سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هوالمحبوب

وضعیت اینترنت مجدادا بعد از عملیات سپاه بر علیه سایتهای مستهجن آلوده شده است عدم برخورد مستمر و ندادن احکام قضایی قاطع باعث جری تر شدن دشمن و مفسدین در فضای اینترت گردیده است ، امروز دشمن فاسد و جنایتکار در فضای اینترنت تمامی توانش را بکار گرفته و در سایتهای پورنوگرافی و شبکه اجتماعی و  ....به ارزشها و انقلاب ما هجوم می آورد.

وبلاگ نویسان مسلمان باید خواستار  قاطعیت و حضور  و مبارزه مستمر در فضای سایبر را به عنوان یک مطالبه عمومی در سایبر مطرح کنند این استراتژی نبرد است ما باید در زمین دشمن مبارزه کنیم نباید اجازه بدهیم دشمن ما را به لاک دفاعی فرو ببرد و ما را در زمین خودمان زمین گیر نماید،  دوستان عزیزم این مطالبه و درخواست پاسخگویی را که بولتن نیوز  شروع کرده را عمومی کنید.

«مطالبه مردمی ـ پاسخگویی مسئولین»

اینترنت پناهگاه امن هرزه نویسان

چرایی رکود در برخورد با مجرمین اینترنتی

 براساس بررسی‌های انجام شده توسط بولتن به درخواست کاربران و رصد فضای سایبری در چند ماهه گذشته در خصوص رشد روزافزون سایتهای ضدارزشی و ضداخلاقی و مبتذل به نظر می‌رسد بعد از گذشت چهار سال از برخورد قاطع و بسیار با ارزش مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایتهای پورنوگرافی و ضداخلاقی، متأسفانه یک رکود در برخورد با اینگونه سایتها دیده می‌شود که موجب نگرانی بسیار شدید خانواده‌ها و کاربران متعهد به اصول اخلاقی شده است که در همین خصوص نظرات متعددی در قالب تماس با ما در بولتن ارائه شده است  .

 بررسی و رصد:

امروز با بررسی و رصد فضای سایبر شاهد حضور صدها وبلاگ و سایت با مضامین و محتوای غیراخلاقی و شنیع و مبتذل هستیم. شاهد صدها سایتی که در قالب فروشگاههای اینترنتی با قرار دادن برچسبهای غیراخلاقی درصدد جذب مشتری هستند و باز هم در نهایت تأسف باید بگوییم شاهد برخورد موثر و قاطع با مجرمین اینترنتی که کاملاً سازماندهی شده درصدد گسترش فساد و فحشا و نابودی خانواده‌ها و نابودی زیربنای اخلاقی و فرهنگی جامعه هستند نیستیم.

در اسفند 87 بعد از اعلام سراسری در دستگیری بیش از 50 نفر از عوامل و مدیران اصلی سایتهای پورنوگرافی شاهد شادی و شعف مردم از اقدام قاطع و غرورآفرین سپاه بودیم اما با همه اقدامات شایسته‌ای که در حوزه اطلاع‌رسانی و سایر دستگاههای مربوطه صورت گرفته متأسفانه تا به حال هیچ خبری در خصوص نوع برخورد و احکام قاطع در خصوص مجرمین اینترنتی که می‌توانست قدرت بازدارندگی زیادی در فضای سایبر داشته باشد ارائه نگردیده است که لازم است این مرکز (مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه)و سایر دستگاههای مربوطه که باعث ایجاد این حس غرور در توانایی برخورد با مجرمین اینترنتی و اشراف کامل در فضای سایبر در ذهن مردم بوده در خصوص علت این رکود در استمرار مبارزه با جرایم اینترنتی به افکار عمومی پاسخگو باشد.

به نظر ما حجم گسترده توهین به امام هادی(ع) در فیس بوک، افزایش گروههای ضدفرهنگی ضربدری و همجنس‌گرا، مسئله مهی است که نه‌ تنها دستگاههای مربوطه باید به آن توجه نمایند بلکه نقش خانواده را هم در کنترل فرزندان خود جدی‌تر می‌نماید.

در این میان نقش موثر دستگاه قضایی و سپاه و واجا در برخورد با شبکه‌های ضددینی و ضدفرهنگی و نقش دستگاههای فرهنگی در تولید محتوای مناسب و پاسخگویی به شبهات جهت کاهش اینگونه آسیب‌ها و تهدیدات فرهنگی و اجتماعی کاملاً مشهود است. ضمن اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که می بایست در حوزه سایبری اقدامات اساسی در تبیین و تطابق جرائم با قوانین و احکام فقهی صورت پذیرد.

لذا بولتن براساس رسالت رسانه‌ای خود در حفظ و پاسداشت کرامت اخلاقی در فضای سایبر و براساس خواست کاربرانش اقدام به تهیه این نقد نسبت به کوتاهی مراکز مسئول به خصوص مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه در برخورد با سایتها و وبلاگها و دیگر فضاهای در اختیار دشمنان انسانیت نموده است و امیدوار است این مطلب هشدارگونه و انتقادی باعث جوابگویی مسئولین در چرایی عدم برخورد قاطع با مجرمین اینترنتی و عدم استمرار برخورد با شبکه‌های متخلف ضد دینی و ضد فرهنگی بشود.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی