سفارش تبلیغ
صبا ویژن







از ساعت 9 صبح مردم ولایتمدار شیراز آرام آرام جهت حضور در راهپیمایی روز قدس در در مسیر راهپیمایی جمع شدند و تقریبا ساعت 11:30  به مقصد راهپیمایی (مصلای نمازجمعه)  رسیدند و مدتی را روبروی مسجد قبا ( مرکز فتنه شیراز) که دقیقاً روبروی مصلای نماز جمعه  قرار دارد تجمع کردند و شعارهایی چون  " مرگ برضد ولایت فیه ، شهر مقدس ما جای منافقین نیست ، آخوند آمریکایی ننگت باد ننگت باد ،  . ... "  سر دادند .

خطبه های نماز جمعه  شروع شد و مردم تجمع را ترک کرده و به خطبه های نماز جمعه گوش فرا دادند و حضرت آیت الله ایمانی (امام جمعه محترم شیراز) همگان را به صبر و بصیرت توصیه کردند .

نماز جمعه  و نماز عصر به  پایان رسید و مردم ولایتمدار شیرازی برای بار دوم مقابل این مسجد ( که مرکز سرمدار فتنه علی محمد دستغیب و مریدانش است) تجمع کردند و وارد حیاط مسجد شدند و یکی از روحانیون با بلندگوی دستی مشغول سخنرانی شد و مردم هم یکپارچه تکبیر سر میدادند تا اینکه از داخل مسجد ، طلاب علی محمد دستغیب شیشه شبستان را شکسته و با پاشیدن پودر کپسول آتش نشانی بر صورت این روحانی که به درب  شبستان تکیه داده بود، سخنرانی را قطع کردند .

(قابل ذکر است که در داخل شبستان 200 نفر از طلاب علی محمد دستغیب حضور داشتند که به توصیه علی محمد دستغیب دستور بر درگیری و بیرون کردن مردم از حیاط مسجد را داشتند)

در این حین تعدادی از مریدان علی محمد دستغیب از بالای پشت بام  با پرتاب سنگ به سمت مردم مردم را متفرق و از حیاط مسجد خارج کردند که منجر به زخمی شدن 30 نفر از مردم روزه دار ولایتمدار شیرازی شد.

مردم مسجد را ترک کرده و در خیابان تجمع کردند و به علت تحریکاتی که صورت گرفته بود و  مشاهده زخمی هایی که به بیمارستانها انتقال داده میشد ، کاسه صبر مردم لبریز و قصد گرفتن مسجد به هر قیمتی را داشتند!  که توسط روحانیون با بصیرت که تعدادی از آنها از شاگردان سیدعلی اصغر دستغیب (برادر علی محمد منحرف) بودند، کنترل شدند و در مسجد شهدا و خیابان روبروی مسجد قبا تحصن کردند و سخنرانی هایی توسط روحانیون جهت آرام کردن مردم صورت گرفت و نماز جماعت مغرب و عشاء در مقابل مسجد قبا خوانده شد و در همان جا مردم افطار کردند .

بعد از صرف افطاری سردار مهدیار از طرف شورای تامین استان در بین مردم ولایت مدار حضور پیدا کرد و قول پیگیری و بسته شدن این مرکز فتنه را داد ، البته از طریق مرجع قانونی ! و از همه مردم خواست که به تحصن پایان بدهند تا شهر شیراز از این وضعیت خارج شود و همچنین خیابان را ترک کنند تا وسائل نقلیه عبور و مرور کنند .

که در آخر مردم با هدایت روحانیون  به تحصن خودشان پایان دادند.

چند تکته از روشنگری ها را  در مورد امام جماعت مسجد ضرار در ادامه مطلب میگذارم


           آیت الله سیدعلی اصغردستغیب خطاب به علی محمد دستغیب         
کسانی که بدون دلیل و تحت تاثیر بعض القائات ،رهبرمعظم انقلاب اسلامی را زیر سئوال می برند و با رسانه های بیگانه هم صدا می شوند، از نظر ما باطل و به شدت محکوم می باشد .
 
                 
 
آیت الله سیدعلی اصغردستغیب در روز دهم ماه مبارک رمضان با اشاره به آیه  وَ إِذْ قالَ مُوسى‏ لِقَوْمِهِ یا قَوْمِ لِمَ تُؤْذُونَنی‏ وَ قَدْ تَعْلَمُونَ أَنِّی رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکُمْ   (به یاد آورید) هنگامى را که موسى به قومش گفت: «اى قوم من! چرا مرا آزار مى‏دهید با اینکه می دانیدمن فرستاده خدا به سوى شما هستم؟» اظهار داشت:
اذیت و آزار آن ها ، نسبت های ناروا و تهمت هائی بود که به آن پیامبر بزرگ خدا می بستند . این برنامه نسبت به انبیای الهی و اوصیاء آن ها عمومیت داشته ، حتی از سوی کسانی که مدعی ایمان به آنان بوده اند ، اما بین گفتار و کردارشان جدائی بوده است . ایشان با اشاره به آیه 69 سوره مبارکه احزاب که خطاب به اهل ایمان می فرماید: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَکُونُوا کَالَّذینَ آذَوْا مُوسى‏ فَبَرَّأَهُ اللَّهُ مِمَّا قالُوا وَ کانَ عِنْدَ اللَّهِ وَجیهاً  اى کسانى که ایمان آورده‏اید! همانند افرادی نباشید که موسى را آزار دادند و خداوند  او را از آنچه به وی نسبت می دادند مبرا ساخت و او نزد خداوند، آبرومند بود افزودند: در تداوم این جریان و در عصر غیبت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هم فقهای جامع الشرائط که نواب عام  آن حضرت بوده اند از این قبیل اشخاص آزار ها دیده اند بنابراین نبایستی تصور کرد که انسان های صالح و ارزشمند ، از شر افراد مغرض و جاهل در امان می باشند .
دستغیب با بیان این که در عصر حاضر امام خمینی (ره)، شخصیت بزرگ جهان اسلام و مرجع عظیم الشان شیعیان ،جان برکف قیام کردند و ملت ایران را از اسارت طاغوت و استکبار جهانی رهائی و عزت بخشیده و اسلام را احیاء نمودند اظهارداشتند امام از ناحیه همین گونه اشخاص رنج های فراوان کشیدند و اینک هم بقایای همان عناصر و نمونه های آنان نسبت به خلف صالح و جانشین لایق ایشان مقام معظم رهبری شیوه تقابل و ناسزاگوئی را ادامه می دهند ، در حالی که  همان ها خوب می دانند که حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله ) فقیهی واجد شرائط می باشند که طبق قانون اساسی با رای قاطع بیش از هشتاد فقیه و مجتهد عضو مجلس خبرگان رهبری (دوره اول ) به عنوان جانشین امام راحل انتخاب شدند و در راس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند.

 بنابراین رویه همه کسانی که بدون دلیل و تحت تاثیر بعض القائات ،رهبرمعظم انقلاب اسلامی را زیر سئوال می برند و با رسانه های بیگانه هم صدا می شوند، از نظر ما باطل و به شدت محکوم می باشد . 

دستغیب در خاتمه توجه همه مومنین را به آیه 36 سوره مبارکه اسراء جلب نمودند که خدواند می فرماید:وَ لا تَقْفُ ما لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَ الْبَصَرَ وَ الْفُؤادَ کُلُّ أُولئِکَ کانَ عَنْهُ مَسْؤُلاً  از آنچه به آن آگاهى ندارى، پیروى مکن، چرا که گوش و چشم و دل، همه مسئولند.

   کلیپ های سقوط علی محمد دستغیب (منحرف از خط امام)

                   برای دانلود کردن کلیپ ها بر روی آدرس کلیک کنید

                         سقوط ?               www.ensafema.persiangig.com/soghot1.3gp

                         سقوط ?               www.ensafema.persiangig.com/soghot2.3gp 

                          سقوط ?              www.ensafema.persiangig.com/soghot3.3gp

http://ensafema.blogfa.com/post-29.aspx

پس ازافشای بیش از پیش ماهیت فتنه گراکثریت مسجدقبایی ها پس از انتخابات وریزش شدید حمایت مردمی از این طیف وانزوای شدید مسجدقبایی ها در بین مردم شیراز که تا آستانه اخراج سید علی محمد دستغیب از خبرگان نیز پیش رفت،  اکنون آنها برشدت اقدامات تخریبی خود افزوده ودراقدامی فتنه جویانه دست به پخش سی دی به نام "کسان وناکثان" کرده اند.

این سی دی تخریبی که شامل توهمات پوسیده سران فتنه ومظلوم نمایی مسجدقبایی ها وتخریب نهادهای انقلابی مانند بسیج می باشد، در بین مردم شیراز وبطور خاص در بین مسافران نوروزی بصورت گسترده وبا حمایت منابع مالی نامشخص و پنهان پخش شده است.

البته این اقدام از طیف مذبور چنان تعجب آور نبود چراکه در طول سالیان دراز در شهر شیراز دست به چنین اقداماتی زده اند. وهمیشه از پاسخ منطقی ومستدل به سوالات مردم فرار کرده و می کنند.

اما نقطه قابل تامل تسامح مسئولین شهر درجهت مقابله با چنین اقداماتی است، که به راحتی در شهرشیراز اقدام به شبهه پراکنی ونشراکاذیب بپردازند اما هیچگونه برخوردی با آنها انجام نگیرد. اما زمانی که چند دانشجوی ولایتمدارعدالتخواه در راستای منویات امام خامنه ای(حفظ الله) به فساد پروژه ای درشهراعتراض می کنند یا از طلبه ای عدالتخواه حمایت می کنند، به جرم های واهی متهم می شوند!!
http://ensafema.blogfa.com/post-28.aspx



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی