• وبلاگ : پايگاه تحليلي( فصل انتظار)
  • يادداشت : اينم يك نوع تهاجم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام دوست گرامي خوشحال مي شويم بهما هم سري بزنيد

    وبلاگ مفيد فايد هاي داريد موفق و منصور باشيد

    سلام آقا مطلب خوبي بود پس لينكش رو در وبلاگم گذاشتم خدا خيرت بده از ساده نويسي ات خوشم اومد. ياعليالتماسدعا
    + سعيد 
    چيه چرا امروز همتون از تهاجم حرف مي زنيد خبري شده باز؟!

    با سلام

    وبلاگي جذاب و پرانرژي داريد. اگر اجازه بدهيد بعضي از مطالبش را استفاده مي كنيم.

    ايام عزتتان مستدام

    +
    همين الان در همين لحظه از ته قلب برات دعا كردم مطمئن باش دعاي قلب شكسته من مي گيره تو رو خدا آنقدر به اين كارت ادامه بده تا شايد مسئولينمان اندكي از دعواهاي سياسي كم كنند وبه فكر چاره اي براي اين بلاي خانمان سوز باشند.
    ببخشيد ادرسم در نظر قبلي ثبت نشد.
    + وصال 

    سلام دوست عزيز

    متاسفانه غفلتي سالها و سالها دامن ما را گرفته است و با هدف قرار دادن جوانان آنها را به سمت مواد مخدر ، فساد و فحشا ، ميگساري و ... سوق ميدهد . اين وسط خيلي ها هستند كه بايد درست و صحيح كار كنند . اولين مجموعه خانواده است . خانواده اگر دچار مشكل باشد به هيچ عنوان قادر نيست نيازهاي نوجوان و جوان را تامين كند و اولين پايه هاي كشانده شدن به سمت مواد و فساد و غيره در همين جا گذاشته ميشود . اگر كسي در خانواده دچار كمبود محبت و عاطفه و ... بود و درست تربيت نشد استعداد كشانده شدن به سمت اين مواردي كه عنوان كردم را بيشتر خواهد داشت.

    مكان بعدي مدرسه است خيلي از بچه هاي ما وقتي به محيط مدرسه با انواع و اقسام تربيت ها و بي تربيتي ها و بي ادبي ها و بطور كلي با يك اجتماع كه از تربيت هاي مختلف ساخته شده مواجه ميشوند اگر در خانواده آنها مشكل وجود داشته باشد خيلي اسان و سريع به سمت موارد خلاف كشانده ميشوند اما اگر خانواده مستحكم و عاطفي و درستي داشته باشند خيلي ديرتر و شايد اصلا به اين سمت كشيده نشوند. مكان بعدي هم اجتماعي است كه فرزندان اين مرز و بوم با آن در ارتباطند و آنجا نيز اگر بچه در خانواده و دچار بحران بود . مدرسه نا مناسب آنرا تشديد كرد . مطمئنا اجتماع نا مناسب هم به آن دامن خواهد زد و جوان و نوجوان هاي ما را به سمت مسائل خلاف ميبرد . كاري كه بايد انجام بگيرد يكي ساختن خانواده مناسب . ديگري سالم سازي مدارس ماست و نظارت دقيق تر و مناسب تر و ذكر اين نكته كه معلمان مدارس بايستي از فيلترهاي سختي براي اين شغل رد بشوند زيرا در واقع آينده اجتماع ما در دست معلمان و دبيران ما قرار دارد. ديگر سالم سازي اجتماع بصورت بنيادي و همچنين فرهنگ سازي مناسب با استفاده از روشهاي نا محسوس است متاسفانه استفاده از روشهاي محسوس زياد مناسب نيست . مثلا ما اگر بخواهيم جايگزيني براي باربي پيدا كنيم نبايد علني بگيم بلكه بايد بصورت پنهاني و نا محسوس عروسك هاي مورد نظر با قيمتهاي مناسب و ارزان توليد و عرضه كنيم . نه اينكه جار بزنيم و عروسكهاي گرانبها تهيه و عرضه كنيم و هيچكس هم استقبال نكند...
    ببخشيد خيلي طولاني شد . موفق باشيد

    سلام عليكم

    خيلي از دوستان ايراد ميگرفتند از اين همه مشكلات مطلبي بنويسيد ولي الان دوروزهكه هيچ كدام در اين مورد نظر خاصي نداشتند

    ولي بنده از اين برداشت و تحليلي برادرمون علي اقاي يكتا برداشتي دارم كه او آن هم اين است

    ما از بازگو كردن مشكلات خوشمان مي آيد (بعضيها) ولي برامون سخته به راهكار هاي اون بينديشيم شما چي ميگين؟؟

    نويسنده محترم

    موفق و سر بلند باشيد