سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله ...

و بار دیگر نشان از وجود بی وجودشان را دادند و نشان دادند که مشکلشان ، نه رئیس جمهور و ملت و نه کشور ، که راس همه ی اینها ، اسلام و ولایت فقیه است. و این ها دشمن علی و اولاد اویند و دشمن اهل بیت علیهم السلام .

آن هایی که خودشان مانند سگانی که هار شده اند در داخل این مملکت به جان همه افتاده اند . برایشان فرقی ندارد چه کسی در جلو رویشان است . شده اول انقلاب ، هر که را ریش دارد میزنند . هر که را که نماز بخواند میزنند . هر که بفهمند اهل قرآن است میزنند . و میدانند دارند نفسهای آخرشان را میکشد . مطمئنا این بار با قماری که کردند ، جانشان را در راه رضایت ایادی اسرائیلی و آمریکاییشان باختند

ندا رسید صبر تمام است ، مصالح کلی نظام ما با ولایت فقیه است و همه ی ما همچنان سربازی جان در دست در خدمت اوییم 

مولایمان علی(علیه السلام) برخورد با دشمنانی این چنین را از مفاخر خود برمی شمرد و میفرماید :

«ایها الناس فانی فقات عین الفتنه و لم یکن لیجتری ء علیها احد غیری بعد ان ماج غیهبها واشتد کلبها; مردم! این من بودم که چشم فتنه را درآوردم و کسی جز من جرات بر آن نداشت بعد از آن که امواج فتنه همه جاگسترده بود و هاری آن فزونی یافته بود.»

ما از نسل همان علی هستیم و ملت ما یاد گرفته از مولایش

ما چشمتان را در می آوریم

طرح : بنیان

بدون هیچ توضیح اضافه ای تقدیم به سران فتنه و ارباهایشان که دشمن اهل بیت و

امیرالمومنین علیهم السلام هستند و کسانی که آن ها را تایید می کنند

و سخن شیطان به امیرالمومنین علیه السلام : ... به خدا قسم دشمنی نمی کند کسی با تو مگر اینکه نطفه من قبل از نطفه پدرش وارد رحم مادر او شده است،و با دشمنی تو در اموال و اولاد آنها شرکت دارم،واین فرمایش خداوند تبارک وتعالی است: «وَ شارِکهم فِی الأمول ِوَالأولاد»( سوره اسراء آیه 66)(علل الشرایع 1 / 142 ،بحارالأنوار27 )

هرکس درقلب و وجود خود دوستی و مودت ما اهل بیت را پیدا کرد،برای مادر خود بسیار دعا کند زیرا او به پدرش خیانت نکرده است. (امالی صدوق ص ، بحار ج 27 ص 146)

رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم)به امیرالمؤمنین(علیه السلام)فرمودند:یا علی تو را دوست نمیدارد مگر اینکه حلال زاده و پاک مولد باشد و با تو کسی دشمن نمی شود مگر اینکه حرامزاده و ولادت او ناپاک باشد و دوست دار تو نمی شود الا مؤمن و دشمن تو نمی شود مگر کسیکه کافر باشد.(بحارالانوار ج 27 ص 145 )

امام جعفر صادق (علیه السلام) میفرمایند:علامتهای انسان ولد زنا سه چیز است:
1.ازملاقات وصحبت با مردم خودداری میکند(بخاطر سوء اخلاقش)
2. اشتیاق زیاد به زنا دارد
3. هرکس که بغض و دشمنی ما اهل بیت را داشته باشد.
امالی صدوق ص 204 ، بحار ج 27 ص145، بشارة المصطفى ص 11 ،علل الشرائع ص 58 معانی الاخبار ص 51

امام صادق (علیه السلام) از پدران بزرگوارش نقل میفرماید که آقا رسو ل الله صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند: هر کس ما اهل بیت را دوست داشت پس باید خدا را برای اولین نعمت حمد و شکر نماید. از ایشان پرسیده شد اولین نعمت چیست ؟ فرمودند:پاکی ولادت ،و دوست ندارد من و اهل بیت را مگر آنکه ولادت او پاک باشد.
امالی صدوق ص ، بحار ج 27 ص 146- علل الشرائع ص 58 ، معانی الاخبار ص 51 ، أمالی الصدوق 284، بحار ج 27 ص 146 المحاسن ص 138



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی