سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هشدار مقام معظم رهبری در خصوص سیاستهای آندلسی کردن کشورمان توسط آمریکا و صهیونیست ها بسیار قابل تأمل است و وظایف تک تک مسلمانان بخصوص ایرانی ها را در حوزه فرهنگ اسلامی و تلاش برای حفظ ارزش ها و هوشیار بودن در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ، صد چندان می کند .

مقام معظم رهبری طی بیاناتی در دیدار جوانان استان سیستان و بلوچستان در تاریخ 6/12/1381 با اشاره به سیاست آندلسی کردن کشور فرمودند :

... یکی از مسئوولان طراز اول صهیونیست های غاصب ، در سال گذشته توصیه ای به آمریکا کرد. این توصیه کاملا در مطبوعات خارجی و اینترنت منعکس شد و امر پنهانی و مخفیانه ای نیست. توصیه وی به آمریکاییها این بود که :

بیهوده وقت خود را با عراق و کره شمالی و کشورهایی از این قبیل تلف نکنید. مسأله ی اصلی شما  ایران است. اگر خاورمیانه را می خواهید، وقتتان را مصروف عراق نکنید، سراغ ایران بروید؛ کانون و سرچشمه آنجاست ؛ اما ایران مثل عراق و کره شمالی و افغانستان نیست که بتوان با حمله نظامی آن را تسخیر کرد. نظام و حکومت اسلامی به مردم متکی است، مردم آن را حفظ کرده اند. باید کاری کنید که همه مردم آن را رها کنند راهش این است که مردم را با ترویج فرهنگ و ادبیات غربی و فرهنگ و تربیت آمریکایی، به واگرایی نسبت به دین و فرهنگ و سنت و تاریخشان سوق داد وقتی مردم این تعلقات را رها کردند، بعد از گذشت چند سال، بدون اینکه سرمایه ای صرف کنید، با یک حمله و تحرک احیانا نظامی مختصر می توانید این مانع بزرگ، یعنی نظام اسلامی را از سر راه بردارید !

پیش از این در سال گذشته نیز، وقتی روستاها و شهرهای افغانستان بر اثر موشکهای آمریکایی ویران می شدند و ملت مظلوم افغانستان زیر بمباران آمریکاییها دست و پا می زد، یک استراتژیست نظامی آمریکا گفت :

اگر به جای این موشکها، برای  جوانان افغان لباس زیر زنانه و وسایل شهوترانی و پوششهای سبک غربی و آمریکایی بفرستید، بدون صرف این هزینه ها می توانید افغان را  تصرف کنید و خرج تسلیحات در کیسه تان باقی می ماند ! به جای بمب و موشک و راکت، سی دی های پرنوگرافی و منظره ها و ادبیات مهیج شهوت را میان آنها ترویج کنید، آن وقت کار بر شما آسان می شود.

این یک سیاست اساسی است. این امر را دست کم نگیرید. بیست میلیون دلار برای مبارزه با ایران هزینه تعیین کردند. مگر می توان با صرف بیست میلیون دلار با ایران مبارزه و بر آن غلبه کرد؟! آنها میلیاردها دلار خرج  می کنند و برایشان هم می ارزد. ایران با منابع غنی، بازار مصرف، موقعیت استراتژیک و نیروی انسانی سرشار، گنجینه ای است که فناوری، صنعت و کارخانجات غربی برای زنده  ماندن، به آن احتیاج دارند. مغز جوان ایرانی، نفت و بازار فروش ملت ایران برای آنها حیاتی است و هدف آنها نیز همین موارد است.

سیاست امروز، سیاست آندلسی کردن ایران است ! موضوعی که من با شما در میان می گذارم شکل موعظهندارد؛ بلکه  موضوعی است که با بهترین عناصر یک ملت – که شما جوانان باشید – در میان گذاشته می شود. فقط شما مخاطب من نیستید؛ این سخن را جوانان سراسر کشور هم خواهند شنید. نسل جوان کشور که  بیش از نیمی از ملت و جمعیت کشور است، باید بداند در مقابل آرزوهای بزرگ، آرمانهای بلند و هدفهای مقدس و قابل قبول و موجه او چه موانعی وجود دارد. روزگاری مسلمانان در جنوب اروپا و اسپانیا تا جنوب فرانسه، کشور اسلامی به وجود آوردن. این کشور مهد  تمدن شد و علم در اروپا از همان تمدن آندلسی قرون اولیه ی اسلام شکوفا گردید. شکوفایی علم در آن سزمین، داستانهایی دارد و خود غربیها نیز به آن معترفند.

البته اکنون سعی می کنند این ورق را از تاریخ علم حذف و نام مسلمانان را به کلی پاک کنند؛ اما آنها، این تاریخ را ثبت کرده اند و البته در تواریخ ما هم ثبت شده است.

اروپاییها وقتی خواستند آندلس را از مسلمانان پس بگیرند، اقدامی بلند مدت کردند. آن روز صهیونیستها نبودند؛ اما دشمنان اسلام و مراکز سیاسی، علیه اسلام فعال بودند. آنها به فاسد کردن جوانان پرداختند و در این راستا انگیزه های مختلف مسیحی، مذهبی یا سیاسی داشتند. یکی از کارها این بود که تاکستانهایی را وقف کردند تا شراب آنها را به طور مجانی در اختیار جوانان قراردهند ! جوانان را به سمت زنان و دختران خود سوق دادند تا آنها  را به شهوات آلوده کنند ! گذشت زمان راههای اصلی برای فاسد یا آباد کردن یک ملت را عوض نمی کند. امروز  هم آنها همین کار را می کنند...



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی