سفارش تبلیغ
صبا ویژن







همین جا بایست ...»
89/4/27 11:54 ص

آهاى کدیور ...

بگذار همین اول کلام و بدون تعارف به تو بگویم که پایت را خیلى از گلیمت درازتر کرده اى ، همین جا بایست ... حرمت مولاى ما ، حضرت آیت الله العظمى امام خامنه اى ( حفظه الله ) خط قرمزى است براى تمام مردم که ما نه به تو و به از تو گنده تر از تو هم اجازه نمیدهیم که بخواهد به آن تعدى کند ، بشکند آن دست ، بریده باد آن زبان و مرده باد آن شخصى که بخواهد حریم امن ماه را بدرد .

ببین اى روحانى نما ...

انقلاب را نمیدانم به خاطر دارى یا نه ، اصل این حرکت از توهین به دین و روحانیت شروع شد ... هیچکس به جز ائمه و پیامبران معصوم نیست ، اما حضرت آقا( حفظه الله ) براى من اگر معصوم نباشد کمتر از معصوم نیست و دفاع و سیانت از حریم معصومین بر من و امثال من واجب است ، تو اگر میخواهى استیضاح کنى باید اول بیایى سراغ ما ، ما هفتاد و اندى ملیون جمعیتیم و همگى فدائى رهبر .

تو غلط زیادى کردى که میخواهى استیضاح کنى ، تو اصلا بیجا کردى که به رئیس مجلس خبرگان رهبری نامه نوشته اى ، شما به لطف استکبار دست به نوشتان خوب شده وگرنه قلم و کاغذ مفت همیشه دم دستتان بوده ، تو واقعا نمیدانى که آقا نائب بر حق امام زمان است یا خودت را به خریت زده اى ؟ ، عقل و شعور تو آنقدر نیست که بدانى نباید خودت را مقابل طوفان خشم ملت قرار دهى ؟ .

با تو هستم ، خوب گوش کن ...

وظیف دینى پیروى محظ از ولایت است نه ایستادن مقابل آن ، وظیفه اخلاقى احترام به رأى و باور اکثریت است نه یاوه گویى برابر خواسته هاى یک ملت ، وظیفه ملى کار و همت مضاعف است براى سربلندى کشور نه زد و بند با استکبار براى به آشوب کشیدن مملکت .

ظلم را شما مرتکب شدید که جوانان این مرز و بوم را براى هیچ به کشتن دادید ، قانون شکن شما هستید که بدون مجوز رسمى تجمع کردید و خیابان ها را به آشوب کشیدید و به اموال عمومى خسارت زدید ، واهن به اسلام عزیز شما هستید که حرمت خدا را در ماه مبارک رمضان نگه نداشتید و خیمه سیدالشهداء و علم علمدار را در روز عاشورا آتش زدید ، متجاوز به حقوق شهروندان شما هستید که رأى و خواسته ملتى را نادیده گرفتید و راه بى راه آشوب کردید و امنیت و آسایش مردم را صلب کردید ، دیکتاتور آن کسى که گفت اگر من راى نیاورم حتما تقلب شده و رای 24 ملیونى و حضور 40 ملیونى را نادیده گرفت ، مستبد و قانون شکن شما هستید که رأى هیچکس و هیچ جا را قبول ندارید و میگویید فقط خودم .

میترسم اگر بیشتر از این بگویم و بنویسم ، در وصف الحال تو الفاظ و کلماتى را به کار ببرم که با اینکه کاملا برازنده ات است مناسب فضاى سایبر ارزشى نیست .

فقط این را بدانید و به باقى قوم خوارج هم بگویید که : الَّذِینَ یَکْفُرُونَ بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَیُرِیدُونَ أَنْ یُفَرِّقُوا بَیْنَ اللَّهِ وَرُسُلِهِ وَیَقُولُونَ نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَنَکْفُرُ بِبَعْضٍ وَیُرِیدُونَ أَنْ یَتَّخِذُوا بَیْنَ ذَلِکَ سَبِیلا و أُوْلَئِکَ هُمْ الْکَافِرُونَ حَقًّا وَأَعْتَدْنَا لِلْکَافِرِینَ عَذَابًا مُهِینًا(سوره نساء آیه هاى 150 ، 151) .

و السلام على من أتبع الهدی ،،،



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی