سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 
گفتگوی دبیر شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی با صراط در مورد یک خبر
خشم سایت منتسب به قالیباف از پخش کلیپی که وجود نداشت!
کلیپی که برخی سایتها از آن نام برده اند مربوط به تولیدات "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" در زمان فتنه بوده که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از LCD های موجود در این غرفه باز پخش شده .در کلیپ پخش شده ی مذکور هیچ تصویری از سید حسن خمینی و محمد رضا با هنر وجود نداشته است .
"صراط" - در حالی که برخی رسانه های زنجیره ای با انتشار خبری دروغ قصد داشتند تا نمایشگاه رسانه های دیجیتال را به حاشیه ببرند خبرنگار صراط اطلاعات تازه ای را از جوسازی این سایتها کسب کرد .
به گزارش صراط یک سایت خبری روز گذشته در گزارشی کذب مدعی شد که غرفه "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" با نصب تلویزیون های بزرگ، اقدام به پخش تصاویری از آشوب های بعد از انتخابات کرده که در آن سرود « منافق منافق خون جوانان ما می چکد از چنگ تو» هم پخش می شود.

این سایت منتسب به قالیباف در ادامه خبر جالبش آورده : "نکته درخور توجه نشان دادن تصاویر چهره هایی همچون هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری، سید حسن خمینی نوه امام (ره)، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس همزمان با پخش سرود منافق است که بر خلاف توصیه ها و تاکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب است."
این در حالی است که ظاهرا گردانندگان این رسانه بدون کوچکترین اطلاع و پیگیری تنها از روی شنیده های خود اقدام به انتشار چنین خبری کرده اند .
سیفیان دبیر شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی در گفتگویی کوتاه با صراط نیوز گفت: کلیپی که برخی سایتها از آن نام برده اند مربوط به تولیدات "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" در زمان فتنه بوده که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از LCD های موجود در این غرفه باز پخش است .
وی یاد آور شد: در کلیپ پخش شده ی مذکور هیچ تصویری از سید حسن خمینی و محمد رضا با هنر وجود نداشته است .
دبیر شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی از سایتها با شانتاژهای خبری و انتشار اخبار کذب قصد ایجاد شکاف و تضعیف این شورا را دارند تاکید کرد که تصاویر مذکور در حال حاضر دیگر بازپخش نمی شوند .

گفتنی است موضع گیری عجولانه برخی رسانه های زنجیره ای در قبال پخش اینگونه تصاویر که مربوط به زمان فتنه بوده ، نشان دهنده ارتباط این سایتها با عناصر فتنه است .
لازم به یاد آوری است در حال حاضر آثار طراحی شده توسط میثم حسنی که آنهم مربوط به دوران فتنه بوده است از تلویزیون های این غرفه در نمایشگاه رسانه های دیجیتال پخش می شود .


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی