سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هر که دارد هوس کربلای جبهه‌ها، بسم‌الله

باز هم حال و هوای دوکوهه فضای شهرم را معطر کرده و باز هم بال‌ پرواز من به موجب بار سنگین گناهانم،  سنگین شده و سعادت حضور در کربلای جبهه‌ها را از دست داده‌ام.

امسال هم لیاقت زیارت طلائیه از من صلب شده و دعوت‌نامه‌ای از حاج محمد ابراهیم همت به دستم نرسیده است.

آن‌هایی که هم‌سفر با راهیان نور عازم کربلای جنوب ‌شده‌اند، اعتقاد راسخ دارند که بی‌دعوت کسی پا بر زمینی که همت‌ها و باکری‌ها و آوینی‌ها را مهمان خود دیده است، نخواهند نهاد.

حال که دعوت‌نامه ای به دستم نرسیده است، می‌خواهم به دیدار یادگارانی بروم که 30 سال است روی تخت بیمارستان آرام گرفته‌اند و کوچک‌ترین مشکل‌شان زخم بستری است که سالیان متمادی مهمان‌شان است.

آسایش‌گاه جانبازان ثارالله، میزبان جانبازان قطع نخاعی است که جان خود را بر کف نهاده بودند و برای دفاع از ناموس ملت از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند. اینان مردانی هستند که از قافله شهدا جا مانده‌اند و در حسرت شهادت، بی‌تابی می‌کنند.

در آشوب‌های سیاسی یک ساله اخیر از مردانی غافل شدیم که امنیت این مرز و بوم مرهون رشادت‌های آن‌هاست و قصد داریم در آستانه سال جدید به دیدار یادگاران کربلای جنوب رفته و باز هم به آن‌ها یادآوری کنیم که اگر شما دیروز از نوامیس ما دفاع کردید؛ ما امروز، خود را موظف می‌دانیم از هدیه ارزشمندی که شما بزرگواران برای ما به یادگار گذاشته‌اید، به نحو احسن پاسداری کنیم.

وبلاگ‌نویسان عزیزی که تمایل دارند در این کار نمادین و سراسر خیر و برکت ما را همراهی کنند، می‌توانند از ستون سمت چپ، بروی گزینه "ارتباط مستقیم با مدیر سایت" کلیک کرده و با ارسال مشخصات شخصی، آدرس وبلاگ و یا وب‌سایت، پست الکترونیکی شخصی و یا شماره تماس( بسیار ضروری جهت اعلام زمان دقیق بازدید) و تعداد نفرات، ثبت‌نام نمایند.

دوستان عزیز توجه داشته باشند، آخرین مهلت ثبت‌نام، چهارشنبه18اسفندماه 1389 است.

لازم به ذکر است به دلیل محدودیت در تعداد نفرات، اولویت با افردی است که زودتر ثبت‌نام نمایند.

ظرفیت پیشنهادی50 نفر است.

منتظر قدوم پر خیر و برکت شما عزیزان هستیم.

دعا برای فرج فراموش نشود

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره

ادرس وبلاگ++++++++++جلبک ستیز



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی