سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

بیانیه دانش آموزان مجتمع آموزشی ام‌الائمه نصیر‌شهر در حمایت از جنبش های اسلامی

ملّت خداجوی و مسلمان و آزادیخواه ایران، چنانچه مستحضرید صهیونیزم جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ (آمریکا) در ادامه اقدامات جنایتکارانه، و در جهت حفظ منافع شوم خود و رژیم اشغالگر قدس و نیز در راستای باصطلاح نظم نوین جهانی، بطور مستقیم و غیر مستقیم سعی در انحراف و یا سرکوب قیامهای مردمی (تونس، مصر، یمن، لیبی، بحرین و اردن) دارد.

متاسفانه رژیم دیکتاتور بحرین به همراه سرسپردگان وهابی کینه توز آل سعود و امارات، دست به جنایاتی تازه و هولناک در جهت گرفتن انتقام از شیعیان بحرینی زده است. همچنین سوزاندن قرآن کریم و حمله به اماکن مقدس و مساجد و حسینیه‌های مردم نیز پرونده این جنایتکاران اسلام ستیز را سنگین‌تر کرده است که دل هر مسلمانی را به درد می آورد.

ادامه محاصره بیمارستان ها برای جلوگیری از ورود و مداوای مجروحان و دستگیری گسترده پزشکان، پرستاران و بانوان جوان علی الخصوص حمله وحشیانه به مدارس دخترانه و آزار و اذیت زنان و دختران و انتقال آنها به محلهای نامعلوم به نحوی که هیچ اطلاعی از بازداشت شدگان و وضعیت سلامت یا شکنجه و حبس آنها در دست نیست از جمله اقدامات پلید و ددمنشانه اخیر آنهاست.

دانش‌آموزان و مسئولان مجتمع آموزشی ام الائمه نصیر شهر با پیروی از صاحب نام این مجتمع، و ضمن بزرگداشت یاد شهیده‌ی مظلومه‌ی مقاومت اسلامی در بحرین، یعنی شهید آیات حسن القرمزی، خود را در قبال تحولات منطقه مسئول دانسته و بر خود وظیفه می‌دانند به هر طریق ممکن با صبر و شکیبائی ملت عظیم بحرین و سایر ملل مسلمان و آزادی‌خواه هم‌نوا شوند. در همین راستا، این جانب به نمایندگی از جمعی از دانش‌آموزان این مجتمع، موضع دانش‌آموزان ایرانی را به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی