مبارزه  با فتنه استکبار را پیگیری کرده و بار دیگر با  انتشار این بیانیه در وبلاگها و سایتها و خبرگزاریهای در فضای سایبر و حقیقی با وحدت کلمه اعلام میدارد که  ما مسلمانان و آزادیخواهان هرگز از مواضع و اهداف و مقدسات خود دست نخواهیم برداشت و همواره در برابر حمله و یورش ناجوانمردانه  دشمنان به هر صورتی که باشد با عزمی راسخ  دفاع خواهیم کرد و مبارزه ما تا شکست و سر خورده گی و ان شالله تا نابودی کفر و ظلم  در جهان از پای ادامه خواهد داشت. اکنون همگی  به اتفاق در جبهه جنگ نرم به مبارزه و رزم خویش ادامه خواهیم داد.اکنون همگی  به اتفاق در جبهه جنگ نرم به مبارزه و رزم خویش ادامه خواهیم داد. از خداوند متعال برای رسیدن به اهداف و استواری و ثبات در این راه کمک و استعانت می طلبیم.


وَ کانَ حَقّاً عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین


ادرس سایت جبهه غدیر  http://jwg.ir/

دوستان و یاران و رزمنده های جنگ نرم  این بیانیه و بنر و یا مطالب خود را با نام موج سایبری مرگ بر امریکا  منتشر فرمایند. در صورت تمایل  این پایگاه را از لینک خود باخبر کرده تا در فهرست حامیان  این موج ثبت شود.
ان تنصرو الله ینصر کم و یثبت اقدامکم


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی