سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین آملی لاریجانی ریاست محترم قوه ی قضاییه ی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

ما دانشجویان ، طلاب، بسیجیان،اعضای تشکل ها ی فرهنگی و نهادهای مردمی با توجه به اینکه حدود یک سال و چند ماه از جریانات فتنه ی سال88 می گذرد و به دلیل اینکه تا کنون حرکت و اقدام قابل توجهی از دستگاه قضایی کشور در جهت دستگیری، محاکمه و اجرای حکم سران فتنه مشاهده نکرده ایم از شما و دستگاه تحت امر شما به شما که قاضی القضات این مملکت مقدس هستید شکایت می کنیم .

این عریضه را با دلی خون و چشمی اشکبار از داغ اهانت های عده ای که نه فقط 8 ماه که 16 سال افسار گسیخته و دیوانه وار برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی کردند،آرام آرام پیش رفتند و فتنه ی 88را به وجود آوردند می نگاریم.

گویی زمانه دوباره تکرار می شود و ما به خونخواهی عاشورا قیام خواهیم کرد .

گمان مبرید و گمان مبرند که با گذشت یک سال از فاجعه ی عاشورا ی حسینی و هتک حرمت امام مظلوم شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داغ عزاداران حسینی از این بی حرمتی و اهانت سرد خواهد شد، ما همچنان داغدار عاشوراییم وتا همیشه ی تاریخ این داغ سینه ی ما را خواهد گداخت.

 سران فتنه بدانند این لکه ی ننگ تا ابد بر پیشانی آنان خواهد ماندکه در روز عاشورا و عزای امت آزاده ی اسلام با سوت و کف و هلهله، یزیدوار رقصیدند و صحنه ی عاشورا را در پیش چشمان ما مجسم کردند و هنوز که هنوز است پس از گذشت یک سال با دیدن آن صحنه های اسف بار اشک از دیده ی هر مرد و زن مسلمان و دلداده ای فرو می ریزد که چه بی حیایند اینان که نه تنها حرمت امام راحل عظیم الشأن ، جمهوری اسلامی ، رهبری عزیزتر از جان ما و اصل مترقی ولایت فقیه را نگه نداشتند که گستاخانه و بی شرمانه به حریم قرآن کریم ، خانه ی خدا و حضرت اباعبدالله (ع)جسارت کردند.

اینان کم بی حرمتی روا نداشته اند که ما به راحتی از گناهانشان بگذریم، مگر خانواده های جوان از دست داده و کسانی که جان خود را کف دست خود گرفتند و در راه آرمان های اسلام به میدان نبرد شتافتند از اینان گذشته اند، مگرفرزندان شهدا که سالها طعم تلخ بی پدری را چشیده اند از اینها گذشته اند، مگر فرزندان جانبازان که جلوی چشمان خود پرپر زدن پدرانشان را دیده اند از اینها گذشته اند، مگر خانواده های آزادگان که سالها انتظاری دردناک را تحمل کردند از اینها گذشته اند، مگر شهدا ، جانبازان وآزادگان از اینها گذشته اند ،مگر بسیجیان و دلدادگان به اسلام، امام ، انقلاب و رهبر عزیز از اینها گذشته اند، مگر این عزیزان از خاتمی ، موسوی ،کروبی ، مهدی هاشمی ، عفت مرعشی ، فائزه هاشمی، موسوی خوئینی ها و زهرا رهنورد گذشته اند که ما بگذریم .

قوه ی قضاییه تاکنون و به کدام دلیل فقهی و حقوقی تا به حال با رفتار خود اعلام کرده حکم این جنایتکاران و بانیان ریخته شدن خون جوانان ایران اسلامی و خیانت به این مرز و بوم مقدس، اعدام نبوده است. آیا جز اینست که مردم مومن ، قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 و در بیست و دوم بهمن ماه اعدام سران فتنه را از دستگاه قضا خواستار شد.

سوال ما اینست که چه فرقی میان خاتمی، موسوی ،کروبی ، موسوی خوئینی ها ، زهرا رهنورد ، همسر و فرزندان هاشمی رفسنجانی میان قداره بند ها و چاقوکش هاست؟ که حکم آنها اعدام است و اینان با وجود جرم های اضافه تر یعنی خیانت به وطن ، ایجاد آشوب و اقدام علیه امنیت ملی همچنان آزادانه و بی پروا به فعالیت های خود ادامه می دهند آیا جز این است که اینان 8 ماه تمام همه ی موجودیت نظام را زیر سوال بردند؟  جزای اهانت به رهبر در این مملکت چیست ؟

آیا فراموش کرده اید در زمان شوم اصلاحات اینان چه بلایی بر سر دین و ایمان و اعتقاد جوانان این مرز و بوم آوردند و چه حرمتها که به واسطه ی حضورآنان بر مسند قدرت شکسته شد ؟

اگر قوه ی قضاییه در حال بررسی پرونده های آنهاست ، چرا این قدر تعلل می کند و این مصلحت اندیشی از چه روست؟آیا جرم از این واضح تردر حقوق کیفری ما وجود دارد؟چرا اقتدار ایران اسلامی را به ایادی کفر نشان نمی دهید؟ اگر شما باز هم صبر دارید و منتظر برگشت اینان به دامان نظام هستید ، ما صبرمان لبریز شده است چرا که اینها ندانسته و از روی نادانی شروع به فتنه جویی و اقدام به براندازی نکرده اند ، که هرچه کرده اند کاملا برنامه ریزی شده ، از روی عداوت بوده پس چگونه می توان به بازگشتشان امیدوار بود . 

جناب آقای آملی سران فتنه مجرم ترند یا آن تفاله هایی که دستگیر شدند و برایشان حکم بریده شد؟ مگر مسئولان قوه ی قضاییه بارها نگفته اند هدف ما در برخورد با جرایم برخورد با دانه درشت هاست مگر از اینها دانه درشت تر هم در این مملکت وجود دارد که هرکجا می روی جای پای منحوسشان دیده می شود از رشوه ها و مفاسد کلان اقتصادی گرفته تا اقدام علیه امنیت ملی .

دلیل این همه اهمال و سستی چیست؟ مگر پس از وقایع تلخ عاشورای 88 قوه ی قضاییه بارها اعلام نکرد آشوبگران عاشورا محاربند و حکمشان اعدام است ؟ چند هفته ی پیاپی تصاویر آشوبگران از رسانه ی ملی پخش شد ؟ چرا سران آشوبگران عاشورا اعدام نشدند ؟ حکم تجاوز به عنف ،آشوبگری ،حمل سلاح سرد و گرم ،قتل و غارت ، اقدام علیه امنیت ملی در قانون ما چیزی جز اعدام است؟

 دستگاه اطلاعاتی ایران چگونه شهرام جزایری و ریگی را در آن سوی مرزها دستگیر و تعقیب می کند اما از دستگیر کردن مهدی هاشمی که آزادانه در دنیا در حال تردد است، عاجز است ؟ قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را ؟

مگر هم اینان نبودند که شهرام جزایری را از زندان فراری دادند و از کشور خارج کردند ؟آیا برایشان کاری دارد که دیگران را هم از کشور خارج کنند؟ با این وضعیت آیا فقط ممنوع الخروج کردن سران فتنه کارگشاست؟ بسیار کوته فکرانه و ساده لوحانه است اگرفکر کنیم با حکم ممنوع الخروج شدن ، این منافقان به فکر خروج از مرزها نمی افتند. قوه ی قضاییه در موردآنان آنقد رکوتاهی کرده است که کارشان به جایی رسیده و بی شرمی را به حدی رسانده اند که گستاخانه برای جمهوری اسلامی تعیین تکلیف می کنند و شرط می گذارند.

ما افسران جنگ نرم به فرموده ی مولایمان خود را در کانون جهان می بینیم و هوشمندانه و آگاهانه وقایع کشور را رصد می کنیم خوب می دانیم چه کسانی در این جریانات پایشان لنگید و سست شد وچه کسانی آب در آسیاب دشمن ریختند. خوب می فهمیم که دلیل این همه نأکید رهبر عزیزمان در اکثر سخنرانیها بر درس گرفتن از فتنه ی 88 چیست ؟

 اگر همه ی زوایای این فتنه به مردم باز شناسانده نشود بیم آن می رود که با گذشت زمان سران فتنه بوقلمون صفت رنگ بازند و باز مدعی شوند ؟و در حال حاضر تنها راه جلوگیری از بوجود آمدن چنین پیشامد هایی محاکمه ی سران فتنه و بازخوانی مکرر این وقایع است ، تا مردم دچار فراموشی زمانی نشوند .

 ما جوانان ایران اسلامی مطالبه گریم و طالب حق و عدالت ، ما هرگز از این اراذل نگذشته و نخواهیم گذشت و تا محاکمه علنی و اجرای حکم و اعدام همه ی سران فتنه از پای نمی نشینیم و خواسته های خود را هر بار تکرار می کنیم .

آقای آملی لاریجانی پاسخ دلهای شکسته ، اشکها و دل نگرانیهای 8 ماهه ی ما را که خواهد داد .

جناب آقای آملی لاریجانی! مطمئن باشید این مطلبه ی ملت ایران از شمابه عنوان سکاندار دستگاه قضاست . اگر هرچه سریعتر به آن جامه ی عمل پوشیدید که فبها وگر نه در صورت مشاهده ی هر گونه اهمال و سستی و مصلحت اندیشی های نابه جا و محافظه کارانه از قبیل آنچه که تاکنون روی داده است .شکایت و ناله ی خود را از دست شما به محضر رهبر معظم انقلاب خواهیم برد تا هم ایشان داد ملت ایران را از شما ، دستگاه قضا و سران فتنه بستاند .

این گردباد های به غیرت در آمده     تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

ای رهبرا به پای دفاع از حریمتان          مردم دریغ از سر و از جان نمی کنند

سلام تعدادی از دانشجویان طلاب خانواده های ایثارگران و بسیجیان نامه ای در اعتراض به تعلل دستگاه قضا در محاکمه ی سران فتنه خطاب به آقای آملی لاریجانی تنظیم کرده اند در صورت موافقت نامه را امضا  کرده و به دوستان و آشنایان خود اطلاع دهید ولیست اسامی تشکلها و نهادها را  تا 30دیماه به آدرس زیر ایمیل کنید باتشکر

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی