سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسیج و غدیر»
89/9/4 2:6 ص

بسم الله الرحمن الرحیم

  بسیج و غد یر

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع)

32 سال از روزی که حضرت روح الله (ره) دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی را صادر کردند می گذره ، همه ساله در این ایام دلم می گیره و دوست دارم تا یک شکم سیر گریه کنم ، آخه هر وقت یاد رشادتها و دلاور مردیهای همسنگران شهیدم می افتم که چطور با یک کلام مراد و مرشد شان پا به بسیج گذاشتند و تا پای جان بر سر پیمان خود با حضرت روح الله (ره) ماندند و با خون خودشون این پیمان را امضاء کردند  دلم می گیره، وقتی یاد بچه هایی می افتم که در شبهای عملیات پس از راز و نیاز با خدای خود و برای نجات همرزمان خودشون برروی مینهای منور و والمری می پریدند تا نکنه عملیاتی لو بره و یا تعدادی از همرزمانشون شهید بشن ، یاد اون دوست بسیجی ام می افتم که در عملیات والفجر چهار که بچه های گردان در محاصره سیم خاردارها و عراقی ها گرفتار شده بودند برای نجات بچه های گردان با صورت برروی سیمهای خاردار می خوابد تا بچه ها از روی او شرمنده نشند و یک گردان با عبور از روی پیکر مطهر این بسیجی عاشق امام (ره) نجات پیدا کنند و وقتی ازش سئوال میشه که وصیتی هم داری میگه به امام (ره) سلام منو برسونید و بگید ما تا آخر پای حرفمون ایستادیم  و دست از تو برنمی داریم و بعد از گفتن این کلمات شهید می شه دلم می گیره  ؛ همین بچه ها وقتی امامشون دستور توقف عملیات و پذیرش آتش بس و قطعنامه را می ده خون می گریند ولی چون فرمان امامشون بود اطاعت میکنن و دم بر نمی آرن و میگن سمعا و طاعتا ، ولی در مقابل کسانی که ادعای پیروی از امام و خط امام را داشتند چقدر اما و اگر و ... تا فرمان امام را بپذیرند .

اون وقت این جفا نیست در حق اون بچه ها ، بچه های ولایت مداری که با یک اشاره ولی امرشون تا سر حد شهادت به پیش می رفتند و خوشحال بودند که مطیع امر نایب امام زمانشون هستند ، جفا نیست که  در فیلمی که توسط یک جبهه رفته ساخته شده و لقب پر فروش ترین فیلم سال را کسب نموده فرماندهان مخلص جبهه را عده ای متعصب خشک مذهب نشان می دهند و تعداد انگشت شمار انسانهای به اصطلاح داش مشتی را که حالا به هر نیتی به جبهه آمده بودند محق و دلاور نشان می دهند ، جفا نیست وقتی بحث شهید و شهادت می شود وایام هفته بسیج و روز جانباز و... همه مدافع بسیجی و جانباز و خانواده شهید می شوند و وقتی این ایام تمام میشود کانه روز از نو و روزی از نو ، لایحه خدمات رسانی به ایثارگران 7 سال در مجلس و مجمع تشخیص و ... خاک می خورد اما از آنطرف شهرام جزایری ها به رئیس و نماینده های مجلس ششم هدیه می دهند و طرح مصوب میکنند و ... آخر مارا چه شده ؟؟؟

مگر یادمان رفته اگر این بچه های جان برکف بسیجی نبودند  نیروهای تا دندان مسلح عراق  تا کجای این کشور به پیش می تاختند و مگر جز بسیجیان جان برکف و کسی می توانست در آن شرایط ماشین جنگی متجاوزین را متوقف کند و آنانرا از این خاک بیرون کند ؟؟؟

اگر بچه های بسیج نبودند چه نیرویی می توانست فتنه سال 78 را که عناصر دولت خائن اصلاحات نیز پشتیبان آن بودند خاموش نماید و از حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نماید ؟؟؟

اگر عزیزان بسیجی نبودند که در مقابل فتنه گران در سال 88 بایستند چه کسی می توانست این آشوبها را که داشت منجر به سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی می شد کنترل و خنثی نماید ؟؟؟

آری این بسیج است که گوش به فرمان رهبر است و اطاعت از حضرت سید علی (حفظه الله) را به منزله اطاعت از حضرت روح الله (ره) و اطاعت از امام زمان (عج) می داند و بی چون و چرا و مطیع محض ولایت است .

این بسیجی است که لبیک گوی واقعی غدیر خم است و دلش برای این انقلاب می تپد چراکه دیده خون همرزمانی را که در جبهه ها برای دفاع از این آب و خاک و حریم ولایت برزمین ریخته شده ، این بسیجی است که قدر این نظام را می داند و می داند که نظام جمهوری اسلامی تنها نظام در طول تاریخ است که توانسته بر پایه ولایت تاسیس شود و انشاالله قرار است پایدار بماند تا ظهور منجی عالم بشریت ، بسیجی می داند نظام حکومتی بدون ولایت یعنی نظام دیکتاتوری  و حاضر است از همه چیز خود بگذرد ولی خطری متوجه این انقلاب نشود ، حال اگر همه رادیوها و شبکه های مزدور بیگانه و بیگانه پرست و قلم بدستان مزدور داخلی به بسیج و بسیجی بتازند چه باک که او خود را برای این اتهامات آماده کرده و سینه خود را برای دفاع از نظام الهی در همه ابعاد سپر بلا قرار داده و باکی هم از این دشمنیها ندارد ، اما این درد است که بعضی خودیها با ندانم کاریها و یا غرض ورزیها خدمات این عزیزان را در طول این 32 سال نادیده می گیرند و مثلا برخورد دو جوان بسیجی در فلان خیابان را به رخ می کشند و ... ، البته عزیزان بسیجی هم باید بدانند که :

   هر که در این درگه مقرب تر است   جام بلا بیشترش می دهند

و بدانند که زیر زره بین دوست و دشمن هستند وبیشتر باید مراقب اعمال و گفتار خود باشند اما این دلیل نمی شود که کسانی که با فرهنگ بسیج و بسیجی بیگانه اند بدون در نظر گرفتن خدمات این عزیزان سخنانی برلب آورند و یا بنویسند و یا فیلمی بسازند که موجب آزردگی دل این دریا دلان شود زیرا که امام ما فرمود : بسیج مدرسه عشق است و بسیج لشگر مخلص خداست .

پس قدر این نعمت را بدانیم و شاکر باشیم تا خداوند متعال به واسطه کفران نعمت ما را به مصیبتی دچار نفرماید .  

از خداوند متعال خواستاریم تادراین دنیا نعمت اطاعت از رهبری و خدمت به خاندان معزز شهداء را که چشم و چراغ این ملت هستند و در آن دنیا شفاعت همرزمان شهیدمان و امام الشهداء را نصیب ما بگرداند و مارا از ادامه دهندگان را شهداء که همان قافله غدیریان است محسوب بفرماید . انشاالله



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :آرش کماندار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی