سفارش تبلیغ
صبا ویژن








برای نقابی که بر چهره خود فروخته ات زدهی چقدر مزدوری کردی؟؟؟ چقدر باید نادان باشی و از سخنان
مسخ کنند فردی خدا فراموش کرده بخواهی برای امرار معاش ات لقمه ای بر گیری؟ به کجا می روی با تو
 هستم که با فریب ادمی که خود را جز خبرگان رهبری میداند ولی هیچ احترامی برای رهبری قائل نیست
 خورده ای. برای تو تاسف میخورم که خود را پلکانی قرار دادی برای بالا رفتن کسی که برای خود گریه ها
 کرد که چرا مرا به رهبری قبول نکردند. برای او که شاگردانش امثال رضا علوی تبار (سمین) و رمضان زاده
 می باشند که هریک در سنگر فتنه در ایران و در شبکه تلوزیونی امریکا اکنون مشغول به خود فروشی و
 میهن فروشی هستند 


برادران و خواهران گرامی خواهشمندم این افراد را شناسایی کرده و اطلاعات خود را با ارگانهای مربوطه
رمیان گذارند و یا در همین جا گزارش خود را منعکس نمایند . باشد این افراد به سزای اعمال خود برسند

قابل توجه یکی از کامنت هایی(نظر) که برای این پست گذاشته شد بدین شرح است توجه شما را به این کامنت (نظر) جلب میکنم

یک دستغیبی 

طرفداران علی محمد! خواهش می کنم قدری به آن چه می گویم فکر کنید شما از او چه می دانید؟ آیا فراموش کرده اید که تنها دلیل شهرت این شخص در کشور انتساب وی به شهید محراب دستغیب است؟ شما صحبت های فرزند شجاع آن شهید مبارز یعنی آقای سید بهاء الدین دسغیب را رها کرده و دل در گروی محبت این مردک که به خاطر این که شهید دستغیب دایی اش بوده همواره در حال سو استفاده از این نام خانوادگی است گذاشته اید؟ آیا فراموش کرده اید که وی برادری به نام سید علی اصغر دارد که نماینده اول استان فارس در خبرگان رهبری است و همواره از او برائت جسته است؟ من نمی دانم چرا صدا وسیمای مرکز برای یک بار هم که شده برائت ایشان را از او پخش نمی کند؟ همچنین نمی دانید که برادر شهید بزرگوار یعنی حضرت آیت الله سید محمد مهدی دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ حرم سوم اهل بیت به کرات حمایت بی چون و چرای خویش را از رهبری بزرگوار اعلام داشته است؟

به عنوان یک دستغیبی در همین جا اعلام می کنم که بر خلاف آن چه در ظاهر به نظر می رسد طیف گسترده ای از خاندان دستغیب به رغم بی حرمتی هایی که در طول این سی سال بر آن ها رفته است با کمال افتخار حمایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام و علی رغم انتقادات جدی که در خصوص روند اجرای امور به خصوص در سطح استان فارس دارد به حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کند.

یک جمله را هم خطاب به سید علی محمد می گویم:

استاد سید محمد هاشم دستغیب در کتاب یادواره شهید محراب آیت الله دستغیب در خصوص رابطه ایشان با بنی صدر می نویسد: "ایشان مرتبا با بنی صدر صحبت می کرد و می گفت ما به تو رای دادیم چون تو را مقید و ملتزم به ولایت فقیه می دانستیم و اگر به یقین برسیم که به اصل ولایت فقیه اعتقاد نداری حمایت خود را از تو قطع خواهیم کرد" تو نیز بدان و آکاه باش که عده ای از مردم شیراز بدین علت به تو در انتخابات خبرگان رای دادند که تو را طرفدار نظام می دانستند و با توجه به مسایلی که از تو شنیده بودند [ در شیراز چنان جوی به سود او وجود داشت که حتی امثال من نیز تقریبا یقین داشتیم که او اهل کرامت و  معجزه است و حداقل چشم برزخی دارد!] احتمال این را هم نمی دادند که کار بدان جا پیش رود که در صف دشمنان تابلو دار اسلام از قبیل آمریکا و اسراییل و انگلیس قرار بگیری! بدان و آگاه باش که آن چه در سطح استان فارس در جریان است غیر آن چیزی که است که تبلیغات تو و امثال تو نشان می دهد می توانم چندین دلیل برایت اقامه کنم که تو و اطرافیانت در اقلیتید اما چه می شود کرد که شما اگر دلیل و انصاف بودید این چنین در مقابل نایب امام زمان شمشیر نمی کشیدید!

دیگر فرصت نوشتن ندارم اما درخواستم از کلیه دست اندرکاران رسانه و به خصوص وبلاگ نویسان ارزشی آن است که خاندان شریف و اصیل دستغیب را که حداقل 800 سال سابقه سکونت در شیراز دارند و تا زید بن علی بن الحسین (ع) نسل اندر نسل از مجاهدین و علمای دین بوده اند در علی محمد و طرفداران او خلاصه نکنند و بدانند که خاصیت جلبک های سبز و از جمله این شخص آن است که هر چه بیشتر به آن ها پرداخته شود فرصت مظلوم نمایی برایشان بیشتر فراهم می شود!



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی