سفارش تبلیغ
صبا ویژن







به نام خدا

حضرت روح الله رضی الله عنه :

من امیدوارم که ما بتوانیم پرچم اسلام را، پرچم جمهوری اسلامی را در همه جای دنیا بر پا کنیم و اسلام که حق همه است، از او تبعیت کنند.
(صحیفة نور، جلد 8، صفحة 267، تاریخ 58/6/1)

این نمونه ای از سخنان امام خمینی ره در اوائل تأسیس جمهوری اسلامی است.

چگونه در اوائل یک نهضت و راه اندازی یک حکومت چنین سخنانی از یک مرد قدسی ایراد می شود ؟ اگر این سخن بعد از جنگ تحمیلی یا در اواسط جنگ می بود اینقدر ها هم تعجب نداشت که وقتی به تاریخ این سخن نگاه می کنیم و می بینیم تقریبا 8 ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان شده است،
از دیدگاه ماتریالیست ها و مادی گرا ها چنین مفاهیمی بی اعتبار و بی معناست. و تنها حادثه و اتفاقی است اما امام خمینی ره بدلیل ایمان بالایی که داشتند در خشت خام چیزها می دیدند که نمونه های این امروز بسیار اثبات شده است.

پیش بینی در مورد عاقبت رژیم پهلوی :
ملت عزیز و پیرو حق امام علیه السلام (امام حسین)، با خون خود، سلسله ابلیس پهلوی را در قبرستان تاریخ دفن می نمایند و پرچم اسلام را در پهنه کشور بلکه کشورها، به اهتزاز درمی آورد.
( صحیفة نور، جلد 4، صفحة 9)

قسمتی از نامه ی معروف امام به گرباچف را ببینید :
"جناب آقای گورباچف، برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد"

پیش بینی در مورد عاقبت صدام که این بیان قبل از پیروزی های جبهه حق بود :
"صدام راهی جز خود کشی ندارد"

 پیش بینی در مورد مصر و عاقبت حسنی نامبارک :
این رئیس جمهور تحمیلی ثانی [حسنی مبارک‏] که خیال دارد در مصر مثل آن [انور سادات‏] حکومت کند، دربست خودش را در اختیار آمریکا گذاشته است؛ قبل از اینکه به ریاست برسد اعلام همبستگی خودش را با اسرائیل و آمریکا کرده است. ندیده است که‌‌ همان طوری که سلف طالحش به واسطه خشم ملت به جهنم واصل شد، همین عمل را با او هم خواهند کرد.
(صحیفه امام، جلد ‏15، صفحه 285)

پیش بینی در مورد عاقبت جهان که تابحال نیمی از آن محقق شده است :
امید است که این انقلاب جرقه و بارقه ای الهی باشد که انفجاری عظیم در توده های زیرستم ایجاد نماید و به طلوع فجر انقلاب مبارک حضرت بقیه الله ارواحنا لمقدمه الفداء منتهی شود.

(صحیفة نور، جلد 15، صفحة 75، تاریخ 1360/5/10)

اینها را تمی توان اتفاقی دانست. اخلاص بی نظیر امام ره ،توکل بی نهایت ایشان ، درجه متعالی علمی ایشان و ... از دلایلی است که می توان برای بیان این مسائل برشمرد.امروز دست اندازی به بیانات امام خمینی ره و بازخوانی اندیشه های آن بزرگوار بزرگترین رسالتی است که باید در جبهه حق به آن پرداخته شود و باید بدانیم که سخنان آن بزرگوار دریایی است که بایست به اندازه وسع از آن چشید.

باید هوشیار بود و عمیقا توجه کرد.روزگار آخر الزمان رسیده است.



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی