سفارش تبلیغ
صبا ویژن







همایش " امت عاشورایی " از سلسله همایش های نبرد سایبری در پاسداشت یوم الله 9 دی برگزار شد.

در پاسداشت یوم الله 9 دی همایش " امت عاشورایی" چهارمین نشست از سلسله همایش های نبرد سایبری به همت شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه 8 دی ماه در دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این همایش سهیل کریمی فعال سایبری و مستندساز ارزشی به بیان مطالبی در خصوص جنگ نرم در فضای مجازی پرداخت و در خصوص ساخت مستند جدیدش در مورد پاراچنار توضیحاتی ارائه داد . همچنین قسمتهایی از مستند " خواب آشفته " وی که برای روشنگری بیشتر درآن ایام در اینترنت ارائه شده بود، به معرض تماشای حاضرین گذاشته شد.

در ادامه این مراسم که با نمایش کلیپ های تولیدی توسط افسران جنگ نرم سایبری همراه بود با پخش کلیپی به نام "سکته " که به نقد طنز گونه دشمنان انقلاب اسلامی می پردازد ، مورد استقبال ویژه حاضرین قرار گرفت.

حاج حسین یکتا  از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و ریاست بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج ) به بیان خاطرات دفاع مقدس و توصیه هایی در خصوص رعایت تقوا توسط فعالین عرصه جهاد سایبری پرداخت. اخلاص ، گمنامی در کارهای برای خدا و با وضو بودن از جمله سفارشات ایشان به افسران نبرد سایبری بود.

همچنین در این همایش با رأی مکتوب فعالین سایبری حاضر در جلسه، وبلاگ قطعه 26 حسین قدیانی به عنوان بهترین وبلاگ فعال در عرصه جنگ نرم در ایام فتنه انتخاب گردید. با دعوت از حسین قدیانی به سن، ایشان نوشته جدیدش در خصوص 9دی را قرائت کرد.

گفتنی ست در حاشیه این همایش ، نمایشگاه عکس و طرحی از نمونه آثار افسران جنگ نرم، برپا شد که تصاویری به یاد ماندنی از یوم الله نهم دی را جهت حفظ یاد و خاطره آن روز به معرض دید شرکت کنندگان قرار داده بود .

همچنین بیانیه ای از طرف شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی در پاسداشت یوم الله 9 دی صادر شد که بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی در پاسداشت یوم الله 9 دی

در سالگرد قیام و خروش عاشورایی ملت علوی ، حسینی و مهدوی ایران اسلامی قرار داریم . خروشی که طغیان پستی و رذالت را سرکوب و چشم نفاق و فتنه را کور کرد . ملت ایران اسلامی در این یوم الله به جهانیان و خصوصا اربابان مکار و چند چهره فتنه گران عاشورای 88 ، دیگر بار این درس گران را یادآوری کرد که اگر تمام دنیا در مقابل دین آنها صف بکشد ، آنها نیز در مقابل تمام دنیای آنان قد علم خواهند کرد . ملت قیام 9 دی ، ملت دفاع 8 ساله علیه تجاوز آشکار استکبار بود و آزمون و ابتلای عاشورای 88 چه به زیبایی عیان کرد که این ملت در شناخت کلمه حق از باطل چه مهارتهای فراوانی یافته است . حرکت ذلیلانه فریب خوردگان و پست شوندگان و فتنه گران در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام ، به رغم خواست و تصور بیگانگان به مثابه حادثه اعظم عاشورا در مسیر حرکت ملت اسلامیمان ، مشعلی بر افروخت که در پرتو مشعل قیام حسینی ، انقلاب ما را باز بیمه و چشمها را بینا کرد و این خیانت بزرگ و دیگر حماقتهای خیانت بار فتنه گران، به رغم خواست استکبار ، چشمه فروزنده و مشعل آگاهی بخشی شد. همانگونه که فرزندان این ملت در 8 سال نبرد سهمگین سخت نظامی، مهارتهای اسلامی و الهی را کسب کرده و گسترش داده است و تا امروز بنیه دفاع سخت افزاری سرزمین اسلامی مرهون مجاهدتهای آن سروقامتان است . فرزندان امروز این ملت، با تأسی به همان الگو و اتکاء به همان منبع لایزال الهی ، چه در جبهه مدافعه خیابانی از انقلاب اسلامی و نبرد نیمه سخت در طول 8 ماه فتنه گری بدخواهان و چه در جبهه روشنگری و آگاه سازی در عرصه نبرد نرم ، تجربیاتی را آموخته و گسترش خواهند داد که به لطف الهی و نظر مهدوی و هدایت ولایی ، سرچشمه نا امیدی برای دشمنان و مستکبرین گردد.

امروز فتنه گران عاشورای 88 ، در زندان قهر و غضب ملت ایران محصورند و کوچک ترین آبرو و قربی نزد این ملت ندارند . هر چند که در این امتحان مهم برخی خواص نتوانستند راه حقیقت را از مذلت باز شناسند و برخی دیگر نیز از چنبره رفاقتها و تعارفات دیرین نرهیدند و امت و ولایت را در این جهاد عظیم تنها گذاردند. اما این ملت سرافراز بود که در پرتو نور هدایت ولایت مطلقه فقیه، سره را از ناسره و خادم را از خائن و دروغگو را از صادق باز شناسانید و امروز این روسیاهیست که بر ذغال مانده و بار جرم بزرگ انکار انتخابات 85 درصدی و گناه عظیم امیدوار کردن دشمنان دین الهی بر پشت آنان سنگینی می کند. به امید پیروزی جبهه حق بر باطل و رسوایی عالم گیر فتنه گران شرقی و غربی، بر بیعت خود بر پیمان سربازی در نبرد همیشگی حق علیه باطل، به فرماندهی امیر قافله صبر و بصیرت تا افق ظهور منجی ، پای فشرده و از حضرت باریتعالی ، توفیق اتصال به این خدمت را خواستاریم .

والسلام

شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی