سفارش تبلیغ
صبا ویژن







سرنوشت دیکتاتور»
85/10/9 7:41 ع

عاقبت کسانیکه طغیان میکنند خواری و خفت است . در طول تاریخ بودند کسانیکه سربه طغیان برداشته و با روحیه برتری جویی برای رسیدن به امیال شیطانی خود چه ظلمها که بر بشریت نکردند . چنگیز ، هیتلر ، پینوشه ، شارون ، بوش و صدام از جمله افرادی هستند که اسمشان در حافظه تاریخی ملتها بعنوان دیکتاتور و جنایتکار  ثبت گردیده است .

صدام دیکتاتور منطقه (1)با دسیسه غربیها و برای کنترل جریان بیداری اسلامی و جلوگیری از تشکیل حکومت شیعی در عراق با کودتایی که از طرف استکبار حمایت و پشتیانی میشد بر اریکه قدرت تکیه زد و در طول سالهایحکومتش از حمایت غرب برخوردار بود او که داعیه رهبری اعراب را در سر می پروراند برای عملی کردن نیات خود ارتشی منسجم و کارآزموده را سازماندهی کرد .

با پیروزی انقلاب اسلامی وقتی دنیای استکبار منافع خود را در مقابله با انقلاب و کنترل آن دید با بسیج تمامی امکانات بدنبال تحریمهای گسترده جنگی نا برابر را براین ملت مظلوم تحمیل کرد . آواکسهای آمریکایی و منافقین تحت حمایت آمریکا اطلاعات جبهه های جنگ را به صدام میدادند و میراژهای فرانسوی شهرها و مراکز اقتصادی کشورمان را بمباران کرده و بمبهای شیمیایی تولیدی آلمان جان مردم را می گرفت .در سالهای دفاع مقدس غرب مدعی دمکراسی و حقوق بشر از کسی حمایت میکرد که برای نابودی ملتی آزادیخواه و آزاد شده از دست رژیم دیکتاتوری طاغوت کمر همت بسته بود .

ولی ورق برگشت و زمانیکه صدام جاه طلب با حمله به کویت منافع غرب را در خطر انداخت ، کشورهای غربی با تمام توان خود برای آزادی کویت دست بکار شدند و صدام که چند سال قبل قهرمان و دمکرات معرفی میشد تبدیل به دیکتاتور گردید ولی زمانیکه مردم عراق با استفاده از خلاء قدرت قیام خود را آغاز کردند همین آمریکا که منافع خود را در بقای صدام می دید دست او را برای کشتار وسیع مردم آزادیخواه باز گذاشت و ارتش صدام که متلاشی شده بود با حمایت آمریکا در مدت کوتاهی سازماندهی شده و با حمایت ارتش آمریکا مردم انقلابی شیعه و کرد قتل عام شدند .

اما عاقبت همه سر سپردگان و نوکران همین است که به دست اربابان خود به هلاکت برسند .

آری امروز دیکتاتوری به دست دیکتاتور دیگر و جنایتکاری بدست جنایتکاری دیگر به هلاکت رسید .

واین سنت خداست که ظالمان را به دست همتایان خودشان به هلاکت میرساند .

و اما اینجا چند سئوال بی پاسخ مانده است .

1-      چرا غرب در اعدام پینوشه دیکتاتور شیلی آنقدر تعلل کرد تا در اثر کهولت سن به درک واصل شد ولی در مورد اعدام صدام اینچنین شتابان عمل کرد ؟

2-      چرا در محاکمه صدام فقط قتل عام شیعیان بررسی شده ولی جنایات صدام در حمله به جمهوری اسلامی ایران و کشتار مردم و نابودی ساختار اقتصادی این کشور و نیز حمله به کویت هیچ بحث و بررسی بعمل نیامد ؟

3-      چرا از جنایات صدام در کشتار اکراد شمال عراق صحبتی نشد ؟

4-      چرا از بمباران شیمیایی مردم مظلوم حلبچه عراق و مردم بیگناه سردشت حرفی زده نشد ؟

و چرا و چراهای دیگر

 

شما جواب سئوالات را بدهید .

 

1-       وقتی بوش با ادعای حقوق بشر نسل کشی و جنایت آشکار میکند شایسته است او را دیکتاتور قرن بنامیم و صدام را دیکتاتور منطقه



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی