سفارش تبلیغ
صبا ویژن







حضرت خورشید ...»
89/6/19 7:52 ع

خدمت نائب بر حق قائم آل محمد ( عج ) ، حضرت آیت الله العظمى امام خامنه اى ( حفظه الله ) ،،،

آقا جان سلام ،،،

عجب حال و هوایى داشت نماز عید امسال ، نماز خواندن پشت سر شما نه براى من بلکه براى  هر ایرانى و هر مسلمان آزاده اى آرزویى است بس بزرگ که لیاقت مبخواهد به آن رسیدن و در نماز به شما اقتدا کردن .

من امسال از فرسنگها دور از خاک وطن جمال نورانى شما را در نه در تلوزیون ال سى دى و با عینکهاى  3D  بلکه با چشم دل و در عمق وجودم دیدم و به قامت مبارک شما اقتدا کردم و نمازى خواندم که زخیره اى متبرک شد براى آخرتم .

آنگاه که از این دنیا بروم و آن لحظه اى که از دین و ایمان و اعتقادم بپرسند ، من به رسالت خاتم المرسلین و ولایت شیر خدا شهادت میدهم و میگویم در عصر غیبت امام زمان خود شناختم و نائب برحقش را باور کردم و کلامش را فصل الختاب و اوامرش را حجت موجه دانستم .

حضرت خورشید ،،،

من امروز به حق دانستم که لقب ولى امر مسلمین بعد از ائمه اطهار و حضرت روح الله ( ره ) شایسته کسى جز شما نیست و نخواهد بود ، آنگاه که از مصیبت عزیم مردم پاکستان سخن گفتید و کلامتان را بغضى همراه بود باور کردم که خداوند متعال به یمن صداى گرفته و اشک چشمان شما مسلمانان را عزت و سربلندى عطا میکند .

از حال و هواى شما هنگام نماز و راز و نیاز با خداوند سبحان چه بگویم که قلم  بر صفحه کاغذ نمیچرخد و دلم تاب ندارد بیان این همه خشوع و بندگى خالص را .

مولاى من ،،،

سخن کوتاه میکنم که اگر بخواهم در دورى و سالهایى را که در آرزو زیارت جمال نورانى شما و دستبوسى محضر مبارکتان سر شد به زبان بیاورم میشود غم نامه هفتاد من .

بار دیگر به خداوندى خدا ، رسالت حضرت محمد ( ص ) و ولایت امیرالمؤمنین ( ع ) شهادت میدهم و دست بیعت با شما را از فرسنگها دور بر طبقى از ارادت و اخلاص به سویتان دراز میکنم و رسا و روشن میگویم : لبیک یا خامنه اى ، لبیک یا خامنه اى ، لبیک یا خامنه اى .

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ،،،

با آرزوى طول عمر با عزت براى شما ،،،

فرزند در غربتتان / محمد مقیمى
( 19 \ شهریور \ 1389 ه.ش – کویت )



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی