چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ يك دوست 

سلام دوست عزيزم

به هر حال ما همديگر را حداقل دورادور مي شناسيم.

با كليت بحث شما موافقم. اما با جزئيات آن نه. من از كساني بودم كه دكتر احمدي نژاد را نه از دوران شهرداري كه سالها قبل از آن مي شناختم و به اوعشق مي ورزيدم. در انتخابات شوراي دوم بسيار برايش كار كردم. اما اصلا دوست نداشتم كه رئيس جمهور شود. با خيلي از كساني كه الان اسم مشاوران جوان را روي خودشان گذاشته‏اند دوست هستم و كار كرده ام. تدبير امور كشور انقدر شوخي نيست كه اين دوستان فرض كرده‏آند.

به هر حال نا كارآمدي دولت مي تواند نظام را به نابودي بكشاند. و اين آن چيزي است كه بايد دكتر متوجه شود. و اي كاش زود متوجه گردد.

درست است كه ظاهرا دكتر مستقل است اما شواهدي هست .......

بگذريم.

خوشحالم از اينكه اين مطلب در رجانيور لينك شده است. موفقيت شما باعث افتخار من است

التماس دعا

پاسخ

سلام برادر عزيزم. بنده هم ايشان را از دوران استان‌داري مي‌شناسم، اما نه به ايشان که به تفکرشان عشق مي‌ورزم. اين تفکر محدوديت اجرايي ندارد که مثلاً به درد شهرداري بخورد و به درد رياست جمهوري نه. ما 16 سال تجربه‌ي حضور افرادي که آن‌ها را اهل فن سياست و فرهنگ مي‌دانستيم، داريم. نتيجه چه شد؟! مشخصاً مشکل اصلي ما، نه تنها در رياست جمهوري بلکه در تمام رده‌هاي مسؤوليتي، نبود تفکري است که آقاي احمدي‌نژاد به تعبير موافق و مخالف، پرچم‌دار و عامل آن تفکر هستند. شما حتماً خوب مي‌دانيد که چه کساني با نافرماني، قصد وارونه جلوه دادن عمل‌کرد دولت را دارند. البته بنده هم نظر آقاي خوش‌چهره را قبول دارم که خوب عمل کردن دولت به ابن است که جلوي خرابکاري اين گردن‌کلفت‌ها را بگيرد. اما از نظر بنده‌ي حقير، بزرگ‌ترين مبارزه با اين افراد همين است که به آن‌ها باج داده نشود که آقاي احمدي‌نژاد دقيقاً اين‌گونه عمل کرده‌اند. مسلماً اگر به اين افراد باج داده شود (مثل کاري که در دوره‌هاي گذشته انجام شد و متأسفانه اسم آن را هنر سياست‌مداري گذاشتيم) شايد دست از سر ملت بردارند و دست از دخالت در بازار و ايجاد جو گراني و ... بکشند، اما اين غده تا هميشه‌ي تاريخ پا بر جا خواهد ماند و ثروت ملت رنج‌کشيده را به غارت خواهند برد. نه براي آقاي احمدي‌نژاد و نه براي ما که ادعاي طرفداري از تفکر او را داريم، مهم نيست که مردم براي آقاي رئيس جمهور هر روز سوت و کف بزنند. مهم اين است که آن‌چه خواست مردم است انجام شود، ولو گمان کنند چيزي خلاف خواستشان در جريان است. به قدري ظالمان و تماميت‌خواهان چپ و راست سايه‌ي بي عدالتي گسترده بودند، که تنها راه دفع فتنه‌ي آنان ايثار و گذشتن از اعتبار شخصي بود که اين مهم، يکي از بزرگ‌ترين ويژگي‌هاي دکتر است. تمام هم و غم ايشان انجام تکليف است و حصول نتيجه را به کسي واگذار کرده‌اند که تکليف‌کننده‌ي اين تکاليف بوده است. اگر يادتان باشد، زمان حضرت امام (ره) هم خيلي از مسؤولينمان با تکليف‌مداري ايشان مخالف بودند اما جرئت بيان عمومي نداشتند. پس طبيعي است حالا که بعد از دو دهه بار ديگر تکليف‌مداري در سياست‌هاي دولت سايه گسترده، افرادي باب مخالفت را باز کنند. اما چشم دوست‌داران انقلاب، به افق‌هاي بالاتري است که روز به روز به لطف خدا و همت دولتمردانمان آشکارتر مي‌گردد. ممنون از اين‌که اين سياهه را مطالعه فرموديد. يا علي