سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

نامه جمعی از اهالی استان فارس خطاب به آقای سیدعلی‌محمد دستغیب

   اخیراً در آستانه‌ی برگزاری نهمین اجلاسیه‌ی مجلس خبرگان رهبری آقای سید علی‌محمد دستغیب نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری، اعلام نموده به دلیل عدم دریافت به موقع دعوتنامه شرکت در این اجلاسیه، از حضور در آن خودداری خواهد کرد.

   بیان این قبیل مطالب نسنجیده، از سوی کسی که موکلان وی در استان فارس به واسطه‌ی ملبس بودن به لباس روحانیت، مدیریت یک مدرسه‌ علمیه در شهر شیراز و انتساب به شهید آیت‌الله دستغیب، او را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرده‌اند، جای تأمل و تأسف دارد.

   چرا جای تأمل و تأسف دارد؟ روشن است، زیرا یکی از ویژگی‌هایی که اعضای مجلس خبرگان رهبری می‌بایست به آن متخلق باشند، ورع و تقوا و وارستگی از تمنیات نفسانی و دنیوی است. یکی دیگر از این ویژگی‌ها ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی و ارجح دانستن حقوق مردم بر حق و حقوق خود می‌باشد. به فرض که در ارسال دعوتنامه‌ی شرکت در اجلاسیه نهم مجلس خبرگان رهبری برای جناب آقای دستغیب تعلل یا قصوری به وجود آمده باشد، آیا این امر موجب می‌شود که ایشان از حضور در این اجلاسیه و دفاع از حقوق موکلان خود شانه خالی کند؟

   آیا این اقدام یک نماینده مجلس خبرگان رهبری، عملی از سر خودخواهی و ارجح دانستن حق خود بر حقوق مردم و موکلانش نیست؟ آیا از این اقدام، بویی از تقوا و ورع به مشام می‌رسد؟ آیا چنین فردی اجازه دارد که خود را در زمره‌ی‌ خبرگان قلمداد ‌نماید و در قامت یک مصلح، اقدام به نصیحت مقامات ارشد نظام و حتی مقام عظمای ولایت برای رعایت حقوق مردم کند؟

   سوالی که در اذهان مردم متدین و فهیم استان فارس در مواجهه‌ با این اقدام سیاسی آقای دستغیب نقش می‌بندد، این است که آقای دستغیب شما که از تأخیر در دریافت دعوتنامه اجلاسیه‌ی خبرگان رهبری، این‌گونه برآشفته شده و عنان صبروشکیبایی از کف می‌دهید، چگونه می‌توانید نسبت به استیفای حقوق موکلان خود اقدام کنید؟

    آقای دستغیب شما به چه حقی، از انجام وظایف نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری عقب‌نشینی کرده و اعلام نموده‌اید که از حضور در اجلاسیه نهم مجلس خبرگان رهبری خودداری خواهید کرد؟ کدامیک از موکلان‌تان این اجازه را به شما داده‌اند. انتظار این بود که در اطلاعیه منسوب به خود می‌نوشتید: "به رغم آن که دعوت‌نامه به دست من نرسیده، لکن برای انجام وظایف خطیر خود در مجلس خبرگان، در این جلسه شرکت می‌کنم." 

   آقای دستغیب، با این اقدام نه تنها وظیفه‌ی نمایندگی و وکالت مردم استان فارس را زیر سوال برده‌اید، بلکه باعث ناامیدی در موکلان و خشنودی دشمنان کشور را فراهم آورده‌اید.

                                      "جمعی از مردم استان فارس"


 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی