سفارش تبلیغ
صبا ویژن







جناب آقای هاشمی

ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری

 

با عرض سلام و تبریک فرارسیدن ایام نورانی و پرفیض ماه مبارک رمضان ، چندی پیش خبری مبنی بر اظهارات ناصواب یک عضو مجلس خبرگان رهبری در سطح رسانه های ضد انقلاب و بیگانه منتشر شد.

آقای دستغیب بعنوان یک عضو از مجلس خبرگان رهبری اظهارات نادرستی را بیان داشته و با سو استفاده از موقعیت سخنرانی خود و عنوان عضویت در مجلس خبرگان رهبری تهمتها و اتهامات زشتی را خطاب به رهبری معظم انقلاب مطرح نموده است.

ایشان که ظاهرا قصد دارد هزینه های طرد اجتماعی را که ناشی از عدم درایت وی و اتخاذ مواضع همسو با اغتشاشات و عوامل فتنه بر وی وارد شده است را از گرده افکار عمومی برداشت کند با طرح عبارتی بسیار سخیف ، قلب ملت ایران یعنی مقام شامخ ولایت مطلقه فقیه را نشانه رفته است.

همین دست اظهارات سخیف و غیر اخلاقی است که دشمنان خارج نشین نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون کدیور را تشویق میکند تا توهمات و تخیلات کثیفش را بنام انتقاد از رهبری منتشر نماید.

اکنون امت حزب الله چشم به اعلام موضع صریح شما در برابر این موج از لجن پراکنی علیه شخصیتی نشسته اند که شما در طول سالیان مدید حامی و یاور ایشان شناخته میشدید.

اگر در جایی که مسئولیت این مجلس با شما باشد چنین اظهارات زشتی با این سطح ازجسارت و بی ادبی منتشر شود و شما سکوت اختیار کنید ، بدون شک ملت از شما بعنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری ناامید و دلسرد خواهند شد.

شما در جایگاه مسئولیت این مجلس نباید اجازه دهید تا اقلیتی زبون و ناچیز به مقدسات و شعور مردم حمله ور شده و دارایی های عظیم معنوی ملت را به باد فحاشی و بی حرمتی بگیرند.

شرافت جایگاه مسئولیت و خدمت در نظام اسلامی یاوری رهبری ، دفاع از ولایت و خدمت به مردم بر اساس آموزه های اسلامی است.

ادعاهای سخیف این افراد انقدر بی ارزش و ژورنالیستی است که ارزش پاسخ علمی و استدلالی را ندارد ، اما این ملاحظات باعث نمی شود تا شما نیز از مسئولیت های قانونی خود چشم پوشی کنید و سکوت اختیار کنید.

کما اینکه سکوت درچنین مواردی عاملی است برای بی حیایی بیشتر هتاکان و پرده درانی که نقطه عظمت و سعادت این ملت را مورد نشانه گیری و هدف قرار داده اند.

خانواده های شهدا و ایثاگران امروز یک دل و یکصدا از شما طلب اقدام سریع و واکنش قاطع میکنند تا مبادا روزی فرابرسد که نام و تاریخ ریاست شما بر مجلس خبرگان رهبری آلوده به لکه هایی اینچنین ننگین باشد.

ما به صداقت شما ایمان داشته و همواره میدانیم که هاشمی یاور رهبری خواهد ماند ، اما هر از گاهی سکوت ها و بعضا مواضع دوپهلوی شما در قبال فجایع هتاکان غیر قابل فهم می نماید.

امیدواریم هرچه سریعتر با اتخاذ موضعی صریح در پاسگویی به این یاوه سرایان ، مجال ابراز وجود از سیلی خوردگان اسلام را بگیرید.

ومن الله التوفیق

جمعی از خانواده های ایثارگر و شهدای تهران

مرداد و شهریور 1389



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی