سفارش تبلیغ
صبا ویژن







9 دی 9 دی 9 دی…»
89/8/18 3:44 ص

رازی است در روز 9 دی. چه روزی بود. چه باصفا. چه انقلابی. چه خوب. چه قشنگ. خیابان انقلاب پر بود از فرزندان انقلاب. خیابان انقلاب پر بود از ستاره و دیدم یکی از این ستاره ها را، باور کنید هنوز یادم هست؛ که وقتی رسید به تقاطع فلسطین، رو کرد به جنوب این خیابان و دست به رسم ادب بر سینه گذاشت و سلامی گفت نائب امام زمان را. خامنه ای را. و دیدم مادر شهیدی که آمده بود با اشک چشم. و دیدم تو را، خود را، همه را که آمده بودیم علی تنها نماند در این روزگار واپسین. نکته ها دوست دارم بگویم:

اولا؛ به سالگرد 9 دی چیزی نمانده. کمتر از 2 ماه. هر یک به وسع خود برای این روز کاری بکنید.

ثانیا؛ حتما مکتوب کنید خاطره خود را از این روز. با ذکر جزئیات. تاریخ را اگر ما ننویسیم و اگر ما تاریخ را تعریف نکنیم، هستند عده ای که تاریخ را تحریف کنند.

ثالثا؛ چند شهر اما یک روز قبل از 9 دی به قیام بلند شد و البته در این روز نیز. از جمله این شهرها تبریز بود. قید کنند دوستانی که ساکن این شهرها هستند این هر 2 حضور را.

رابعا؛ 9دی روز تکرار پررنگ پیروزی های مدام و مداوم انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیه الله العظمی خامنه ای بود، بر مدل قلابی انقلاب اسلامی. من 9 دی را بسی بزرگتر از 22 بهمن می دانم؛ 22 بهمن برای من یادآور یوم الله پدران مان بود و 9 دی تداعی گر قیام خودمان. اگر 22 بهمن، انقلاب به پیروزی رسید، در 9 دی، انقلاب اسلامی، شکست ناپذیری خود را نشان داد.

خامسا؛ نگذارید این روز را دولتی کنند. شان 9 دی بزرگتر از صفحات تقویم است. یک خاطره یک صفحه ای شما از روز 9 دی، برای من برتر از 100 همایش است.9دی باید تا ابد نان اخلاص و آبِ ساندیس بخورد. الان بیش از این مجال ندارم. 9 دی نزدیک است؛ تا دیر نشده، کاری باید کرد. فکر کنید. طرح بدهید. ایده بدهید. نگذارید 9 دی در پیچ و خم صفحات سررسید به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.   

***

و خداوند تبارک تعالی به ما وعده نداده و قول نداده که جور کم کاری ما را بکشد؛ درنگ کنید که اگر9  دی را نمی آفریدیم، چه می شد؟… و تامل کنید که اگر یوم الله9 دی را پاس نداریم، چه می شود؟



  • کلمات کلیدی : انقلاب، 9دی، حضور، دولتی
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی