سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قاضی القاضات شهر به کجا میرود ؟

 

برای چندمین بار خبری تأسفبار از برخوردهای غیر عادلانه ی دستگاه قضاء در رسانه ها منتشر شد . حسین قدیانی به جرم انتشار نامه یی انتقادی به رئیس قوه قضائیه که در آن از عدم برخورد با محاربان و فتنه گران انتقاد شده بود ، به دادگاه احضار شد .  حقیر نیز میخواستم این وجیزه را خطاب به قاضی القضات بنویسم اما بعید است تاثیری داشته باشد چه اینکه

ایشان که رئیس جمهور و طرفداران میلیونی اش را متهم به تخریب جایگاه رئیس مجلس و در صورت امکان " به توپ بستن مجلس" میکند ؛

ایشان که چند دادگاه عریض و طویل برای دفاع از حقوق ِ فراریها ، دشمنان قسم خورده و سران فتنه تشکیل داده است ؛

ایشان که دادستانش بر دهان حقگویان میزند تا مبادا اسم و رقمی از دزدان بیت المال و علی الخصوص ویژه خواران و آقا زاده ها و از همه افتضاحتر مهدی هاشمی فراری به رشته تحریر آید ؛

ایشان که دهها بار تهدید به اجرای عدالت کرده اند و همگان را در آرزوی بسط عدل حتی درباره کودتاگران و مفسدان فی الارض و محاربین یک سال و نیم است به مصیبت تاخیر و تسویف گرفتار کرده اند ؛

ایشان که ...

گویا دفاع و انتقاد دوستانشان را محاربه و جنگ سخت و نرم دشمنان با اسلام و انقلاب را قابل دفاع میپندارند ...

اما برای این جایگاه رفیع بایسته و شایسته نیست به جای دفاع از برادر و دوست و فلان و بهمان ، آن هم با بستن دهان اشتهاردی ها و قدیانی ها و شاید فردا همه حق گویان و مدافعان مظلوم انقلاب و ولایت ، از برادری و اتحاد دفاع کند و بجای شکستن گردن مجرمان و محاربان و علی الخصوص فتنه گران و منافقان قلمهای حزب الله را نشکند ؟!

آیا این اقدامات لبیک به حضرت ولی امر مسلمین است که ایشان را " از برجستگان علمیِ حوزه‌ی علمیه‌ی قم و برخوردار از روحیه‌ و توان نوآوری و ابتکار " بر شمرده اند و " چشمداشتِ سلامتِ ارکان و اتقانِ احکام و سرعت و سهولت در اجرای عدالت " را در دوره ریاست شان بر قوه قضائیه مطالبه نموده اند ؟!

براستی مگر قاضی القضات جمهوری اسلامی ایران و اعدل عادلین ام القرای جهان اسلام ، شأنی جز دفاع بی باکانه از عدالت خواهان و پابرهنگان و مظلومان و وظیفه ای جز ناامید کردن دشمنان و متعدیان به ارکان نظام اسلامی و فتنه گران و دزدان بیت المال دارد ؟!

و آیا سران فتنه ، محاربان و منافقان و متعدیان به بیت المال که بعضا به چند ماه حبس و چند هزار تومان !!! جزای نقدی محکوم گشته اند و یا اساساً آزاد و در حاشیه امن قوه قضائیه حتی بر مدافعان و بسیجیان و مردم و رسانه های حق گو میتازند ، نباید امیدوار به راه اندازی فتنه یی بزرگتر از فتنه 88 باشند ؟!  

در پایان از آنجاکه محکوم کردن این برخوردهای ناعادلانه و دشمن شاد کن آن هم در روزهای سوگ سید الشهداء علیه السلام - کشته بی بصیرتی خواص – دردی را دوا نمیکند از ریاست قوه قضائیه میخواهیم برای اجرای کامل این نوع از عدالت !!! دستور دهند همه روزنامه ها ، سایتها و رسانه های مدافع حق را مسدود کنند تا مبادا به منافقان و سران فتنه و دزدان بیت المال ظلم و اسائه ادبی شود .

والسلام علی من اتبع الهدی / ششم محرم الحرام 1432

 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی