سفارش تبلیغ
صبا ویژن







روشنگری»
89/10/23 5:0 ع

آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم کیهان بخاطر روشنگری که در کیهان سه شنبه 21 دی 89 در ستون یادداشت روز داشتند مطالب بسیار مهمی را منطقی و مستدل در رابطه با بیانیه آقای هاشمی رفسنجانی نوشتند که در واقع آن استدلال های منطقی آقای شریعتمداری حرف دل همه پیروان ولایت می باشد و از اینکه آقای هاشمی با اینهمه عبرت های تاریخی و در این سن و سال از عمرشان هنوز نتوانستند یا نمی خواهند جهت گیری و مسیر خود را اصلاح کنند  باعث تأسف   می باشد و اگر این روند ادامه پیدا کند خودشان مانند منتظری ها و... تبدیل به مصادیق عبرت ها خواهند شد.

حال برخی اظهارات مردم را در همین رابطه در ستون « کیهان و خوانندگان » روز پنجشنبه 23 دی 89 با هم می خوانیم :

¤این بار نیز قلم مدیر مسئول کیهان در یادداشت روز کیهان به بیان حقیقت شتافت و بنابه تعبیر رهبر معظم انقلاب از ترسیم سایه هایی که به تقلید از انقلاب برای مقابله با انقلاب در فتنه 88 شکل گرفته بود پرده برداشت. مردم ایران چند سالی است که متاسفانه شاهد این آشفتگی و مغشوش بودن فکری برخی خواص اند و دعا می کنند که از بند وابستگی برهند و خلاصی یابند تا تجربه تلخ تاریخ اسلام تکرار نشود و ای کاش که این افراد به هنگام ابراز هر عقیده به جایگاه بصیرت مردم در انقلاب نیز نظری می افکندند.

¤از کیهان بخاطر تحلیل بیانیه جدید آقای هاشمی رفسنجانی تشکر می کنیم. لطفا بنویسید مردم همچنان منتظر محاکمه آقازاده ایشان هستند. این انتظار چه زمانی پایان می پذیرد.

¤ چرا مسئولین قوه قضائیه درباره فائزه و مهدی هاشمی هیچ کاری انجام نمی دهند در حالی که اگر یک فرد معمولی این گونه عناد خود را با نظام آشکار می کرد به اشد مجازات می رسید.

فاعتبروا  



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی