سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

چند ماه قبل مطلبی عجیب و باورنکردنی در اینترنت دیده بودم که گویا از سایت شخصی محسن مخملباف کپی شده بود. به سایت ایشان مراجعه کردم و دیدم واقعاً این مطلب در سایت ایشان وجود دارد و از اینکه شخصیت معروفی (اگرچه از جنبه‌ی منفی) مثل مخملباف حاضر شده سایتش را در اختیار چنین اکاذیب و تهمت‌های باورنکردنی و فاجعه‌باری اختصاص دهد، حقیقتا متعجب و متحیر شدم.

تهمت‌هائی که در این نوشته‌ی موهن به رهبر عزیزم آیت الله خامنه‌ای وارد شده بود وقیحانه‌تر از آن بود که حتی بتوانم به گوشه‌ای از آن اشاره کنم. اما جالب این بود که برای هیچ کدام از این ادعاها سند یا مدرک قابل قبولی ارائه نشده بود و بعضا این ادعاها آنقدر مضحک و غیر قابل باور بود که حتی دقایقی لبانم در عین خشم به خنده باز شد.

 تازه فهمیدم این که بی‌بی‌سی در توجیه چگونگی سنخیت وقوع تقلب با اختلاف رای فاحش موسوی و احمدی‌نژاد گفته بود: "گاهی هرچه دروغت بزرگ‌تر باشد تاثیرگذارتر می‌شود، چرا که اگر شنونده همه‌اش را نپذیرد اقلا گوشه‌ای از آن را می‌پذیرد" به چه معنا است. یعنی خود رسانه‌های غربی و اتاق فکرهای ایرانی‌تبار و وطن‌فروششان از این‌گونه حربه‌ها برای شایعه‌سازی و القاء اکاذیب استفاده می‌کنند.

 

ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی