سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و جعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدی

نامه ای به رئیس جمهوری محبوب و گرانقدر جناب دکتر محمود احمدی نژاد

با سلام و درود و تبریک عید سعید مبعث به شما و همه زحمتکشان و خد متگزاران واقعی اسلام و ایران

از اینکه فرصتی دست داد تا تبریک پیروزی شما را در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری بدین وسیله عرض نمایم بسیار خوشحالم. همچنین ازانتخاب مردی از تبار مردان سختکوش ، مومن ، صادق، استوار و عامل به فرامین الهی را به فال نیک گرفته و از تمامی شهروندانی که با این انتخاب سبز بار دیگر پایبندی خود را به ارزشهای دینی و انقلابی نشان دادند و نیز از عنایات حضرت ولی عصر (عج) نسبت به مردمان این خطه قهرمان پرورسپاسگزارم.  .بارها و بارها در ایام انتخابات دیدم مردمی را که برای موفقیت شما حتی از تنها وسیله ایاب و ذهاب و سرمایه اندکشان گذشتند تا بتوانند برای این انتخاب کاری کرده باشند و یا تبلیغی نموده باشند.

 برادر بزرگوارم شما حاصل همه تلاش امام و رهبری هستید.چرا که ایجاد جمهوری اسلامی وایجاد عدالت و پایه گذاری حکومتی برخواسته از بطن مردم در سایه تلاشهای بی وقفه و خدمات صاقانه و توجه به نیازهای اساسی مردم صورت خواهد گرفت لذا خدمتگزاران در این حکومت باید بنا به نیاز های مردم و شکوهمندی و استواری به حق اسلام و نظام قدم بردارند و برای پیروزی هر چه بیشتر ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزند حتی گاهی هم از خواسته های خود در راه پیشبرد حکومت و تمامیت جمهوری بگذرند .

برادر بزرگوارم همچنان که شما اصلح ترین فرد از بین کاندیدا های دیگر بودید به نظر بنده نیز می توانید اصلح ترین رئیس جمهور هم در این دوران باشید. چرا که بالندگی جمهوری اسلامی در طی ریاست شما بر دولت بیشترین دست آوردها را در کمترین زمان ممکن  را داشته است و در راه آبادانی و اعتبار کشور بیشترین تلاش و بهترین راههای پیشرفت را پیمود. و دیدم که  شما و خدمتگزاران دولت چگونه شبانه روز به تلاش و بهر ه وری از امکانات و شناسایی استعدادها و نیز راه جویی برای بهتر شدن وضعیت معیشت مردم کار میکردید. در این بین همچنان که شما تلاش می فرمودید دشمنان ازپای ننشسته بودند و چه چوپهایی لای چرخ توسعه و ترقی این دولت دراز کردند و در آینده نیز آرام نخواهند نشست تا با پیدا کردن کوچکترین روزنه ضربه خود را وارد کنند.

 بطور یقیین هیچ فرد و یا هیچ هیئتی نمیتواند بی ایراد و بدون نقطه ضعفی باشد و دشمنان از نقطات ضعف دولت استفاده کرده و شروع به سم پاشی خواهند نمود. و اما در این عرصه تحلیل گران و نویسنده های ازاد اندیش با بیان کردن زحمات و تلاشها و در کل دستاوردهای با ارزشی که دولت نهم در آن نقش بسزایی داشت جوابهای دندان شکن و منطقی به آنها می دادند و بر حسب وظیفه در کنار حمایتهایشان خود نیز انتقاد سازنده داشته و دارند و دشمنان برای این بغض بارها این گروه حمایت کننده دولت را مورد شدید ترین برخوردها و جسارت ها قرار دادند .

 اما این گروه هرگز حمایت خود را از سر باج خواهی و یا خدای نکرده از سر چاپلوسی و تملق گویی انجام ندادند و نخواهند داد. لذا اگر بر احساس تکلیف و وظیفه موضوع و یا جریانی را لازم دانسته نقد کنند با ظرفیت های بالا و پایین تحیلی خود آن موضوع را تحلیل و نقد نموده اند.

 جناب آقای دکتر احمدی نژاد! حال که به حمد و سپاس الهی شما پیروز این میدان بوده ایدو از انتخاب صحیح اکثریت برخوردار هستید  از شما انتظار میرود  که در ایجاد دولت دهم و بکار گیری خدمتگزاران ملت نسبت به دوره قبل با صعه صدر و تامل و بازنگری بیشتر عمل بفرمایید چنانچه شما بزرگوار درمقاله ست آخر وبلاگتان به تیتر (دوران جدید خدمت) بیان فرموده اید:

همچنین سعی وافر داشتم که برای افراد متعهد، متخصص و دلسوزی که انتقادها و پیشنهادهای به جا و کارگشا دارند دسترسی به خود را تسهیل نمایم و تاجایی که امکان دارد حضورا از نقطه نظرات آنان بهره مند شوم. اما قطعا دایره افراد صاحب صلاحیت برای مشورت بسیار فراتر از وقت محدود رییس جمهور و اطرافیان وی است و برای حل این مساله باید چاره ای می اندیشیدم.

 و بقیه صحبتهای شیوا و بر خواسته از بزرگواری  شما..

باید عرض کنم عده ای از نویسندگان این فضا و تحلیلگران در مورد انتصاب آقای اسفندیار مشایی به سمت معاون اولی شما نقد و بررسی داشتیم. لذا خواستیم انتقاد سازنده خود را به عرض شما برسانیم .

جنابعالی خودتان مطلع هستید که در کارهای اجرایی اگر یک نفر چند بارآ زمون داده باشد و در آن نقص هایی وجود داشته باشد برای چندمین بار این کار را به ایشان محول نمیکنند. اکنون اقای اسفندیار مشایی با منصوب شدن به پست معاونت میتواند ایجاد شبهه در عملکرد دولت را در اذهان ایجاد کند که خصوصا دشمنان بیشترین سود را در این مناقصه خواهند برد.بیشترین شناخت ما از آقای مشایی در حد مطبوعات و رسانه ها ست که حضور و دید گاه ایشان را به مردم اعلام میکند. با مسایل بوجود آمده در دولت نهم و دیدگاه ایشان بر روی بعضی از مسائل بخصوص مسئله مردم اسرائیل و برگزاری همایش ها که با مدیریت ایشان که در داخل و خارج از کشور برگزار شد باعث باز شدن بستری برای هجمه دولت نهم گردید باز می تواند دولت دهم را نیز تحت شعاع قرار دهدمثل( مسائل ادغام حج و اوقاف و ...). با در نظر گرفتن سخن شما که همیشه در پی ایجاد عدالت اجتماعی می باشید و به رای و نظر مردمی که خود را خد متگزار ایشان میدانید احترام قایل هستید بر ان شدیم تا نظر خویش را نسبت به این انتخاب  باز گو کنیم. و از شما درخواست نماییم تا در تصمیم خود تجدید نظر فرموده بی شک ترتیب اثر شما به این خواسته بار دیگر بر استحکام هر چه بیشتر پایه های اعتماد و اعتقاد حمایت کنند گان شما خواهد افزود. 

در قسمتی از پست وبلاگتان فرموده بودید:ما در دولت نهم موفق شدیم تعدادی از این شایستگان را شناسایی کنیم و استفاده از آنان در رده های مدیریت ارشد و میانی در سطح ملی و استانی ، تجربه بسیار موفقی بود.

یقینا با تلاشهای وافرو مشاوره های مطلوب و شناختی که حضرتعالی نسبت به افراد دارید فرد لایق تری را برای این سمت برخواهید گزید .و همانطور که به مردم وعده فرمودید از نخبگان و افراد شایسته در ارکان دولت استفاده بفرمایید. باشد تا در ایام ریاست شما در دولت دهم همچنان قبل  به دستاوردهاز یزرگی نائل شویم. و این را هم قید می نماییم نقد و برسی عملکرد ریاست جمهوری به منزله تخریب ایشان و نادیده گرفتن همه زحمات خالصانه و فدا کاریهای ایشان نیست و نخواهد بود. ما  رئیس جمهورخود را نقد میکنیم و به دشمن فرصت تخریب نخواهیم داد.

امید است همواره با تلاشها و زحمات صادقانه حضرتعالی و همکاران پرتلاشتان در مجموعه دولت نهم شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه میهن عزیزمان بخصوص در زمینه های فرهنگی و انقلابی باشیم.

در اینجا عده ای از نویسنده های سایبری با نامه های خود پیام منتقدانه سازنده خود را به عرض شما خواهند رساند

دوستانی که در خروش وبلاگی  حمایت و نقد رئیس جمهوری میخواهند شرکت کنند به فصل انتظار مراجعه کرده مقالات و آمادگی خود را اعلام بفرمایند

 نامه ای به رئیس جمهور محبوبم

درضمن دوستان گرامی بنر خروش وبلاگی را برای اعلام حمایت در وبلاگهای خود و یا نامه های خود درج نمایند

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین

اسامی همراهان خروش وبلاگی

 وبلاگ بسیجی سیاسی: مهدیار بسیجی نامه ای به رئیس جمهور محبوبم دکتر محمود احمدی نژاد

وبلاگ ذاکر ولایت:محسن سلطان احمدی نامه ای به رئیس جمهور محبوبم//خروش وبلاگی

وبلاگ نسیم وصل/سید جواد:سخنی سرگشاده با دکتر احمدی نژاد



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی