سفارش تبلیغ
صبا ویژن







کاوه اشتهاردی را شلاق بزنید!

حسین قدیانی در وبلاگش نوشته که «کاوه اشتهاردی را شلاق نزنید» و گفته است اگر تیتر بزنیم شلاق بزنید، کار ژورنالیستی کرده ایم. البته حرف درستی است. ولی بدین وسیله اعلام می کنم  این درخواست کاملا واقعی است. 

شهید آوینی، در یکی از جملات قصاری که زیاد تکرار می شود، گفته است: در عالم رازی است که جز با خون افشا نمی شود.

و اینجانب برداشتم از «راز»ی که مد نظر سید مرتضی آوینی است، راز مظلومیت می دانم. خون است که ریخته می شود تا ظالم از مظلوم شناخته شود. بالاخره باید شهید لاجوردی در گوشه دکانش در بازار تهران به شهادت برسد بلکه آنهایی که ذره ای در دلشان شرافت و انصاف باقی است بیدار شوند که ظالم کیست و مظلوم چه کسی است؟

کاوه اشتهاردی باید شلاق بخورد، ولو اینکه 14 عضو هیأت منصفه رای به برائت داده باشند. شلاق بخورد تا ما به دوستان باصفا و با اخلاص مان نشان دهیم، کرم از خود درخت است. دست به گیرنده های خود نزنید، نوشته حسین قدیانی بی ادبی بود و هتاکی، درج نامه بسیج دانشجویی علیه مهدی هاشمی هم سیاه نمایی است؟ اختلاف جناحی و بازی سیاسی است؟

آقای قوه قضائیه هیچ گاه سران فتنه را محاکمه نخواهد کرد. اصلا ما تقاضا می کنیم آنها را محاکمه نکند. با آن وضع محاکمه هایی که برای بهزاد نبوی و امثالهم درآمد می ترسم در آخر رجانیوز به عنوان پراکننده شایعه تقلب محکوم شود.

سران فتنه محاکمه نشوند حداقل دلمان خوش است که اگر محاکمه می شدند چه می شد و الکی در دلمان ذوق کنیم.

واقعا می گویم اگر یک بچه حزب اللهی شلاق بخورد، برخی باور خواهند کرد، اشکال های جدی ای وجود دارد همه مسائل کشور از دفتر رئیس دفتر بیرون نمی آید. وقتی دادستان تهران، کمتر از بیست و چهار ساعت وقت نیاز دارد تا به کوچکترین انتقادها و مطالب وبلاگی و غیروبلاگی پاسخ دهد، احتمالا مرده است وقتی حبیب الله لطیفی محارب اعدام نمی شود، یک هفته خفه خون گرفته که توضیح دهد چرا اعدام نشد. 

وقتی حمزه کرمی می گوید، سرمان را در چاه دستشویی فرو کرده اند، یا راست می گوید یا دروغ، آقای دادستان تهران لطفا شفاف سازی کنید. این نامه های پی درپی نوری زاده و عبدالله مومنی و امثالهم جواب ندارد. دکتر الهام حتما آدم جناحی است که می خواهد در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی حضرت قوه اختلال ایجاد کند. 

کاوه اشتهاردی باید شلاق بخورد، تا عده ای مطمئن شوند که قضیه جدی است. سران فتنه اگر جرات کنند علیه رهبری هم شکایت نامه به قوه قضاییه خواهند نوشت. هر چند همان عده فوق الذکر خوش خیال و اولویت نفهم توجیه خواهند کرد که در حکومت اسلامی فخر این است که رهبری هم در دادگاه حاضر شود.

یعنی اگر کاوه اشتهاردی جوان انقلابی و مومنی که آگاهان وضع و حالش را در نسبت با دولت فعلی و رئیس دفتر رئیس جمهور فعلی می دانند، شلاق نخورد. چگونه سرمان را بالا بگیریم بگوییم ما مظلوم شدیم تا مظلومیت به دامن رهبری را نگیرد.

کاوه اشتهاردی باید شلاق بخورد، امسال سال مظلومیت مضاعف است. امسال سال شلاق های مضاعف است. شیخ ما گفته بود، سه سال قبل گفت، برای اصلاح بین مومنین باید مظلومیت کشید باید مظلومیت کشید. تا شاید ظالم مومن غافل بیدار شود و یا مومنین ساکت به صدا در آیند و همصدا شوند.

در عالم رازی است که جز با شلاق خوردن فاش نمی شود!



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :تاملات::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی