سفارش تبلیغ
صبا ویژن







یک عکس و ... !!»
89/5/30 10:7 ع

« بابک داد » که در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی در نقش کاتب وی ظهور نموده و کتاب « صد روز با خاتمی » را به رشته تحریر در آورده بود از حضور سید حسن خمینی در مراسم دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب و خوش و بش وی با احمدی نژاد به شدت انتقاد کرد و در این زمینه نوشته است: "با دیدن عکس‌های حضور آقای سید حسن خمینی در جلسه افطاری (چهارشنبه 27 مرداد 89) مسئولان نظام با مقام رهبری، راستش دردم آمد."


براستی چرا ؟! کسی که زمانی از نزدیکان و یاران خاتمی بوده و در انتخابات دهم ریاست جمهوری از حامیان میرحسین موسوی ، اینچنین از یک دیدار ساده و خوش و بش معمولی شدیداً انتقاد نموده و از آن دردش می گیرید ! شاید این خوش و بش اصلاً نشانه ای از نزدیکی این دو شخصیت نباشد به فرض هم اگر باشد چه ضرر و زیانی به جریانی که آقای بابک داد از حامیانش می باشد ، می رساند ؟ چه سودی از اختلاف بین احمدی نژاد و سید حسن نصیب این جریان می شود ؟ به نظر می رسد این جریان از ادامه این اختلافات خوشحال بوده و از نزدیک شدن شخصیت هایی که به دلایلی با یکدیگر اختلاف سلایق دارند ناراحت و نگران هستند و دقیقاً اینجاست که ضرورت و اهمیت توجه به فرمایشات اخیر مقام عظمای ولایت در واجب بودن وحدت بین مسئولین نظام آشکار می شود .
امید همه مردم در این است که دست اندرکاران نظام اختلافات را کنار گذاشته و با نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دشمنان نظام را در بهره گیری از اختلافت درونی مأیوس نا امید نمایند .
منبع : شب نویس


  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی