سفارش تبلیغ
صبا ویژن







به نام خدا

هنگامی که تهاجمی صورت بگیرد امواج برخاسته از این اتفاق همه گیر خواهد شد مگر تدبیری برای این اتفاق صورت بگیرد و یا ترسیمی ازنتایج این هجمه درفرا سوی اذهان عمومی شکل بگیرد

این یکی از تعاریف تهاجم و مبارزه بر علیه آن می باشد:دوستان برای اینکه بتوانم منظور خودم را برای شما دوستان واضح تر کنم این تعریف را در اول متن یاد اوری کردم البته موضوع این متن نوشته بنده یکی از هزاران راههایی است که دشمن قسم خورده ما با ایجاد ان کمر بر نابودی و از بین بردن نیروهای جوان ما بسته است.
چند روز پیش توی اتوبوس خط واحد نشسته بودم ، آقائی تقریبا مسن و شکسته کنار من نشست . به خوبی از ظاهرش معلوم بود که معتاد هست . من اهمیتی ندادم و هنگامی که به مقصد که رسیدم متوجه خواب بودن ایشون شدم . هر چه سعی کردم تا بدون اینکه مزاحم خوابش بشم و بیرون بیام نشد . و اون اقا بیدار شد و خودش رو جابجا کرد و دوباره خوابید . احساس خوبی نبود . قبل از اینکه به ایستگاه برسیم و من می خواستم به در نزدیک بشم در همین حال یک آقائی مسن ولی شاداب و سر حال من رو متوجه خودش کرد وبه من گفت : این بنده خدا رو که دیدی یه روزی زمان انقلاب که داشتیم سفارت انگلیس و آتش می زدیم کنار من بود !!! از کسانی بود که توی تظاهرات ها شرکت می کرد و ...
حسابی جا خوردم نمی دونستم چی بگم . این قدر حواسم پرت شد که نفهمیدم کی پیاده شدم ، تازه به ذهنم رسیده بود که ای کاش پیاده نمی شدم و باهاش حرف می زدم . می رفتم ازش می پرسیدم آخه چرا ...؟
اما دیگه دیر شده بود ، فکر می کنم یه درس بزرگ بود برای من و خیلی از جوانهای دیگه . اما به سادگی می شه جواب بعضی از چراها رو گرفت . می شه حدس زد که چه چیزهائی اون آقا رو به این روز انداخته . نتیجه همه جواب ها هم شما دوستان به خوبی می دونید اما یک مسئله مهم که نقش به سزائی در این مورد دارد این دو کلمه است تهاجم فرهنگی . وقتی دشمنان ما متوجه شجاعت و دلاوری مردان و زنان غیور ایران زمین شدند و دیدند نمی توانند به کشور عزیزمان دست درازی کنند متاسفانه از این طریق سعی کردند جوانان پاک ما را فریب دهند و از راههای مختلف توانسته اند تا حدودی به این امر نائل شوند اما ما جوانان متعهد و فهمیده زیادی داریم که اکنون در عرصه های مختلف باعث سربلندی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مان شده اند . انشاالله با آگاه سازی بیشتر توسط رسانه ها مبلغین وهمینطور نشر فرهنگ صیحح و ارائه الگو هایی از بین جوانان متعهد و موفق بتوانیم بر این توطئه ها نیز پیروز و سربلند بمانیم .

ودر خاتمه از تمام مسئولین مربوطه به مبارزه با این نوع جنگ خاموش که بد ترین ضربات ممکن را به بدنه انقلاب و دین و مملکت اسلامی ما وارد می کند خواهشمندم که برای اگاهی هیر چه بیشتر نسل جوان ما همانگونه که این حرکت را اغاز کرده اند به یش روند بلکه با سرعت و جدیت بیشتر . تا خدای ناکرده برای رسیدن به مطلوب نهایی دیر نشود.
اللهم عجل لولیک الفرج



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی