شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
سلام و وقت بخير . با اصل حرف نويسنده محترم تون موافقم و معتقدم که به هيچ وجه و هرگز نميشه روي آمريکا حساب باز کرد ولي با اين شيوه بيان و استدلال سطحي اصلاً موافق نيستم . توصيه مي کنم کمي بيشتر صبر کنيد و يا لااقل وقتي از مواضع مقام معظم رهبري مطلع شديد ، موضع گيري شفاف بفرمائيد . به نظر شما اينقدر کشور بي صاحب شده که رئيس جمهور به سادگي و در کمال آرامش بره و اين اقدامات رو انجام بده ؟!
در خصوص برخي از قسمت هاي متن هم به نظرم بيشتر قصد هيجان دادن و القاء يک تحليل خوب به خواننده وجود داشته که خيلي در چارچوب يک تحليل منطقي نمي گنجه .
چرا مسئله سوريه رو محور و موعد اين مذاکرات قرار داديد ؟ چرا تعطيلي قسمت اعظم ادارات آمريکا و مشکفراوان اقتصادي و سياسي آمريکا در سراسر دنيا و به خصوص خاورميانه رو نقطه ثقل قرار نداديد ؟
اينکه به آمريکا نمي شه اعتماد کرد و حتي در اين روزها با اين حال و هوا هم بعد از گفتگو ها مي بينيم که سعي داره دست بالا بگيره و حتي خوندم امروز جو بايدن خيلي بزرگتر از دهنش حرف زده ، درست ، ولي مواضع جمهوري اسلامي رو در اين زمينه خيلي غير منطقي نديدم . بايد منتظر حرکات بعدي بود . اطمينان دارم آمريکا در اين بازي بازنده خواهد بود .
انشاءالله در پناه مهدي فاطمه سربلند باشيد .
درب کنسرو بازکن برقی
سادات علوي
رتبه 0
0 برگزیده
650 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top