• وبلاگ : پايگاه تحليلي( فصل انتظار)
  • يادداشت : براي پيروزي مردم و جوانان بحرين
  • نظرات : 0 خصوصي ، 19 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جريان 

    سلام

    گفتاري از خواجه نصير .

    ----------------------

    لازم است توجه دهم تعميم زماني مکاني قومي نژادي و ديني در برهه ما لحاظ گردد و بعد سفر و چگونگي رسيدن اخبار در زمان خواجه تجسم شود . چه هران مردماني که شيخ نام برده در بوته تاريخ بنا به مقتضياتي چهره مخوفي از خويش به جا گذارده .

    بعنوان کسي که در جبهه ها شاهد جنايات فجيع حزب بعث و عوامل ان بودم سخن شيخ را بي راه نميدانم . که اين کردار در نفس دين مبين اسلام و شرافت کلي انسانها خدشه اي نخواهد افکند چنانچه منصف باشيم و سطح فرهنگي هر ملت را بخوبي درک نمائيم . حال با وضع قوانين حقوق بشري غرب بر ما فخر نفروشد که دستان انها نيز تا زير بغل در جنگ هاي حتي مدرن 40 سال گذشته نيز الوده به جنايت است . في الحال نبردي اگر واقع ميشود نيز با اجازت اربابان جنگ فرمان ميگيرد .براي مثال در کربلاي 5 اسيري که کشتار بدي از ما گرفت را مجروح و دستگير کرديم از انجا که زخمي و بسيار ترسيده بود من سانديسي به وي دادم لرزش ناشي از ترس وي را فراموش نميکنم . اما تعدادي از دوستان بر من گله کردند که چرا به وي کمک کردي ؟ زير ان اتش جاي موعضه براي انان نبود ولي من پاي ان وضع و منبري بزرگ شده بودم که ان عمل را توصيه مينمود . در ثاني انقدر سانديس در ان محوطه زير اتش خمپاره رها بود که بيم نابودي اب ميوه يا خوردن ان توسط ان تيربارچي توفيري نميکرد. ( فيلم اين لحظات در روايت فتح موجود است - فيلمي بنام يا حسين ع ) .

    البته اسلام ناب ان رسول رحمت ( ص ) پيام اور بهترين رفتار براي قوم برتر در حرب ميباشد . از قضا ان مقام ختمي مرتبت بارها بر عاقبت ننگين و کردار پست اعراب در اخر زمان را گوشزد نموده اند .