سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران، فرو ریختن خط دفاعی آمریکا و ضربه به سلطه گری مزورانه آنهاست، فریاد دادخواهی مردم دشمن شناس ایران در گوش دنیاست، و تا آمریکای متجاوز و صهیونیست پرور هست مرگ بر آمریکا هم هست، چرا که مرگ بر آمریکا، همان مرگ بر اسرائیل و تداعی کننده نابودی اسرائیل است.

مرگ بر آمریکا یک خط است، یک راهبرد است، یک شعور سیاسی است، مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست، یک عقیده است، یک هشدار و بیدار باش دائمی برای آگاهی و هوشیاری مستمر، در مقابل آمریکای جهانخوار، و توطئه‌ های این کشور علیه مردم ایران است. 

مرگ بر آمریکا نیاز زمانه ماست، نیاز تاریخ ماست، ارتقاء سطح معرفتی ایرانیان در مورد جنایات دولت آمریکاست، فقط ما آمریکا را متهم نمی کنیم بلکه این تاریخ است که آمریکا را جنایتکار، چپاولگر و دشمن جامعه بشری، و مُخلِ صلح و امنیت جهانی معرفی می کند، این تفرقه اندازی در بین ملتهاست که آمریکا را مستحقِ نفرت مردم جهان کرده است.

مرگ بر آمریکا، در راستای منافع مادی و معنوی بشریت است، که امنیت عمومی برای صلحی پایدار در منطقه و جهان را به بار می آورد، و اساساً پسندیده شعار است، و اگر مرگ بر آمریکای ملت ایران بی تاثیر بود، الان به هر وسیله ای سعی نمی کردند جلوی این شعار ها را بگیرند.

بعضی از کسانی که از روی سازش، وادادگی، خیانت و یا انتقام گیری خواهان رابطه با آمریکا هستند و شعار مرگ برآمریکا را برنمی تابند، دندان دردِ ملت انقلابی ایران هستند، و دیدیم که در مذاکره با آمریکائیان مولودی به دنیا آوردند به نام برجام، که فرزند حیلت و حماقت بود، فهمیدیم که دولتمردان غیر انقلابی و تکنوکرات چندان به کار مردم و انقلاب نمی آیند، و دانستیم که یار امام راحل بودن، دلیلی بر گمراه نشدن بعضی از آقایان کدخدا باور پذیر نیست.

مرگ بر آمریکا شعاری برآمده از متن انقلاب اسلامی است، جلوه‌ ای از ابراز برائت از ستم گری و سلطه ‌طلبیِ هیات حاکمه ایالات متحده آمریکا، و مظالمی است که این حکومت طی حدود 60سال بر مردم و دولت ایران روا داشته و مردم مظلوم ایران و ملت های مسلمان و تحت ستم را مستحق نفرت از آمریکا کرده است.

شعار مرگ بر آمریکا، مانور جمهوری اسلامی برای مبارزه با دشمنانِ پیشرفت و اقتدار ایران است، مرگ بر آمریکا سلاحی از دیانت و تدبیر است، مرگ بر کشور گشایی و ایجاد آشوب است، مرگ بر استبداد و استعمار آمریکاست و این عزت و کرامت انسانهاست که مرگ بر آمریکا را بر همه واجب کرده است.

مرگ بر آمریکا، چون قانون هولوکاست شان، توهین به شعور بشریت است، مرگ بر آمریکا و نظام آمریکا که نظامی الحادی و مبتنی بر کفر است و تقابل آنها با ما، مبنایی و زیربنایی است، ما به علل و دلایل گوناگون نمی توانیم با آنها کنار بیاییم، مرگ بر هیات حاکمه ایالات متحده آمریکا که همجنس گرایی را ارزشی برای بشریت می دانند ولی داشتن حجاب برای زنان را، ضد ارزش بشری و عقب ماندگی می دانند و از پوشیدن حجاب برای زنان جلوگیری می کنند.

امام راحل فرمودند: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند، مقام معظم رهبری هم آنها را عهد شکن، و از پشت خنجر زن نام نهاده اند، و مگر ممکن است امام راحل و مقام معظم رهبری، این بزرگ رهبران مقرب خداوند، بی باور به کلام خویش سخنی بگویند.

روز سیزده آبان نماد استکبار ستیزی مردم ایران با فریاد مرگ بر آمریکا نزدیک شده است ، روزی که برائت از کفار است، آمریکائی که نمادِ نفرت مردم مظلوم ایران، از جنایات ها، شقاوت ها و چپاولگری های آنها علیه ملت مظلوم ایران است و خاطرات آن هنوز هم برای مردم ایران آزار دهنده است.

شعار مرگ بر آمریکا به عنوان اصلی  ‎ ترین و مهم ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان فریاد زده خواهد شد، روزی که نمادِ استکبار ستیزی است و مردم عزتمند ایران در این روز میزان مکتبی بودن خود را به نمایش خواهند گذاشت، مردم ایران نشان خواهند داد که نفرت انقلابی خود را نسبت به شقاوت و کینه ورزی دولت خبیث آمریکا فراموش نمی کنند و بسیار پر شورتر و متفاوت تر از سال های گذشته، این روز را به روز برائت از مشرکین و کفار و روز اعتراض به جبهه استعمارگرانه آمریکا بدل خواهند کرد.

 

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :بهمن یار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی